Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen her som har testa Lib Tech sine brett med Banana-tech og/eller Magnetraction? Eller andre brett med liknende utforming?

 

Blir muligens nytt utstyr i år, og jeg syns denne teknologien virker litt spennende. Jeg er 50% park-monkey og 50% pudder-ludder btw:P

 

Hei!

 

Eg testet skatebanana på fonna i år. Meget fett brett og var sinnsykt kult å leke seg med. Har ikke fått prøve det i pudder da, så det kan jeg ikek utatale meg om. Har prøvd Travis Rice med magnetraction (uten banana) og kan bare si at det virker! Skikkelig godt grep på is! På onsdag får jeg i hus et Lib-tech TRS BTX som skal testes til helgen. Kan komme med en skikkelig omtale om brettet rett etter helgen.

Lenke til kommentar
Er det noe forskjell på speilglass, annet at man speiler alt utenfor?

Speilglass tre funksjoner:

  1. De slipper inn mindre lys, så de fungerer glimrende på blue-bird dager og i områder hvor det er snø absolutt over alt. Om du for eksempel skal til alpene vil du nok bli snøblind uten speilglass. Å være snøblind er omtrent som å bli solbrendt på øya, ikke særlig digg altså. I Norge er det sjelden man egentlig trenger speil, mest tidlig og sent i sesongen. Påsketider på høyfjellet eller sommerski er fine tider for speilglass.
  2. Ingen ser hvor du ser, så du kan stirre så mye du vil, på hva du vil.
  3. De ser fete ut, rett og slett.

Uten å ha testet det selv vil jeg si at rosa speilglass bør være ganske bra i Norge. De burde funke bra både på kveldskjøring og når sola er oppe, så du kan kjøre helt fra 10 om morgenen til 17 når sola har gått ned uten å måtte baile fordi du ikke ser om bakken går ned eller opp.

 

Noen som har erfaring med rosa speil type Dragon Pink Ionized?

 

Edit: Briller med speilglass kan forøvrig ha forskjellige farger på glasset "bak speilet", hva slags lysforhold dette glasset er best for kan variere, men speilets egenskap forblir noe lunde det samme.

Endret av cbastus
Lenke til kommentar

Er det noen som vet hva dette trikset egentlig heter?

 

n623500300_4864516_4525.jpg

 

Jeg har bare omtalt det som en edge stall, men det trikset der finnes jo på skateboard, eller noe som minner om det da, hvor man slider brettet på den ene siden av

. Eventuelt en sånn manual hvor man vipper brettet til siden i stede for å bruke nose/tail.

 

Forøvrig var det der en dritfet jib. Om noen skal til Geilo kan dere se frem til den, eventuelt kan dere stikke til Bjorli, Stryn eller Sunnmørsalpane hvor det er en HAUG med pudder akkurat nå.

Endret av cbastus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...