Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
cbastus og andre: Takk for gode råd. Jeg landet på et K2 Darkstar og sko med BOA snøringer. Får forhåpentligvis teste det ut i en haug med løssnø i Røldal i helgen om det ikke blåser for mye.

 

Cheers :thumbup:

Konge. Du må gi en tilbakemelding på hvordan brettet funker. Kikker litt på det selv ser du.

Lenke til kommentar

De har en digg curb på toppen av parken ca. 4-5 meter, usikker. Også har de en veldig sugen kink som er på 2 meter eller noe. (Bort og ned på 2 meter ja.)

 

Også har de enda en curb som er deilig på 2-3 meter. U-rail (bøy nedover)

Og C-rail eller hva det heter ligner på en slik en: )

 

Kongsberg har ikke den beste parken, da ville jeg heller dratt til Varingskollen.

Lenke til kommentar

Kan si at trysil har en liten rainbow, tønne, tynn flat rail 3-4m, tynn jibbebox 3-4m, plexiglass bord, et rør som står oppover. 4 kickers. En ganske stor, 2 middels og en liten. Og de har en barnepark også. Med noen små rails. Har ikke vært der. Digg føre, ikke veldig hardt. 10-20cm nysnø.

Lenke til kommentar

I dag åpner parken i Varings!

 

Terrengparken i Varingskollen åpner i dag med 8 hopp, 1 corner og 9 rails/boks.

 

15m rett rail, 6m jibbeboks, quarterpipe boks, bananboks, 7m rail (eks Plumbo), trappa (kink rail, rettrail, rettboks) og 15m "down-flat-gap-down" boks.

 

Så jævla lame at vi har ferie, men det er steinhardt i Tryvann... Noen som har vært der senere enn fredag? =)

Lenke til kommentar
I dag åpner parken i Varings!

 

Terrengparken i Varingskollen åpner i dag med 8 hopp, 1 corner og 9 rails/boks.

 

15m rett rail, 6m jibbeboks, quarterpipe boks, bananboks, 7m rail (eks Plumbo), trappa (kink rail, rettrail, rettboks) og 15m "down-flat-gap-down" boks.

 

Så jævla lame at vi har ferie, men det er steinhardt i Tryvann... Noen som har vært der senere enn fredag? =)

 

Jeg skal opp nå straks. Hadde håpet på mildere føre da det egentlig skulle bli 0 til +1 idag mens det faktisk ble -1.

 

Skal si ifra hvordan føret var ;)

Lenke til kommentar

halloo folkens, jeg regner med at jeg ikke er den eneste som mangler julestemning ? rein, mildt, og null snø.

Men jeg har ett spørsmål: I fjor kjøpte jeg meg noen dsx houndsthooth googels fra dragon som skal vere duggfrie, men jeg oplever noe helt annet. Når jeg kjører i bakken, og tar dem av meg i toppen 1 minutt, er det dugg eller fuktighet selv om dette ikke var der da jeg tok dem av, hva er grunnen til dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...