Gå til innhold

Den store Snowboardtråden

jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte også på at det kunne bli litt for mye brunt, men jeg tror en jeg kjenner sånn halvveis har den hvite, og det er bare kjedelig. Den blå var også litt fresh, men passer ikke til buksa.

Edit: Sick deal også, må bare gi 2600 for begge medregna frakt, toll og moms.

Endret av Startfanet
Lenke til kommentar

Jeg så på den, men desverre shippes ikke Burton ut av Statene/Canada. Dessuten har jeg ei svart boblejakke som også skal passe til :)

NVM, Irish eller Burlap hadde nok funka ja. Men uansett går det ikke pågrunn av avtaler mellom Burton og Dogfunk.

Endret av Startfanet
Lenke til kommentar

Da er det flaks, enten har folka i Dogfunk vært greie eller så har det vært en glipp./flere glipper. Det var ihvertfall ikke lov å shippe Burton ut av Statene når jeg bestilte i sommer. Kan sjekke igjen.

Edit

Utdrag fra Dogfunk:

"... Due to contracts with the following brands, we are unable to ship any of their products outside the US ... "

"Brands we cannot ship outside the US:

* ...

* ...

*Burton (including Mark XIII, RED, Analog, Gravis, Idiom and Anon)

* ... "

Endret av Startfanet
Lenke til kommentar

Det enkleste er å kjenne noen i statene som kan videresende, eller så kan man bruke en tjeneste som gjør dette for deg. Det finnes en del firma som spesialiserer seg på slikt, du får en fiktiv adresse i US så sender de pakken din videre til hvor nå enn du egentlig bor.

Lenke til kommentar

jeg bestilte burton derifra, men de nekta å sende det!. -.- er egentli mange merker de ikke sender ut!.. fant en liste der:

Due to contracts with the following brands, we are unable to ship any of their products outside the US. If you attempt to order one of these brands and have it shipped outside the US, we will contact you and cancel the order. However, it is OK to purchase any of these products with an international credit card and have the product shipped to a US address.

ACR

Arbor

Arc'teryx

Burton (including Mark XIII, RED, Analog, Gravis, Idiom and Anon)

Canada Goose

Cascade Designs (including MSR, ThermaRest, Platypus, SealLine, and Tracks)

Chariot Carriers-lower 48 only

Fox Racing

Fritschi

Full Tilt Boot Company

K2

Lowa

Line

Marker

Nixon

Oakley

O'Neill

Patagonia Footwear

Polar

Platypu

Ride(Including CAPP3L)

Tecnica

Thule

Vans

Volkl

Western Mountaineering

Yakima

We cannot ship The North Face to Canada, Europe, Australia or New Zealand.

We can only ship La Sportiva to North America.

We can only ship Billabong to North America.

Lenke til kommentar

Skal ha meg ny hjelm og er litt usikker.

Har hånden på en helt ubrukt RED HiFi hjelm til 800kr (veil. 1199,-).

Har også vært å sett på Pro Tec sin Classic snow hjelm til 600kr.

Er det noen forskjell i kvalitet/beskyttelse i disse hjelmene, eller kommer mye av prisforskjellen pga merket, og at de mest profilerte snowboarderne bruker den?

EDIT: la foresten merke til at posten min var AKKURAT 24timer etter siste post :p

Endret av Jon_Martin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...