NothinDoin™ Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Prøv i løssnøen ja... Det er digg å lande, men du må liksom tørre å satse bakover... Etter det, så annbefaler jeg å ta en tur i svømmehallen, å ta noen bakover fra 1 meteren... Og etterhvert som du får mer kontroll, så tar du fra høyere høyder... Men husk, at ingen kan lære deg bakover, du må liksom bare ta risken selv.. Etter du har gått rundt en gang, så går resten som smurt Lenke til kommentar
HighRoad Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Ta det i en svømmhall da Funker fett det og hvis du tar det fra det laveste stupe brettet. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Tenkt å kjøpe meg Snowboard nå, siden jeg mener det ser artigere ut enn ski. (Har stått på ski 3 år nå) Har et Par Dynastar Troublemaker og Salomon 1080, hvor mye tror dere jeg kan få for det? Nok til å kjøpe noe bra og begynne med? Edit: Er dette noe og gå for? Endret 16. november 2008 av Applebee Lenke til kommentar
Husee Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Stakk innom Burton lageret på Hamar og der hadde de følgende til megBurton Domination plate Du meiner Burton Dominant? Smooth plate det! Men pass på, den er ikkje så vanskeleg å knekke! Hva legger du i "ikke vanskelig å knekke" ? : P Hvordan er denne plata å hoppe med? Angående backflip, så har jeg ikke prøvd det på snowboard enda, men vet jeg kommer til å prøve så fort det kommer litt løssnø! Tar backflip på flat gressplen. Kan anbefale å øve seg på trampoline sånn at man blir kjent med hvordan rotasjonen kjennes. Men må si det er ganske stor forskjell på å ta backflip på trampline og frittstående. Man må være veldig mye mer eksplosiv på bakken. Men tror backflip på snowboard blir som å ta på trampolie Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg har klart det før på trampoline, men jeg har tendens å hoppe bak før jeg hopper. Hvis du skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg var i Hemsedal på lørdag, og kan ikke si annet enn at den nye plata er konge. Var kun 2 bakker oppe, og ikke de beste forholdene, men det fungerte. Nå gleder jeg meg bare til neste gang jeg skal opp på fjellet, som ikke blir så lenge til. Når det gjelder backflip så har jeg ikke turt å tatt det på snowboard enda, men jeg tar wallflip og backflip på trampoline. Før vel kanskje prøve i år, hehe. Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Åhhh, gleder meg sånn til å komme hjem fra jobben den 26 nov. Ligger Lib-tech TRS BTX 159 å venter på meg på Base. Da bør det være åpnet i Myrkdalen! Det kribbler i bene etter å komme meg opp i bakken. Eg må slutte å se på snowboardfilmer før sessongen.... Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hva legger du i "ikke vanskelig å knekke" ? : PHvordan er denne plata å hoppe med? Uh, at den knekk lett. Plata fungerer bra til hopp, men er i mine auge meir ei jibbeplate til leik og morro enn for seriøse kickers. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Noen som var i hafjell i helga? Var det mere enn bare den minste rail boksen som ble satt opp? og hvordan var hoppene som er åpne? Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Når det gjelder backflip så har jeg ikke turt å tatt det på snowboard enda, men jeg tar wallflip og backflip på trampoline. Før vel kanskje prøve i år, hehe. wallflip på trampoline? o.O Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Null stress det da. Er jo bare og ha trampolina inntil en vegg Lenke til kommentar
safags Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Da er jeg hjemme støl og sliten, etter en morsom helg med mye shreding! Dog klarte å få en skikkelig ripe nesten helt inn. Kjørte offpist der det ikke var så mye snø. Og skulle droppe ned et "stup" Men på "stup" kanten skrapet nosen på en stein så jeg stoppet opp helt og datt ned med ryggen først ned i steinrøysen under som var dekt med tja 10-15 cm med snø. Ikke godt! Men har hatt en digg helg! fett å være på brett igjen Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Da er jeg hjemme støl og sliten, etter en morsom helg med mye shreding!Dog klarte å få en skikkelig ripe nesten helt inn. Kjørte offpist der det ikke var så mye snø. Og skulle droppe ned et "stup" Men på "stup" kanten skrapet nosen på en stein så jeg stoppet opp helt og datt ned med ryggen først ned i steinrøysen under som var dekt med tja 10-15 cm med snø. Ikke godt! Men har hatt en digg helg! fett å være på brett igjen oiii... :O riper er kjipt!.. ;P venter til det er kommet væffal en halvmeter til je begyner med offpist i år je!.. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Noen som var i hafjell i helga? Var det mere enn bare den minste rail boksen som ble satt opp? og hvordan var hoppene som er åpne? Var 4 rails hvis jeg ikke tar helt feil (box, rør, kink, stang) og et hopp. Hoppet var av typen isete og kort landing, men greit nok. Synes det er utrolig bra at Hafjell har fått åpnet så mye løype så tidlig. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hemsedal var dritdårlig...gøy å få kjørt litt igjen, men det var alt for lite som var åpent, isete og trangt. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Når det gjelder backflip så har jeg ikke turt å tatt det på snowboard enda, men jeg tar wallflip og backflip på trampoline. Før vel kanskje prøve i år, hehe. wallflip på trampoline? o.O Jeg mener på bakken. Løpe mot en vegg, og snurre rundt Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Noen som vet om noen, kule googles?.. under 1200 kr.. ;D vill ha noen fete noen serru, kjørt med noen dritstygge helt til nå... ;D sett på disse her: er de greie ellr? Endret 17. november 2008 av langskalle Lenke til kommentar
safags Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Skaff deg noen med gult eller rosa glass iallefall. Og hva slags hjelm har du? Må sjekke litt rundt om hvem som passer hjelmen din best. Dragon passer perfekt med sweet hjelmer, oakely er litt mer runde og passer derfor ikke helt perfekt, men de funker Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Tenkt å kjøpe meg Snowboard nå, siden jeg mener det ser artigere ut enn ski. (Har stått på ski 3 år nå) Har et Par Dynastar Troublemaker og Salomon 1080, hvor mye tror dere jeg kan få for det? Nok til å kjøpe noe bra og begynne med? Edit: Er dette noe og gå for? Ingen som har noe fornuftig svar? Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Tenkt å kjøpe meg Snowboard nå, siden jeg mener det ser artigere ut enn ski. (Har stått på ski 3 år nå) Har et Par Dynastar Troublemaker og Salomon 1080, hvor mye tror dere jeg kan få for det? Nok til å kjøpe noe bra og begynne med? Edit: Er dette noe og gå for? Ingen som har noe fornuftig svar? ekke sikker på hva du prater om, emn er det ski, så veit je ikke hvor mye du kan få for de!.. : D og det er en R.E.D. trace hjelm!.. ^^ så veit ikke je!.. ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå