Gå til innhold

Den store Snowboardtråden

jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er et veldig bra brett, er det 08 eller 09. Hvis du ikke vet, har det et dødningshodet på eller er det grønt med skrift rundt

EDIT: hva kjører du? Det er bra for park men funker også i powder. Men siden det er smalt så er det beregnet for park!

Endret av greveen
Lenke til kommentar

Det snør det snør!

Skaffa meg et 7 meter langt rør svart og ingen riller, helt glatt! Skal teste det snart. + har jo en ekte rail box som skal ut snarest, og driver å mekker på ein startsrampe til street rails etc. Men jævla matte prøven i morra som ødelegger alt, så bli lite snowboard på meg idag..

Lenke til kommentar

Hvem skal stå på brett i Tryvann? :D Gleder meg å kjøpe sesongkort!

Men dere... JEg skal kjøpe ny snowboard, ser etter pakketilbud. Har noen her å anbefale? Veit ikke hvilken type brett jeg skal se etter, jeg elsker å leke og hoppe. Tar 360grader og sånt.

Har noen her råd til meg? Jeg tenker å bruke maks 6000kr, kanskje mer hvis trengs. Men tror ikke at det er nødenvendig for meg. Hvis mindre enn 6000kr, da er jeg glad :D

Lenke til kommentar
Hvem skal stå på brett i Tryvann? :D Gleder meg å kjøpe sesongkort!

Men dere... JEg skal kjøpe ny snowboard, ser etter pakketilbud. Har noen her å anbefale? Veit ikke hvilken type brett jeg skal se etter, jeg elsker å leke og hoppe. Tar 360grader og sånt.

Har noen her råd til meg? Jeg tenker å bruke maks 6000kr, kanskje mer hvis trengs. Men tror ikke at det er nødenvendig for meg. Hvis mindre enn 6000kr, da er jeg glad :D

Hei.

Jeg tror SeaSport snart kommer med noen pakketilbud, og har fått vite at de snart skal legge ut Ride DH med noen Ride EX bindinger.

Har selv bestilt Ride DH2 dfc (nesten det samme) og har kun hørt mye positivt om det.

Du kan ta en titt her:

http://snowboardsreviews.com/ride-dh

og her:

(2009 mod.)
Lenke til kommentar

Pris? Er det veldig bra å hoppe med? Jeg elsker å hoppe og evt ta rail(prøvde det første gang ifjor). Kjører også av og til i skog, men det er ikke viktigste. Jeg vil ha brett som er bra å hoppe med, thats it :)

Bør jeg stikke innom noen butikker i Oslo og få veileding?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...