Gå til innhold

Den store Snowboardtråden

jacoP

Anbefalte innlegg

Prøvde rome Graft nedi østerrike, og var helt sikker på at jeg skulle bestille det når jeg kom hjem, men da fant jeg ut at det var noe som het Rome Agent som jeg bare måtte ha :D

Men det er absoulutt ett kjempe bra brett, men er litt stivere enn agent.

Veldig bra flex uans. ;)

Anbefales!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begge var bra ja. Enig i at sangen på den øverste var irriterende, men det var en heidundranes film fordè!

Nederste: Likte virkelig den filmen, den fikk meg til å glede meg enda mer til sesongen! Og det var deilig med litt metall på snowboardfilmer! :D

Endret av M-Gard
Lenke til kommentar

Hallo alle sammen, må nå ha nye bindinger pga de andre går ikke ann å stramme, og sist jeg var i skisenter datt skoen ut av bindingen, som resulterte i *trommevirvel* ...... Ett tryn ! : P

så viss noen gidder å anbefale ett par bindinger, som helst ikke er over 1000 (vet dette er lite budsjett) så hadde dette vert koselig ^^

Ps, Snart vinter :love:

Lenke til kommentar
gledet meg lenge til double decade!

Så filmen i går. Jeg tror jeg aldri har sett så mye sykt samlet på en time, filmen er helt rå! Ettala tar f. eks en rodeo når han dropper inn i pipe..

Det eneste negative jeg kan trekke frem er at det kanskje er litt for mye "storytelling".

Helt etter akrediteringene er over, kommer det en ekstra scene, som blander snowboard og akebrett på rails. Sykt morsomt og se på!

Da er det bare og vente på That's It, That's All!

Endret av Nilsen
Lenke til kommentar

Kommer ann på vekt og størrelse. Jeg bestilte en jakke, og frakta kom på 75 dollar.

Moms og toll kommer i tillegg, noe som er vanskelig å regne seg fram til. Jakken min kostet 1050 kroner, 500 i frakt og 600 i toll og moms.

Endret av Nilsen
Lenke til kommentar

Hei. Snart er sesongen her, og jeg lurer på om jeg skal skaffe meg et nytt brett. Jeg har nå et Type A brett som jeg synes er for stivt. Jeg tør ikke slippe meg løs på det, og føler at det ikke er noe lekent.

Jeg er vel ca. 180, og veier rundt 65kg, så er en tynn flis. Er det riktig da å ha 156 cm plate?

Jeg har sett litt på Ride DH, og lest at det er et godt brett. Noen tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...