NothinDoin™ Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Misunner deg til 1000000000000000!!! Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Bussen til Hemsedal går 5 om morgenen, og jeg gleder meg. Nå skal jeg snart ned i byen for å kjøpe meg noen googles. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Bare de er gode å ha på seg, antidågg (elns) og det er stort glass, så du ikke bare kan se rett fram, så kan du vel kjøpe hva du vil Edit: Rosa/orange glass annbefales! Endret 14. november 2008 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Bare de er gode å ha på seg, antidågg (elns) og det er stort glass, så du ikke bare kan se rett fram, så kan du vel kjøpe hva du vil Edit: Rosa/orange glass annbefales! Jeg har orange glass fra før på noen billige Scott briller, og jeg er ikke fornøyd. Jeg ser ikke dumplene, og det blir for mørkt Lenke til kommentar
safags Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Scott bruker ikke samme glass og materialer som dragon og oakley feks. Orange mørkt glas er ikke bra. Men Pink og Yellow/gul er bra Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg får se i de lokale butikkene som har brilller. Da blir det vel Swag og Twin Palms (: Takk for tips. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Denne guiden er ganske ok når det gjelder glasstyper. I Norske forhold fungerer amber (lyse, brunaktige glass. Dragon har som regel dette glasset som standard) rimelig bra så lenge det ikke er tåkete/for overskyet. Om du skal ha noe til kveldskjøring og tåkete forhold skal visst rosa, gule eller lyse røde glass være de beste, med blanke glass har man en tendens til å miste konturer selv om man får mer lys inn på øyet. Selv kan jeg anbefale Dragon MX (som passer veldig bra til Sweet hjelmene), eller MXS om du er litt smalere i ansiktet, Okley A-frame er bunnsolide både i ramme og glass, men gir snevert sidesyn noe som er spesielt problematisk om du kjører switch på twintip. Broren min har god erfaring med Bolé, men de er jo ikke akkurat trendy. Annon og Electric skal etter hva jeg har hørt fungere prima. Edit: Swag pleier ha godt utvalg på Dragon, så du finner nok noe artig der. Forøvrig høres Hemsedal herlig ut. God tur! Endret 14. november 2008 av cbastus Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Mine Scott Voltage MX funker fet.. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Det ble Dragon Mace http://images.usoutdoorstore.com/usoutdoor..._jblkgld_08.jpg Og takk Cbastus for et godt svar Endret 14. november 2008 av Commencal Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 lette gjennom oslo i dag etter DC super park bootsa... -.- fant de faen mæ ikke noen steder da!.. :S bare må få prøvd de noe sted!.. ;D Lenke til kommentar
Husee Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Ja gutta. I dag handla jeg brett! Stakk innom Burton lageret på Hamar og der hadde de følgende til meg Burton Domination plate Burton Ruler bindinger Burton Cloak sko Noen som vil tippe hvormye jeg betalte tilsammen? :thumbs: Lenke til kommentar
Husee Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 ikke så ekstremt men 4500. Plata koster jo 4500 visst nok i butikken. Sto følgende prislapp på utstyret 2300 plate 1600 bindinger og 1200 for sko men fikk avslag i tillegg så da ble det 4500 ;D Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) lette gjennom oslo i dag etter DC super park bootsa... -.- fant de faen mæ ikke noen steder da!.. :S bare må få prøvd de noe sted!.. ;D Tor ingen tar inn Super Park, jeg ringte rundt i fjor etter den og 32 Ultralight. Endte med å Ultraligt fra dogfunk.com (USA). Du kan teste Session i Bergen, de pleier ha litt snæx man ikke får tak på andre steder i landet, eventuelt kan du kontakte importøren, usikker hvem dette er for DC, men ring eller stikk innom White Water i Oslo, de har ganske god kontroll på DC. Commencal: No problem. Funker nok bra de brillene der. Har selv Gold Ionized på mine, liker det godt, fungerer helt ypperlig når det er lyst, spesielt i mye sol. Endret 15. november 2008 av cbastus Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Stakk innom Burton lageret på Hamar og der hadde de følgende til megBurton Domination plate Du meiner Burton Dominant? Smooth plate det! Men pass på, den er ikkje så vanskeleg å knekke! Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 lette gjennom oslo i dag etter DC super park bootsa... -.- fant de faen mæ ikke noen steder da!.. :S bare må få prøvd de noe sted!.. ;D Tor ingen tar inn Super Park, jeg ringte rundt i fjor etter den og 32 Ultralight. Endte med å Ultraligt fra dogfunk.com (USA). Du kan teste Session i Bergen, de pleier ha litt snæx man ikke får tak på andre steder i landet, eventuelt kan du kontakte importøren, usikker hvem dette er for DC, men ring eller stikk innom White Water i Oslo, de har ganske god kontroll på DC. Commencal: No problem. Funker nok bra de brillene der. Har selv Gold Ionized på mine, liker det godt, fungerer helt ypperlig når det er lyst, spesielt i mye sol. Thx... er ett parr ganger i bergen, så tar mæ en tur innom session av og til, skal spørr de nestegang1.. ;D er litt kjipt å kjøpe for store ellr små sko fra nettet.. XD så tar å venter med sko til jeg har fått prøvd de ass!.. ; D Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Jeg har lyst å ta backflip, men åssen bør jeg gå fram til det? MEd det mener jeg altså hvor skal jeg begynne, skal jeg øve å ta backflip uten brett først? Endring: Jeg kan hoppe i salto, kun foran :/ Uten brett altså Endret 15. november 2008 av Fox Lenke til kommentar
Jon_Martin Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg har lyst å ta backflip, men åssen bør jeg gå fram til det? MEd det mener jeg altså hvor skal jeg begynne, skal jeg øve å ta backflip uten brett først? Endring: Jeg kan hoppe i salto, kun foran :/ Uten brett altså Ikke at jeg har noen greie på det selv, men de fleste anbefales å lære seg det uten brett først ja. Mange som sier at å lære seg det på trampoline er lurt:) Lenke til kommentar
safags Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg har lyst å ta backflip, men åssen bør jeg gå fram til det? MEd det mener jeg altså hvor skal jeg begynne, skal jeg øve å ta backflip uten brett først? Endring: Jeg kan hoppe i salto, kun foran :/ Uten brett altså Lag et stoort hopp i løssnøen så du vet at du kan fly langt og være lenge i luften. Så prøver du deg frem. Bra kjør mot hoppet ogbøy knærne kons og på hopp kanten satser du (popper med knærne) Lener deg bakover og ser ned mot bakken, spotter landingen, trekker opp knærne liksom opp mot brystet, kommer rundt og lander Ekstremt deilig føre i Trysil idag! Natta snart, skal stå i morra også Bare en bakke som er åpen. Men var noen som byge et lite hopp, tok 3'er på det Gleder meg til parken åpner. Noen andre som har vært i bakken idag? Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg har ikke trampoline, og det er for seint nu Må vente til neste trampolinesesong :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå