Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte meg en HiFi siste fredag og er veldig fornøyd med den. Har dog ikke brukt den i bakken enda :p Betalte 500,- for den og det splitter ny fra Burton.

 

Hvor finner dere billige hjelm? Finner bare hjelm til over 1000kr jeg :/

 

Ring Burton og hør om de har noen igjen av fjorårets modeller, de ser stort sett likedanne ut.

Lenke til kommentar

Jeg har snowboard, men sliter med justering av bindingene og sånt, vet ikke helt hvilken vei jeg skal stå, og er usikker hvor mange grader de bindingene skal stå på. Har stått på snowboard i 2 år, er ikke så flink, men klarer meg bra i bakken, men er det noen "bruksanvisning" for hvordan bindingene skal være og sånt og hvilken vei man skal stå osv ?

Lenke til kommentar

Nei... :p Gratulerer med nytt brett ;)

 

 

Som lovt, så kommer eg med en liten smakebit av hvordan Lib-tech TRS med Bananateknologi og Magnetraction for apeibur. Testet det sist lørdag i Myrkdalen da det var hardt underlag med 20-30cm pudder oppå utenfor løypen. Jeg kan ikke si noe annet enn WOW! For et brett å kjøre offpist i... Med banana "rockeren" er det en drøm å flyte oppå nysnøen, trenger ikke å lene meg bakover en gang og tailspin og 360 var like lett å utføre i nysnø som i løype.

 

Desverre kan jeg ikke si hvordan det er i park da jeg hadde skadet fot og fikk ondt om jeg ikke kjørte i pudder :p Prøvde meg litt rundt omkring og på humper og sånnt og det funket kanon ;) Magnettracktion slo også virkelig til der det var hardt og andre med vanlige brett slet med å svinge.

 

Supert brett, men vil ikke gi endelig resultat etter bare en dag men bare offpist og ond bakfot... men kan påstå at jeg er fornøyd med kjøpet.

 

Og her et par dårlige bilder av brett og bindinger :p Bindingene er Drake Supersport

 

post-74911-1228237424_thumb.jpg

post-74911-1228237582_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Har du testet cartel bindingene enda?

 

Venter på et par i posten selv nemelig *skryteskryte* :D

Dessverre nei :p Venter på burton ion boots først :) Får det nok i neste uke, så står jeg på brett i varingskollen i neste helg(ikke nu, men neste). Kan ikke si noe annet enn at jeg gleder meg jævlig!!!

 

Morfiril, det høres fett ut. Det har fristet meg jævlig, men jeg bør vente med det. Er ganske nybegynner nu med kun 360grader :p Har hatt lang pause, tre år faktisk. KAnskje om noen år ;)

Lykke til med brettet, nyt brettet ditt i vinteren

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...