Solaar Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Prut det ned til 2500 ivertfall da.. Jepp, gjør nok det.. Anyway, noen som har brettet oppå trampolina? Tenkte og muligens teipe fast isopor på sidene og utøve litt noobish tricks Det var jeg som linket til den pakken der, mener fortsatt det er et veldig godt "førstekjøp". Ang trampoline; det holder med duct-tape rundt stålkantene men det lønner seg å runde av kantene siden det kan slite på trampolinen selv om du har tapet. Jeg pleier å bruke en gammel sykkelslange som jeg teiper fast med duct-tape. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Sesongen første tur idag. Satt opp noen benker og greier på en lekeplass. Var digg å få på seg brettet igjen. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Skal til trysil neste lørdag jeg Ta bussen opp, cruise hele dagen og ta bussen hjem igjen på kvelden Lenke til kommentar
snowkiiid Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Hei! #### har i dag fått inn #### snowboards. Disse snowboardene har gjort det bra i transworld sin årlige "good wood" test, og ettersom #### er den eneste butikken i Norge som tar inn disse brettene, så kan du være sikker på å ha et brett som ikke alle andre har. Sjekk ut de forskjellige modellene på ####.. Konge design.. Kan også kontakte meg direkte på #### hvis du trenger råd/veiledning- Hilsen #### Endret 3. desember 2008 av Super8 Fjernet firmanavn og kontaktinformasjon Lenke til kommentar
safags Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Yess, da blir det Snowboard på meg Nettop (så og si) fått lov til å bruke resten av konf. penger, så da trenger jeg heldigvis ikke å selge skiene Tenkte å gå for denne pakken (Som noen linket til her tidligere på forumet, dog til en annen person) 2900,- for Sko og Brett, kan ikke klage! Aldri verden om jeg hadde giddet å betalt 2900 for den pakka der. Det brettet er forferdelig tungt og ikke godt å hoppe med. Eneste den duger til er offpist. Hadde ikke betalt mer en 1000 for den pakka der. MAKS Let mer, ikke bruk påengene på det der. Skoa er sikkert greit. Men brettet. Skaff et annet. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Yess, da blir det Snowboard på meg Nettop (så og si) fått lov til å bruke resten av konf. penger, så da trenger jeg heldigvis ikke å selge skiene Tenkte å gå for denne pakken (Som noen linket til her tidligere på forumet, dog til en annen person) 2900,- for Sko og Brett, kan ikke klage! Aldri verden om jeg hadde giddet å betalt 2900 for den pakka der. Det brettet er forferdelig tungt og ikke godt å hoppe med. Eneste den duger til er offpist. Hadde ikke betalt mer en 1000 for den pakka der. MAKS Let mer, ikke bruk påengene på det der. Skoa er sikkert greit. Men brettet. Skaff et annet. Okei, er vel ikke helt bestemt da Skal dra en tur på Sportscenteret (Som har enkelte, latterlige dyre ting) i morgen og se på Snowboard.... Men i mellomtiden: Noen som har noe annet tips om dette brettet ikke skulle være verdt pengene? Har ikke så mye peil på brett Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 tja, da er vel et allround brett et alternativ for deg.. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Ble litt snowboard i går. satt endelig 50-50 270 frontside board Endret 4. desember 2008 av JiGGe Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Najs, så fett ut! Snart ferdig meg min hjemme mekka rail Guide til hvordan man bygger en rail/box. Lenke til kommentar
HighRoad Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Noen som har en guide til bygging av hopp/pudderhopp? Lenke til kommentar
HighRoad Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Har du en til og bygge de dagene det er pure pudder også? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Fant et brett på Sportscenteret til 2700 (Med binding og sko). Brettet hadde et navn på F? Mulig Future kanskje? Edit: Tror uansett jeg kommer til å gå for det, siden jeg ikke trenger allverden når jeg er nybegynner.. Endret 4. desember 2008 av Applebee Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Forum? Nei, var ikke forum Blir vel kjøpt i morgen, så da ser jeg hva det heter... Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hvorfor ikke se på Nitro-pakkene BoardShop selger? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Jepp, blir enten: Denne, denne eller denne? Og hvor langt brett trenger jeg? Jeg har tenkt først å lære meg og stå på brettet, så begynne med litt hopp og diverse. Er 183-184cm høy og ca 70-75kg.. Endret 4. desember 2008 av Applebee Lenke til kommentar
safags Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 158 burde vel funke. Kanskje litt høyere, Spørs hva du liker. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg ville sagt 156. Nå liker jeg korte brett også da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå