Hi-DEQ Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg Rome Agent , burton moto boots og cartel på vei i posten Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 halla!. ;D fikk nytt brett i år, lurer på om noen har noe erfaring med dette brettet?.. :S er ett burton Twin brett. er det ett greit brett ellr????.. Lenke til kommentar
safags Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Det er et veldig bra brett, er det 08 eller 09. Hvis du ikke vet, har det et dødningshodet på eller er det grønt med skrift rundt EDIT: hva kjører du? Det er bra for park men funker også i powder. Men siden det er smalt så er det beregnet for park! Endret 28. oktober 2008 av greveen Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 DET SNØR I KRISTIANSAND!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg våknet til et hvitt landskap her i Vestfold Lenke til kommentar
safags Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det snør det snør! Skaffa meg et 7 meter langt rør svart og ingen riller, helt glatt! Skal teste det snart. + har jo en ekte rail box som skal ut snarest, og driver å mekker på ein startsrampe til street rails etc. Men jævla matte prøven i morra som ødelegger alt, så bli lite snowboard på meg idag.. Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) er gront med dødnings hode.. ;D ser litt funky ut, men er jo sinnsykt lett da.. er fjord årets modell!.. ;D fikkd et billig på swag vett!.. PS: SNØ I HEDMARK!!!!!.. Endret 29. oktober 2008 av langskalle Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Meg og NothinDoin her har i teorien et 20m langt rør (skal kuttes opp i biter) og et gelender Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Skal til folgefonna til helga Etter det så er de stengt. Pudder her kommer eg!!! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Stenger de når vinteren kommer? Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jepp seff, det er jo et sommerskisenter på en isbre. For mye snø til å holde åpent om vinteren, da samler de snø til neste sommer. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Er det noen som vet når det åpner på kvitfjell? Tror det skal åpne på lørdag.. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Les under bildet til høyre Endret 29. oktober 2008 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 JA Skal dit i helgen jg så! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg er ikke misunnelig nei *HostHost* Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 "ikke" jeg heller!... ;D i dag er snøen borte igjenn!.. :'( Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hvem skal stå på brett i Tryvann? Gleder meg å kjøpe sesongkort! Men dere... JEg skal kjøpe ny snowboard, ser etter pakketilbud. Har noen her å anbefale? Veit ikke hvilken type brett jeg skal se etter, jeg elsker å leke og hoppe. Tar 360grader og sånt. Har noen her råd til meg? Jeg tenker å bruke maks 6000kr, kanskje mer hvis trengs. Men tror ikke at det er nødenvendig for meg. Hvis mindre enn 6000kr, da er jeg glad Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hvem skal stå på brett i Tryvann? Gleder meg å kjøpe sesongkort! Men dere... JEg skal kjøpe ny snowboard, ser etter pakketilbud. Har noen her å anbefale? Veit ikke hvilken type brett jeg skal se etter, jeg elsker å leke og hoppe. Tar 360grader og sånt. Har noen her råd til meg? Jeg tenker å bruke maks 6000kr, kanskje mer hvis trengs. Men tror ikke at det er nødenvendig for meg. Hvis mindre enn 6000kr, da er jeg glad Hei. Jeg tror SeaSport snart kommer med noen pakketilbud, og har fått vite at de snart skal legge ut Ride DH med noen Ride EX bindinger. Har selv bestilt Ride DH2 dfc (nesten det samme) og har kun hørt mye positivt om det. Du kan ta en titt her: http://snowboardsreviews.com/ride-dh og her: (2009 mod.) Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Pris? Er det veldig bra å hoppe med? Jeg elsker å hoppe og evt ta rail(prøvde det første gang ifjor). Kjører også av og til i skog, men det er ikke viktigste. Jeg vil ha brett som er bra å hoppe med, thats it Bør jeg stikke innom noen butikker i Oslo og få veileding? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå