Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hittil regner jeg med varingen for parkens del. var der i midten av november og var allerede 3 rails og 2 hopp. Men er samme designer i begge bakkene, så er nok hipp som happ. Dra dit det er lettvinst og dra, eller om du vil i ett skikkelig jibbemiljø så er det sikkert bedre i varingen.

 

Sesongkortene gjelder begge bakker så går mest på hva du syntes personlig.

 

Kjøpte meg nitro T2 fjøla tidligere idag så venter på den fra larvik(bor i asker). Noen som har erfaringer med Theshops.no sin sendetid? Har noen gamle nitroboots og kjøper noen brukte Drake Limited(oppgraderinga til Matrix bindingene dems.) Noen som har noen tips om kjøp av brukte bindinger?

 

dette til sammen kommer vel på 3200-3500 regner jeg med, spørs hva han vil ha for bindingene.

 

Skal forresten teste ut Tryvann i morra, noen som har vært der enda?

Lenke til kommentar

Vet ikke om hba du mener med rimlig. Og om du har bindinger, men det shop har 40% på flere av fjordåretsmodeller fra nitro/rome/stepchild som jeg da syntes er mer enn rimelig. hvertfall innen teamserien til Nitro er det ikke spesielt nytt enn design så vidt jeg har forstått. Eller hvis du har slektninger i USA som liker å sende ting så er jo det det mest ultimate!

 

edit: parken i tryvann åpner i morra

Endret av Axl91
Lenke til kommentar

Max 3-4k kanskje. Kjøper gjerne fra utlandet, hvis det er billigere.

 

Et annen ting jeg lurer på:

Da jeg var i Val D'isere og leide Snowboard i påsken, så fikk jeg kanske høy støtte på bindingen eller hva det heter. Den saken som støtter støvlen på baksia.

Men da jeg skulle prøve å kjøre, så føltes det helt sinnsykt rart ut. Gikk ned og bytta til en mindre binding og da var alt som det skulle være.

Har det noe å si egentlig?

Lenke til kommentar

Ja... Er den for liten får du ikke nok støtte og dermed ikke nok kontroll.... Har ikke prøvd noen med for høy da...

 

 

Hvor høy er du?

 

Edit: Denne pakka er jo najs da.... Passer ditt bruk også...

 

Sko vil jeg annbefale å prøve i butikk før du eventuelt kjøper på nettet...

 

 

Vonde sko = 0 interesse...

Endret av NothinDoin™
Lenke til kommentar
Var du på Voss? Eg var ein tur i Myrkdalen forrige helg, og der var det ikkje so ille eigentleg. Litt lite snø var det kanskje nokre stader, men fint å køyre eigentleg.

 

Ja, på Voss ja. Eg og Pettern var ein liten tur oppom. Kun halve storslalomløypa som var åpen (du veit, der du går av alpha-heisen). Myrkdalen hadde visstnok pudder i helga.. Men eg har ikkje råd til å drive på oppi der. Kortet på Voss kosta jo 3750 :thumbdown:

 

Skal du ha sesongkort?

Lenke til kommentar
Ja... Er den for liten får du ikke nok støtte og dermed ikke nok kontroll.... Har ikke prøvd noen med for høy da...

Hvor høy er du?

Edit: Denne pakka er jo najs da.... Passer ditt bruk også...

Sko vil jeg annbefale å prøve i butikk før du eventuelt kjøper på nettet...

Vonde sko = 0 interesse...

 

Vel, jeg har stått i gode 8år med mitt trofaste GNU brett, så støvler slipper jeg å kjøpe på nytt :p

1.97 høy og bruker vel en 45 i støvler, så jeg skjønner ikke helt det med støtten. Mulig det bare er meg som er ikke er vant til å kjøre med slike bindinger, men har da ikke dårlig kontroll når jeg står.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...