veos Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Ah, blir mye snowboard fremover nå ja! Strandafjellet utenfor Ålesund forrige helg og nå i morgen og søndag, Trysil neste helg og Bjorli helga etter der! Uansett, noen som vet hvor jeg kan bestille hjem MED høyttalere? Elsker å høre på musikk når jeg kjører, så hvorfor ikke! Har sett litt på Arnettes hjemmeside, men fant kun en hjelm, dog ikke mer informasjon eller mulighet til å bestille.. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Du kan jo sjekke Session? De har Red Hi-Fi med headset. Husker ikke prisen, men du kan jo sjekke nettkatalogen på www.session.no? Røldal topper målingene til SkiInfo, og gjett hvem som skal der i morgen den dag? Kommer til å bli fint vær! Lenke til kommentar
T_Trosten Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Skal til Val di Fiemme/Trentino neste helg og stå på snowboard. Så klarer jeg ikke å finne sider med info om de forskjellige anleggene. Så er det noen som vet hvilke anlegg jeg bør stå i? Skal for det meste kjøre fort, og det hadde vært litt morsomt med off pist (?)... Hvor mye snø er det egentlig der borte i Alpene? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Noen som var på Snow Show på tryvann i dag? Jeg gadd ikke pga det kom til å bli fullt, men tar meg en tur i morgen Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Var i Røldal idag. Perfekte forhold. Overskyet og sterk vind óg sterk kulde til tider, men men. Definitivt verdt turen! Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Var i Tryvann, fremdeles bare en bakke oppe, men nok av snø, så det åpner nok flere til uka Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Sauda åpner sikkert neste helg (80/40)! Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Ifølge Tryvanns sider er det nå 30/30 cm snø + snøproduksjonen pågår for fullt. De fleste bakkene åpner til uka - da er det rett opp med brettet og skade halebeinet for sjette året på rad! + Mine innlegg. Endret 22. januar 2007 av PhoboS87 Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 PhoboS8: Kjøp beskyttelse? Sånn shorts med paddings! Lenke til kommentar
End-re Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) åh digg, myyyyyyyye snø i trondheim nå..var på snowboard i helga, men det var ikke så supre forhold, men som det ligger ann til nå blir dette supert Endret 23. januar 2007 av egzeth Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Nå snør det her (Karmøy) også. Skal i den lokale bakken og mekke hopp. Ikke noe minihopp, men et stort!! Lenke til kommentar
veos Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Snør noe helt vanvittig i Ålesundsområdet nå for tiden. I natt kom det 25 cm. nysnø på Strandafjellet, noe som gjør at der er en og en halv meter nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Aah! Igår kjørte jeg snowboard for første gang denne sesongen! Damn! Det var deilig! Og det beste er at det bare fortsetter å snø Hadde og tenkt å bygge et hopp i hagen, så jeg kan droppe fra verandaen, og hoppe over veien Lenke til kommentar
plutex Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Snowboard ser så sinnsvakt fett ut, men jeg har aldri klart det.Og nå føler jeg nesten at det er litt for sent. Men, å se på flinke folk i bakken er virkelig artig. 7662315[/snapback] Det er absolutt ikke for seint å lære. Tar 1-2 sessonger (kommer selvfølgelig veldig an på hvor mye du står) før du kan kjøre helt greit og få det til å se passe kult ut. I følge mine kilder er du født i 1990, noe som ikke er for gammelt til å begynne i det hele tatt. 7663287[/snapback] www.formatshop.no Lenke til kommentar
M-J Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 NorthGarden: meld deg på et snowboard kurs! på en helg lærer du ting som du ellers ville brukt resten av sesongen på! etter en helg kan du lære (om du har rett innstilling og vil lære) både og bremse og svinge. så er det bare og stå og få skikkelig balanse osv. så etter en halv sesong så kan du stå ordentlig på brett. Ja jeg er innstruktør men jeg driver faktisk ikke med propaganda. har fått masse tilbakemeldinger fra folk jeg har hatt pp kurs at det virkelig har hjulpet dem mye Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Har tenkt å kjøpe meg noe beskyttelse for ryggen siden jeg har svak rygg og er litt redd for å ødelegge meg helt. Hvilken av disse burde jeg velge? 1 2 3 Lenke til kommentar
Legion Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 @Blind: egentlig så bør du prøve de fordi passform er aller viktigst, selve beskyttelsen er så og si lik. hvordan stroppene føles er viktig dersom du kjører mye med sekk, nyrebeltedelen er hva som gir mest støtte du må heller ikke kjøpe den for stor, siden den vil krype opp i nakken på deg, noe som fører til stiv nakke...veldig stiv nakke bruker selv dainese Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hva bør man tenke på når man skal kjøpe brett, bindinger og sko? Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Når det gjelder brettet er det en tommelfinger regel om at det skal nå opp til haka, men etterhvert som man blir mer erfaren vil man kanskje ha et mindre/lengere brett. Hvis du ikke kjøper i pakke bør du sørge for at sko, bindinger og brett passer sammen. Skoene skal sitte som hånd i hanske i bindingene og ikke stikke for langt utover kanten på brettet, hverken foran eller bak. Når du prøver sko ha gjerne med en sokk du ville brukt når du er ute og kjører, slik at du finner en som passer bra. Er kjedelig å kjøpe sko som du har prøvd med tynne sokker og merke at det blir altfor trangt når du tar på ullsokkene. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hei. Er på utkikk etter noen nye snowboard sko, siden de jeg har sitter elendig. Har et burton brett og bindinger. Noen som har noen forslag å komme med? Skal stå på brett i helgen, så hadde vært flott med raskt svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå