Metalhead Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Det SUGER at vintrene blir dårligere og dårligere med mindre snø til å stå på snowboard Men jeg håper på en tur til Hemsedal til påsken eller noe. Det kan bli kanon Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Røldal imorgen! Gleder meg som en unge(, men det er jo også da )! Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Det SUGER at vintrene blir dårligere og dårligere med mindre snø til å stå på snowboard Men jeg håper på en tur til Hemsedal til påsken eller noe. Det kan bli kanon 7709303[/snapback] Ja det suger.... jeg har hørt rykte om at terrengparken i tryvann har åpnet, noen som vet mer om det? Jeg har vært syk i en uke, så har ikke så god oversikt Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt skruer til snowboard uten å kjøpe nye bindinger? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt skruer til snowboard uten å kjøpe nye bindinger? 7717632[/snapback] Spør på en lokal sport-butikk der de selger snowboard. Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Noen som vet åssen det står til i vassfjellet? Håper de åpner i uka hær. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Turen til Røldal ble avlyst pga storm Lenke til kommentar
s1gh Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Heisann folkens! Hver gang jeg tar en t-krok heis, får jeg så utrolig ondt i den bakerste foten. Belaster den, men jeg vet ikke hvordan jeg kan unngå det. Noen som har opplevd noe lignende, og som har noen gode tips mot akkurat dette? /sigh Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Heisann folkens! Hver gang jeg tar en t-krok heis, får jeg så utrolig ondt i den bakerste foten. Belaster den, men jeg vet ikke hvordan jeg kan unngå det. Noen som har opplevd noe lignende, og som har noen gode tips mot akkurat dette? /sigh 7722235[/snapback] Jeg har vel noe av det samme problemet, men i den fremre foten. Jeg liker å holde meg litt over T-en en stund med armene (dra seg litt framover). Litt sikk sakk og slikt kan funke og, ellers så er det bare å bite smerten i seg. Og til dere som lurer på om ting er åpnet, så kan kansje http://www.skiinfo.no/ være til hjelp håper jeg Lenke til kommentar
M-J Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 får du vondt i beinet av te-krok så er det egentlig bare og kjøre fakie f heisen bytte på litt! IKKE kjør sikk sakk! er en grunn til at det står du ikke skal gjøre det! Heisen sporer faktisk av! har tatt kortet til mange folk som har kjørt sikk sakk Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) får du vondt i beinet av te-krok så er det egentlig bare og kjøre fakie f heisen bytte på litt! IKKE kjør sikk sakk! er en grunn til at det står du ikke skal gjøre det! Heisen sporer faktisk av! har tatt kortet til mange folk som har kjørt sikk sakk 7722400[/snapback] Ok, my bad. Jeg var gjerne litt defuse med det sikk sakk greiene. Når jeg kjører sikk sakk så mener jeg ikke fra den ene siden til den andre, men jeg svinger maks en halv meter til hver side innimellom. Sikk sakk var kansje å ta litt hardt i MEN av og til er man nødt til å kjøre sikk sakk over hele forbanna trekket fordi det er både berg og steiner og annet dritt midt i banen, og da kjører jeg med glede så mye sikk sakk jeg vil Endret 14. januar 2007 av Metalhead Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Var noen sider bak, nvm. Endret 14. januar 2007 av ErikFN Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Prøvde snowboard for første gang i helgen. Koste meg noe enormt! Ser for meg at jeg kommer til å fortsette med dette da det er det gøyeste jeg har prøvd. Edit: Jeg trenger klær. Noen tips til hvordan få mest og best mulig for pengene? Endret 15. januar 2007 av Aldrack Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 De har 50% på fjorsesongen på Session! Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Da stikker jeg ned der i morgen. Håper de har noe bra igjen. Takk for tipset! Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 woho! i helga blir det snowboard. Endelig åpna det lokale skisenteret. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Yeah! Skal på fjellet selv! Røldal. Gleder meg!! Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg tar meg også en tur denne helgen i og med at forrige ble avlyst pga sykdom! Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Noen som skal på ROME rail jam på vassfjellet i Trheim i helga da? Lenke til kommentar
ivanp Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Har nå kjøpt nytt brett, Rome Solution og 390 SDS bindinger. Er nesten 2 år siden jeg kjørte aktivt, men jeg ser på mine nye bindinger at det er justeringer i grader på bak støtten på bindingene, hvordan finner jeg ut hvilke grader som passer meg best? (Ikke selve vinkeljusteringen på bindingen!). Stancen min virker også litt "off" siden jeg tidligere har kjørt med lav grader på h-fot. (regular) har jeg nå bredere vinkel på h-foten. (Sliter litt med å kjøre switch nå). Tryvann har vært ok de siste dagene men veldig hardt, hafjell neste helg;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå