Gå til innhold

Den store Snowboardtråden

jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det SUGER at vintrene blir dårligere og dårligere med mindre snø til å stå på snowboard :thumbdown:  Men jeg håper på en tur til Hemsedal til påsken eller noe. Det kan bli kanon

7709303[/snapback]

Ja det suger.... jeg har hørt rykte om at terrengparken i tryvann har åpnet, noen som vet mer om det? Jeg har vært syk i en uke, så har ikke så god oversikt :p

Lenke til kommentar

Heisann folkens!

Hver gang jeg tar en t-krok heis, får jeg så utrolig ondt i den bakerste foten.

Belaster den, men jeg vet ikke hvordan jeg kan unngå det.

Noen som har opplevd noe lignende, og som har noen gode tips mot akkurat dette?

/sigh

Lenke til kommentar
Heisann folkens!

Hver gang jeg tar en t-krok heis, får jeg så utrolig ondt i den bakerste foten.

Belaster den, men jeg vet ikke hvordan jeg kan unngå det.

Noen som har opplevd noe lignende, og som har noen gode tips mot akkurat dette?

/sigh

7722235[/snapback]

Jeg har vel noe av det samme problemet, men i den fremre foten. Jeg liker å holde meg litt over T-en en stund med armene (dra seg litt framover). Litt sikk sakk og slikt kan funke og, ellers så er det bare å bite smerten i seg.

Og til dere som lurer på om ting er åpnet, så kan kansje http://www.skiinfo.no/ være til hjelp håper jeg :)

Lenke til kommentar

får du vondt i beinet av te-krok så er det egentlig bare og kjøre fakie f heisen bytte på litt! IKKE kjør sikk sakk! er en grunn til at det står du ikke skal gjøre det! Heisen sporer faktisk av! har tatt kortet til mange folk som har kjørt sikk sakk

Lenke til kommentar
får du vondt i beinet av te-krok så er det egentlig bare og kjøre fakie f  heisen bytte på litt! IKKE kjør sikk sakk! er en grunn til at det står du ikke skal gjøre det! Heisen sporer faktisk av! har tatt kortet til mange folk som har kjørt sikk sakk

7722400[/snapback]

Ok, my bad. Jeg var gjerne litt defuse med det sikk sakk greiene. Når jeg kjører sikk sakk så mener jeg ikke fra den ene siden til den andre, men jeg svinger maks en halv meter til hver side innimellom. Sikk sakk var kansje å ta litt hardt i :p MEN av og til er man nødt til å kjøre sikk sakk over hele forbanna trekket fordi det er både berg og steiner og annet dritt midt i banen, og da kjører jeg med glede så mye sikk sakk jeg vil

Endret av Metalhead
Lenke til kommentar

Prøvde snowboard for første gang i helgen. Koste meg noe enormt! :D Ser for meg at jeg kommer til å fortsette med dette da det er det gøyeste jeg har prøvd.

Edit: Jeg trenger klær. Noen tips til hvordan få mest og best mulig for pengene?

Endret av Aldrack
Lenke til kommentar

Har nå kjøpt nytt brett, Rome Solution og 390 SDS bindinger.

Er nesten 2 år siden jeg kjørte aktivt, men jeg ser på mine nye bindinger at det er justeringer i grader på bak støtten på bindingene, hvordan finner jeg ut hvilke grader som passer meg best? (Ikke selve vinkeljusteringen på bindingen!).

Stancen min virker også litt "off" siden jeg tidligere har kjørt med lav grader på h-fot. (regular) har jeg nå bredere vinkel på h-foten. (Sliter litt med å kjøre switch nå).

Tryvann har vært ok de siste dagene men veldig hardt, hafjell neste helg;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...