NothinDoin™ Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 bare ta lua i lomma, åsså tar du den på hvis du blir kald Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Vurderer å kjøpe denne buksa i khaki. Vurderer også denne jakka i "Tan a poppin" Har ei svart dunjakke fra før, som jeg tror passer til buksa, og på dager som ikke er så veldig kalde funker jakka. Hva tror dere? Edit; Epic fail Endret 27. november 2008 av Startfanet Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Syns du bør gå for den hvite typen av jakka! Myye fetere! Men den andre er jo også pheet xD Men det blir kanskje litt mye brun? Ikke vet jeg Men begge tingene så digge ut! Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Tenkte også på at det kunne bli litt for mye brunt, men jeg tror en jeg kjenner sånn halvveis har den hvite, og det er bare kjedelig. Den blå var også litt fresh, men passer ikke til buksa. Edit: Sick deal også, må bare gi 2600 for begge medregna frakt, toll og moms. Endret 27. november 2008 av Startfanet Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Denne i Burlap eller i Irish Green er drit fet med den blå jakka! Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Jeg så på den, men desverre shippes ikke Burton ut av Statene/Canada. Dessuten har jeg ei svart boblejakke som også skal passe til NVM, Irish eller Burlap hadde nok funka ja. Men uansett går det ikke pågrunn av avtaler mellom Burton og Dogfunk. Endret 27. november 2008 av Startfanet Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Har hørt om folk som har fått burton fra dogfunk før... Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Da er det flaks, enten har folka i Dogfunk vært greie eller så har det vært en glipp./flere glipper. Det var ihvertfall ikke lov å shippe Burton ut av Statene når jeg bestilte i sommer. Kan sjekke igjen. Edit Utdrag fra Dogfunk: "... Due to contracts with the following brands, we are unable to ship any of their products outside the US ... " "Brands we cannot ship outside the US: * ... * ... *Burton (including Mark XIII, RED, Analog, Gravis, Idiom and Anon) * ... " Endret 27. november 2008 av Startfanet Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Vet det, men dugfunk er i Østerrike... Men snakka med de på live chat... De ville ikke sende Lenke til kommentar
Kryp2 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Dersom en absolutt må ha en burton jakke fra dogfunk; prøv jetcarrier: ) Endret 27. november 2008 av Kryp2 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg har min personlige Jetcarrier i USA jeg ; Bestefar! Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Det enkleste er å kjenne noen i statene som kan videresende, eller så kan man bruke en tjeneste som gjør dette for deg. Det finnes en del firma som spesialiserer seg på slikt, du får en fiktiv adresse i US så sender de pakken din videre til hvor nå enn du egentlig bor. Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 jeg bestilte burton derifra, men de nekta å sende det!. -.- er egentli mange merker de ikke sender ut!.. fant en liste der: Due to contracts with the following brands, we are unable to ship any of their products outside the US. If you attempt to order one of these brands and have it shipped outside the US, we will contact you and cancel the order. However, it is OK to purchase any of these products with an international credit card and have the product shipped to a US address. ACR Arbor Arc'teryx Burton (including Mark XIII, RED, Analog, Gravis, Idiom and Anon) Canada Goose Cascade Designs (including MSR, ThermaRest, Platypus, SealLine, and Tracks) Chariot Carriers-lower 48 only Fox Racing Fritschi Full Tilt Boot Company K2 Lowa Line Marker Nixon Oakley O'Neill Patagonia Footwear Polar Platypu Ride(Including CAPP3L) Tecnica Thule Vans Volkl Western Mountaineering Yakima We cannot ship The North Face to Canada, Europe, Australia or New Zealand. We can only ship La Sportiva to North America. We can only ship Billabong to North America. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Vet det, men dugfunk er i Østerrike... Men snakka med de på live chat... De ville ikke sende Er Dogfunk i Østerrike? Alle opplysninger på siden sier meg at de holder til i Salt Lake City. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Yepp, fant ut det også nå Har alltid trodd de var i Østerrike jeg... Lurer på hvilken butikk det er som holder til der da.. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hadde de holdt til i Østerrike ville det vært utrolig ugunstig for oss sluttbrukere med tanke på priser. Tror jeg (?) Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) noen som syns http://snowbiz.com.au/snowboarding_skiing/ er no bra ellr?. .: D Endret 27. november 2008 av langskalle Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Så akkurat den butikken i tyskland! Rart.. Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Skal ha meg ny hjelm og er litt usikker. Har hånden på en helt ubrukt RED HiFi hjelm til 800kr (veil. 1199,-). Har også vært å sett på Pro Tec sin Classic snow hjelm til 600kr. Er det noen forskjell i kvalitet/beskyttelse i disse hjelmene, eller kommer mye av prisforskjellen pga merket, og at de mest profilerte snowboarderne bruker den? EDIT: la foresten merke til at posten min var AKKURAT 24timer etter siste post Endret 28. november 2008 av Jon_Martin Lenke til kommentar
Husee Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg kjøpte meg en HiFi siste fredag og er veldig fornøyd med den. Har dog ikke brukt den i bakken enda Betalte 500,- for den og det splitter ny fra Burton. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå