NothinDoin™ Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Fant bildet på nettet... Det ble lagt ut i forbindelse med en bigjump konk... Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 *Skryteskryte..* Men er fakta, var et lite bigjump så var nok ikke det letteste og ta bilder fra Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Har et bilde til, seriebilde fra ifjor.. Med uberteit hjelm, usikker omjeg skal poste Endret 6. november 2008 av Fox Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 >Post ivei! Ingenting er for teit! Lenke til kommentar
safags Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 trysil åpner ikke til helga alikevell... *cryy* Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Trysil åpner kun om det blir kaldt nok til snøproduksjon ganske fort!.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 >Post ivei! Ingenting er for teit! Her kommer jeg med mitt uberteit hjelm og dårlig forsøk på 360grader på rail(første gang jeg forsøkte rail) Lenke til kommentar
safags Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Tøft sånn etto hjelm hadde jeg goså for en stund siden Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Najs bilde! Må se om jeg klarer å ta noen serier i år Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Meg på Voss i fjor. Har på meg gamle googles, pga kjæreste som ville ha de nye som ikke dugger, så eg måtte finne meg i å bruke de gamle dårlige. Brettet på bilde er Burton Baron 2005 modell, bindingene er Burton Custom og bootsene er 32 Lashed. Clicky for større bilder Endret 6. november 2008 av Morfiril Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Tøft hopp i første bilde Pro ^ Endret 7. november 2008 av Fox Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Najs bilde ja! smooth stil! Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Takke takk! Slang bare med det nederste bilde for gøy, det var ikke noe spessielt med det egentlig. I år blir det litt forandringer på utstyr. Går i inkjøp av Lib-tech TRS BTX og setter Drake SuperSport bindinger på den platen. Kjøper inn nye 32 Lashed boots siden de andre er gått opp i sømmer osv... Ellers blir det helt sikkert ny bukse fra whiteout da deres 5års garanti er en fin forsikring. Nå må skisentrene åpne på vestlandet snart! Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Skal kanskje til Hemsedal den 15. Blir utrolig deilig Skal også in til Oslo kanskje i morra å hente brettet mitt. Må ta buss inn da! Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Yey eg dukkar opp i dette klippet, etter 2:17. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Olav?Eller mats? Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Mmh... savner å være på fonna... og den filmen gjorde bare savnet enda sterkere! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Har dere sett Ponytale da? Den er bare rå! De filmen forresten på folgefonna også ! Filmen kan både sees & lastes ned HER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå