Frigata Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Vurderer å kjøpe disse brillene.. Noen som har erfaringer med denne modellen eller Anon generelt? Anon er tvers igjennom kvalitet, slik eg har opplevd det i alle fall. Har hatt mine (Figment-modellen) i 3 sesongar no, og dei er framleis like gode. Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 takk Begge passer til brettet mitt, den har 7/8 hull eller noe sånt. Begge funker fint, derfor ble jeg usikker 15 foran, -15 bak? Må bare være sikker, har ikke sjekket. Skal sjekke etterpå Sjekket litt, er det ikke ubehagelig for en som driver mye med park altså lander på begge sidene. Kjører gjerne på den andre side av og til. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) De var jo veldig kule, men ville selv byttet ut glasset om jeg skulle hatt de wink.gif Jeg får stikke ned å høre om det er mulig å kjøpe en annen farge. Har kjørt mye med oransje glass, men sliter med sikten når det er dårlig vær. Edit: Fox, med 15/15 er bindingene skrådd ut motsatt vei for hverandre. Endret 25. desember 2008 av Startfanet Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Oh, er det ikke litt rart å kjøre? Skal teste Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 For meg føles det heilt naturleg med 15/15. Har køyrt slik i minst 7 sesongar. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 har 16/16, men det er minimal forskjeld fra 15/15 da Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Fikk nytt brett til jul, Burton Clash 158. Gleder meg vilt til Val Thorens i januar nå gitt. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Åssen dato skal du dit? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Reiser 3. januar, reiser hjem den 10. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 ok Jeg skal dit også, men reiser 10, kommer hjem 17 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Haha, så latterlig at jeg drar når du kommer. Har du vært der før? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Nope, blir første gang, men vedder på at det ikke blir siste Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Gled deg, bakkene er fantastiske. Anbefaler at du først tar løypen Christine som oppvarming (husker ikke hva gondolen heter, men det er den største som går fra bunnen av Val Thorens), så reiser over til Cime Caron og tar svartløypa ned fra Mount Caron, den er helt herlig. Om dere kjøper pass for alle tre dalene (Meribél og Courchevel i tillegg), reiser over og prøv blant annet Mount Valon på Meribél-siden, samt noen av toppene i Courchevel. Da er du garantert noen av dine beste skiopplevelser du kommer til å ha i ditt liv. Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hrmf.. begynner nesten og bli litt irritert over "Jeg skal dit også" når det er meg og pappa du skal være med.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Såda. Ingenting er som å være i Val Thorens med en god venn. Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Vet, blir kjempe hvis det minner om turen til St.Anton ifjor (kun meg og pappa da) Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Kjapt spørsmål: Har Burton Custom bindinger og ser ut til at jeg har rota bort 3x3 diskene mine som brukes på Burton brett. Er dette noe de fleste Burton-forhandlere har inne på lager? Skal kjøpe brett til uka og jeg trenger 3x3 disker :\ Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Fikk nytt brett til jul, Burton Clash 158. Gleder meg vilt til Val Thorens i januar nå gitt. Grr, har booka tur dit med en vennegjeng en eller annen gang i mars, men må nok avbestille pga ødelagt kne. Kjedelig. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Kjapt spørsmål: Har Burton Custom bindinger og ser ut til at jeg har rota bort 3x3 diskene mine som brukes på Burton brett. Er dette noe de fleste Burton-forhandlere har inne på lager? Skal kjøpe brett til uka og jeg trenger 3x3 disker :\ Ja, noen har det, men hvis du sender mail til burton.no, så får du sikkert noen om et par år... (Dårlig kunde service) Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Synes at de har bra kundeservice, pleier å ha kontakt med [email protected]. Hun er ei herlig jente! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå