safags Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Forum Destroyer park boots 09 er noen dere burde vurdere, de er litt små i størelsen men de er de beste støvlene jeg har prøvd! Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har forhøret med en butikk, de tilbyr en pakke som de mener det passer meg:Brett; Academy Propaganda eller Allian Knock Out Logo eller gostbusters Binding; SP Retron Kr. Støvler: SP Fonzo Cof Alt det for 5400kr Er det bra? Var du på Oslo snowboard senter? Min erfaring er at de selger spesielle merker som det står veldig lite/ingen ting om og som ikke er så kjent. Jeg kjøpte brett derifra som jeg aldri har hørt om i ettertid, og internettsida dems funker ikke. Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jepp HAr forhøret med en kompis, han sa at han har dårlig erfaring derfra. Så jeg dropper butikken Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Har egentlig ikke så veldig god erfaring derifra selv, selv om de er hyggelige og god service. Har 2 kompiser som mener det samme. Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Snakket med en gamle bekjent, han sa at han kan skaffe meg burton love billig Er brettet noe til å anbefale til rail, big jump og sånt? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Love er eit allround-brett som passar til alt. Ikkje for mjukt, ikkje for stivt. Mikkel Bang brukar jo det, og han køyrer jo det meste: park kickers, bc, rails qp etc. Om du likar Burton så er truleg Love eit trygt kjøp som gir det masse for pengane. Endret 2. november 2008 av Frigata Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg som er 174cm høy, bør jeg gå for 155? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ja det er nok ypperleg. Eg er 175 høg og køyrer for det meste 154 plater. Park-plater skal gjerne gå litt under haka, så 155 er nok heilt ypperleg for deg. Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 er ca. 178 og bruker 156, hatt 156 siden 168 så tror nok 155 passer veldig bra ja Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Burton love brett er kjøpt! Gleder meg å teste den så fort Tryvann er klar Nu gjenstår binding og sko bare Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 burton custom bindinger ftw! Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Får se Hvor skal du stå brett? Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 jeg skal stå i trysil, hafjell, skeikampen!!!.. : D Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Skal stå brett i Tryvann når jeg er i Oslo, evt Varingskollen. Hafjell, Hemsedal og sånt blir det kanskje noe av, hvis det blir gutta på fjell Flere som skal til Tryvann i vinteren? Endret 3. november 2008 av Fox Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Blir Bortelid, Hovden, Val Thorens og Brokke i år tipper jeg... Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hva er forskjellen på ifjor og årets binding? Bortsett fra design? Hvilken binding bør jeg se etter til brettet mitt(Burton love 155) Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Spørs hva du kjører, men til park og litt bc, kan jeg annbefale Burton Custom.!.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Park, BJ, rail osv.. Men det kan hende at jeg kjører i skog, men det er ikke viktigste Hva er BC? Forresten hva er forskjell på fjorårets og årets bindingmodell? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 BC = Backcountry, som er offpist liksom.... Det er vel bare designet...Tror jeg da.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 ^^ Ja, noen flere bindinger å anbefale. Eller er det kun custom jeg bør gå for til brettet mitt? Jeg har sett den nye type som du kan få føttene din på og av brettet lett... Samme typen som FLOW merke bruker. Finnes det i Burton? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå