Husee Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Husee, nei... Tryvann her Tenkte på Tacky Invitational jeg ;D Lenke til kommentar
safags Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Blir Trysil de neste 2 ukene framover Yeah! Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg misunner deg! Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 cbastus og andre: Takk for gode råd. Jeg landet på et K2 Darkstar og sko med BOA snøringer. Får forhåpentligvis teste det ut i en haug med løssnø i Røldal i helgen om det ikke blåser for mye. Cheers Konge. Du må gi en tilbakemelding på hvordan brettet funker. Kikker litt på det selv ser du. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hvordan er forholdene i Kongsberg? Tenkte meg opp en tur i morra. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Tar bussen til Kongsberg i morra Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg var i Kongsberg å kjørte i går. Det var ganske hardt. (Har vært mildt fulgt av noen minus grader) Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Syns forholdene var fine. Litt isete uttover dagen. Ble overaska over at det var så bra, da jeg så på yr.no at det var meldt regn. Klarte å forstue armen, det var ikke fullt så morro. Endret 20. desember 2008 av JiGGe Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 No er det ei stund sia eg har kjørt Kongsberg, men den gongen (2004) hadde dei rimelig rævva rails. Har det endra seg? Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 De har en digg curb på toppen av parken ca. 4-5 meter, usikker. Også har de en veldig sugen kink som er på 2 meter eller noe. (Bort og ned på 2 meter ja.) Også har de enda en curb som er deilig på 2-3 meter. U-rail (bøy nedover) Og C-rail eller hva det heter ligner på en slik en: ) Kongsberg har ikke den beste parken, da ville jeg heller dratt til Varingskollen. Lenke til kommentar
safags Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Kan si at trysil har en liten rainbow, tønne, tynn flat rail 3-4m, tynn jibbebox 3-4m, plexiglass bord, et rør som står oppover. 4 kickers. En ganske stor, 2 middels og en liten. Og de har en barnepark også. Med noen små rails. Har ikke vært der. Digg føre, ikke veldig hardt. 10-20cm nysnø. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Noen som har testet parken i Hafjell? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 I dag åpner parken i Varings! Terrengparken i Varingskollen åpner i dag med 8 hopp, 1 corner og 9 rails/boks. 15m rett rail, 6m jibbeboks, quarterpipe boks, bananboks, 7m rail (eks Plumbo), trappa (kink rail, rettrail, rettboks) og 15m "down-flat-gap-down" boks. Så jævla lame at vi har ferie, men det er steinhardt i Tryvann... Noen som har vært der senere enn fredag? =) Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 I dag åpner parken i Varings! Terrengparken i Varingskollen åpner i dag med 8 hopp, 1 corner og 9 rails/boks. 15m rett rail, 6m jibbeboks, quarterpipe boks, bananboks, 7m rail (eks Plumbo), trappa (kink rail, rettrail, rettboks) og 15m "down-flat-gap-down" boks. Så jævla lame at vi har ferie, men det er steinhardt i Tryvann... Noen som har vært der senere enn fredag? =) Jeg skal opp nå straks. Hadde håpet på mildere føre da det egentlig skulle bli 0 til +1 idag mens det faktisk ble -1. Skal si ifra hvordan føret var Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Lekte litt i peppes funpark idag i tryvann. I forhold til resten av bakken så syns jeg parken var bra! 2 av hoppene var brukbare og det var mykt nok til å prøve seg litt Ellers så railsene greie ut, men jeg er ingen stor railkjører. Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 halloo folkens, jeg regner med at jeg ikke er den eneste som mangler julestemning ? rein, mildt, og null snø. Men jeg har ett spørsmål: I fjor kjøpte jeg meg noen dsx houndsthooth googels fra dragon som skal vere duggfrie, men jeg oplever noe helt annet. Når jeg kjører i bakken, og tar dem av meg i toppen 1 minutt, er det dugg eller fuktighet selv om dette ikke var der da jeg tok dem av, hva er grunnen til dette? Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Du legger de nok over lua, som det kommer damp opp av, og det kondenserer på glassene Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Skjer ofte når du legger buffen under brillene også Lenke til kommentar
safags Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 4 dagen i bakken idag Blåste noe jævlig og stengte endel heiser. Tok første buss hjem. Litt kjipt : / menmen. 12 dager igjen uansett. Mekket 360 indy, kanskje slenger opp en edit på nyåret? Shredder i Tryzzil for de som ikke veit det Peace ouut ! Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Du legger de nok over lua, som det kommer damp opp av, og det kondenserer på glassene Skjer ofte når du legger buffen under brillene også takker, var ikke langt ifra å klage jeg sjønner dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå