fox Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Forumet er litt ok, mye som kunne ha blitt bedre... Men bra start i hvert fall Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ville bare si ifra at det nå har kommet et nytt snow-forum som er en forbedra versjon av www.Snowboarforum.forumup.co.uk Det nye heter : Snowtalk.no Håper dette blir et stort forum for snowboard communityet. Må bare nevne at headeren ser ekstrem rar ut. Når man ser på snowboard karen så har veldig merkelig stilling, som jeg ikke tror er mulig å ha i virkeligheten. Lenke til kommentar
colakork Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) JiGGe, jeg som har laget den. Det er en som er i lufta samtidig som han holder en grab. Skal endre den dersom det kommer noen flere å sier noe på det Det er fint mulig siden det egentlig er tegnet over et bilde av en som gjør det, hehe. Men hvis logoen er uklar må det jo endres. Ellers må jeg nesten bare si at folk får invitere andre snowboard og ski-interesserte folk inn der, alle er selvfølgelig velkomne Håper at det kan bli en god ressurs. Endret 12. desember 2008 av colakork Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Vil ikke si logoen er akkurat en logo, men heller mer som en banner Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 JiGGe, jeg som har laget den. Det er en som er i lufta samtidig som han holder en grab. Skal endre den dersom det kommer noen flere å sier noe på det Det er fint mulig siden det egentlig er tegnet over et bilde av en som gjør det, hehe. Men hvis logoen er uklar må det jo endres. Ellers må jeg nesten bare si at folk får invitere andre snowboard og ski-interesserte folk inn der, alle er selvfølgelig velkomne Håper at det kan bli en god ressurs. Er det mulig å få sett bilde? Kan hende det bare er meg, men ser veldig merkelig ut. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hei, Er veeeldig nybegynner på snowboard (har stått en gang før). Men, til tross for mye knall og fall er jeg fast bestemt på å kjøre mer, og vil derfor investere i utstyr selv, i stedet for å måtte leie hver gang fremover. Jeg trenger derfor tips til en komplett pakke med brett, bindinger og sko. Det vil kun brukes til vanlig "kjøring" med brett, kanskje også litt hopping og enkle triks etter hvert. Er ca. 176 cm høg, 75 kg. Hvor langt bør brettet være til min høyde (og mitt bruk, antar jeg?). Hvilke egenskaper bør brettet ha? Har så og si ingen preferanse for noe som helst, siden jeg som nevnt kun har stått på brett en gang før. Har sett på en pakke fra K2 hos XXL (http://www.xxl.no/templates/gotoProdPage.aspx?productid=1053815). Det er rundt den prisklassen jeg har tenkt, 3-4000 kroner. Jeg har også sett på en pakke fra 5150 fra Boardshop.no (http://www.boardshop.no/sider/produkt.asp?id=17964). Ser også at Boardshop har 20% rabatt dersom man bestiller med sko fra 5150. Minuset da er at jeg ikke får prøvd skoene, og antar at det, som med alt annet, er litt forskjell på størrelsene fra merke til merke? Alle tips mottas med stor takk Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Linken til XXL funker ikke.. Jeg vil anbefale å prøve sko i butikken før du kjøper... De skal sitte slik at det ikke er noen steder du kjenner at det presser mot foten... Da gjør det bare vondt å kjøre, og det resulterer i at det ikke blir noe gøy... Lenke til kommentar
Einride Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Ooops, får opp et innloggingsvindu på den XXL-linken, ja. Fungerte tidligere i dag når jeg var innom der og kikka Uansett, pakken består av: K2 Brigade brett K2 Sonic bindinger K2 Pulse sko Link til pakken (http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=79146) Men ser nå at XXL også fører (noe) 5150, så da er det mulig å prøve skoene der og så heller bestille hos f.eks Boardshop. Kjenner ikke til 5150 som merke, eneste. K2 er i alle fall et merk kjent merke for min del Endret 13. desember 2008 av Anon Ymous Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hardpakka snø (skare), hjemmemekka boks, min søsters gamle brett, joggesko og hage gir årets første "session" Boksen funket overraskende bra, fikk satt en del 50/50's med 180 av, og boardslide begge veier. Alt for å korte ned ventetiden. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hvordan er denne pakken fra XXL tror dere? (Burton) http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=79152 Lenke til kommentar
Husee Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hadde en liten session i går kveld! Backflip av en kamerat! Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Stilig bilde, men synes han skulle vært i fokus i flipen, og ufokusert på innkjøringa Selv sitter jeg her med ødelagt kne etter å ha kjørt rett i et tre etter et hopp i Hafjell :| Satser på at ikke hele sesongen er spolert iaff :O Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Knallbra bilde, Husee! Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Fett bilde! Men er enig at fokusen skulle vært omvendt Hvor er det tatt? Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hei, fant tråden her etter at jeg søkte etter litt snowboard informasjon på nette osv. Skal kjøpe meg brett da jeg ble forelska etter at jeg har stått på brett i slutten av forige sesong. Det var da min første gang at jeg sto på brett også og det gikk helt fint, klarte å kjøre fint uten å trynne etter noen forsøk. Brukte et burton sett som jeg fikk låne. Men no vil jeg ha mitt eget utstyr og begynne å stå oftere Har sett litt på 5150 brett på boardshop http://boardshop.no/sider/produkt.asp?id=17964 <--- Brett og bindinga http://boardshop.no/sider/produkt.asp?id=20161 <--- Sko Pakken der kommer på ca. 2400kr med 20% rabatt som de gir ved kjøp av et helt sett. Hva syns dere? jeg er 186-187høg og veier rund 82-85kg, alt etter som hvor mye jeg har spist hehe Ser størrelsen på brette er 163cm, er det passelig for min høyde? takker for all hjelp Lenke til kommentar
Husee Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Fett bilde! Men er enig at fokusen skulle vært omvendt Hvor er det tatt? Jeg syns faktisk selv det er litt kult når fokuset er der det er. Bernt ser på en måte hva som kommer til å skje! Bildet er tatt hjemme hos en kamerat der vi har lagd til en skikkelig bra spot, hadde en liten nightsession på fredag hvor vi rigga lys og fyrte opp bål ! På spotten er det en liten box, og to ganske høye rails! Kommer nok flere bilder utover vinteren. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Var i Trysil i går, fy faen det var bra forhold der!! Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 prøvde brettet i budor i går, var greie forhold.. ganske bra m hopp osv... men den ene bindingen vrei seg litt så je strakk ei senebittelitt, de hadde dårlig m verktøy til å fikse bindingen med syns jeg!!!!.. -.- sleit litt m landing av 360!. .:S noen tips?.. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 PS: Vennligst ikke skriv på dialekt. Lenke til kommentar
laroys Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hei, noen som kan fortelle meg forskjellen på "A.T.L.A.S." og "Progression" på K2 sine sider? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå