Gå til innhold

Den store Snowboardtråden

jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om det ikkje er twintip som er nosen der det er lengst avstand mellom tupp og ytterste skruehol. Om du skjønar.

Skjønte ikke helt nie, men jeg fant ut at det er "twinshape", så det er samma hvilke vei som er forran og bak. Hvilke vei ville dere stått? Ville dere stått slik at "RIDE DH2 DFC" var forran? Eller bak?

Uansett, så lurer jeg også hvilke stance dere kjører med? Lurer på om jeg skal sette den på +10 -10

Lenke til kommentar

Kva andre ville ha stått er jo irrelevant, du må finne eit oppsett som passar deg! Personleg køyrer eg eit Santa Cruz twin-brett (Kooley 154) og har festa begge bindingane heilt ytterst.

Når det gjeld grader/vinklar så må du også der nesten ta å prøva deg fram. Du bør uansett ha minst -5 på den bakerste foten. Personleg køyrer eg like mykje switch som goofy, så eg har -15 på begge. Det er dødsdigg. Har også sett mange som køyrer -10 på bakerste og -15 på fremste.

Men som sagt, prøv deg fram. Er jo du som skal shredde, ikkje oss! :)

Lenke til kommentar
Kva andre ville ha stått er jo irrelevant, du må finne eit oppsett som passar deg! Personleg køyrer eg eit Santa Cruz twin-brett (Kooley 154) og har festa begge bindingane heilt ytterst.

Når det gjeld grader/vinklar så må du også der nesten ta å prøva deg fram. Du bør uansett ha minst -5 på den bakerste foten. Personleg køyrer eg like mykje switch som goofy, så eg har -15 på begge. Det er dødsdigg. Har også sett mange som køyrer -10 på bakerste og -15 på fremste.

Men som sagt, prøv deg fram. Er jo du som skal shredde, ikkje oss! :)

Jeg er fult klar over at jeg må finne et oppsett som passer for meg, men bare lurte på hva dere pleier å ha. Ikke at jeg skal "herme" eller noe slikt (:

Hva er forresten fordelen med å ha bindingene helt ytterst, og hva er fordelen/ulempen med å ha de innerst?

Men takk for svar (:

Lenke til kommentar

Min bror var forleden innom Session her i Bergen, og fant seg en planke han likte veldig godt. Burton Operator (154), hvis jeg husker riktig. Tingen var det at modellen de hadde i butikk var feil lengde, og de ville ikke få inn flere lengder av modellen. De sa også at stort sett overalt i Norge, og tom. Europa var dette brettet utsolgt.

Jeg har da forsøkt å finne dette brettet til brodern, men uten hell så langt. Bestilling fra USA er vel utelukket, da Burton ikke tillater shipping utenfor the States. Noen som kanskje vet hvor jeg kan finne denne modellen? Nettbutikk er å foretrekke.

Lenke til kommentar

Jeg har bra erfaring, men jeg fikk en regning på 300 kr i posten en god stund etterpå, etter at jeg hadde betalt toll osv.

Dette var blant annet drivstofftillegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...