Gå til innhold

Den store Snowboardtråden

jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

var i tryvann fredag kveld, og uttpå dagen på lørdagen!. .: D fredag var det rene skøyte-isen ned bakken, men på lørdagen hadde det kommet ca 3 cm med nysnø som "smeltet" ble kram utover dagen, hade kjempe feste, og funket og prøve seg litt! :) så en fyr med banana tech brettet, missunet han veldig ass!.. ;P heh, men det var første gangen min i tryvann så fikk først ett litt dårlig inntrykk av bakken, men det ble bedre på lørdagen da!. :) prøvde begge parkene, men likte meg best i den lille, syntes hoppene i den "store" var litt dårlige, så gikk mest i box osv!

også en liten morsomhet til, møtte en TØFF! type som hadde tovet hele håret sitt som en stor dread ellr hva det heter, dere som har kjørt en del i tryvann vet hvem je mener, han ga meg en del tips som fakktisk hjalp meg en del!.. :O :D heh, tøff type ass!

Lenke til kommentar

hmm.. fikk to par googles i julegave ( :D ), men er litt usikker på om jeg skal beholde begge, eller hva jeg skal gjøre.

De ene brillene er Arnette Tracer, som har ganske lyse glass. Disse passet ikke helt perfekt til hjelmen, i og med at de er ganske "tjukke", så de stikker ut av hjelmen på en måte :p . Tror at disse egner seg ganske bra når det er litt mørkt. De andre er Spy Comet, med speilglass, som gjør at glasset er ganske mørkt. Det kan jo være kjekt å ha begge, siden man da kan bytte på, om man kjører i sol, eller om det er mørkt. Er litt usikker på dette med å kjøre switch i de osv, men er det noen som har noen forslag til hva jeg burde gjøre, eller noen synspunkter på noen av brillene?

Jon Martin

EDIT: GOD JUL til alle foresten ;)

Endret av Jon_Martin
Lenke til kommentar

Jeg fikk nye snowboardklær:D Jakke og bukse fra Special Blend og lue fra Coal.

Jeg trenger også goggles, men de havnet altfor sent på ønskelista :(

Tenker jeg skal ut å kjøpe nå som jeg har fått cash, noen anbefalinger? Vil ha noe som passer til solrike dager, men også når det er overskyet og mørkt. Ser for meg utskiftbare glass.

Edit: GOD JUL!

Endret av Startfanet
Lenke til kommentar

Må montere brettet mitt nu snart, har utsettet det altfor lenge pga sjukdom. Men hvilken vinkel skal bindingene mine egentlig står? Jeg aner egentlig ikke, det er første gang jeg gjør sånt.

Har også to forskjellige ting som jeg må velge en av, det ligger et bilde i vedlagt. Hvilken av dem skal jeg bruke?

post-81222-1230212880_thumb.jpg

Håper at noen her kan hjelpe meg :)

Lenke til kommentar

Du skal bruke den disken(basen, rundingen etc.. ) som passer ditt brett, den med 3 hull hvis det er burton, den med 4 hvis det er ett annet type brett.

Stancen(vinkelen) velger du selv ut fra hva du syns er behagelig, men 15 og -15 er ett greit utgangspunkt ;)

Håper dette var til hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...