NothinDoin™ Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Double Decade er jo et must! Topper vel Picture This lett! Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 De jeg ser mest frem til er Pony Tale og Notes (2). Tror Aesthetica også blir spennende (det er for lite Metallica i snowboardfilmer ). Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ah najs : D Ser ut til å bli den beste vinteren ever! : D Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Mhm, blir årskort, Val thorens 01.10.09 , Nytt utstyr Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 De jeg ser mest frem til er Pony Tale og Notes (2). Tror Aesthetica også blir spennende (det er for lite Metallica i snowboardfilmer ). ALT for lite! Lenke til kommentar
safags Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Skal kjøpe nytt brett (igjen) Men jeg må ha 43-44 i sko. Da må jeg vel ha Large i bindinger? Og hvilket brett burde jeg kjøpe. Pris er ikke et problem, kjøper fra USA uansett. Men ikke ta vapor, Siden det er litt for dyrt fra usa til og med:P Og passer large bindingere til disse brettene? Har tenkt på disse: Burton Doom Forum Destroyer Forum Youngblood Forum John Jackson Burton UN INC Burton Jeremy Jones Burton Dominant Burton X8 Burton Love Alle er mellom 2008-2009 modell. Hvis dere vet om noen andre bra park (hopp og rail etc) please nevn de Hvem hadde dere tatt? Endret 7. september 2008 av greveen Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Du må ha large i sko (9-11) , burton kan ikke fraktes inn til Norge så de blir utelukket. Syns du burde vurdere Rome og K2 og ride også.. Har selv et rome Agent brett som jeg er drit fornøyd med Lenke til kommentar
safags Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 vet det. Men kjøper fra ebay vettu Noen andre som har noen formening med burton eller forum bretta eller noen andre brett? Skal sjekke ut rome agent hi deq Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 men da er jo alt okei Sjekk ut rome graft serien oxo Lenke til kommentar
safags Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Har dere gode erfaringer med www.the-house.com? Hadde tenkt å kjøpe et brett og noe klær derifra Nevn noen dere vet er bra. Fra USA som selger snowboards og ski/snowboard klær Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 www.buysnow.com www.usoutdoorstore.com/ www.backcountry.com vet ikke om den er amerikansk da.. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 dogfunk.com Har selv tenkt å bestille brett, bindinger og jakke derifra (eller fra et annet sted) nå på høsten. Poster snart et spørsmål om forslag. Lenke til kommentar
safags Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Da har jeg bestilt fra backcountry.com! Forum Destroyer 09 Forum Destroyer boots 09 Bent Metal Biscuit Snowboard Binding Kostet mellom 3500-4000kr Er kjempe fornøyd, hittil. Mangler bare å skaffe tingene nu! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Digg Da er det ikke bare jeg som er klar for sessongen Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 skal ha ny jakke og har kikka på DC volt jakka(se dogfunk) og lurte på om noen norske sider selger denne, eller må jeg bestille fra dogfunk (andre utenlandske nettbutikker evt) ? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Bajas.no selger den Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 ja ;D men da kommer jo det problemet, prisforskell! norge: 1600 , amerika: 500 ( +frakt + toll) hva lønner seg? med tanke på hvor mye frakta kommert på og tollen. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Frakta på ei Jakke (ca) : 300kr Toll : 0kr Moms : 0kr (iogmed at det er sportklær/utstyr) Jakka : 500kr... Da ser du hva som lønner seg.. Du må huske at det er alltid en stor prisforskjeld på ting i utlandet og ting i norge,, Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Feil! Jakke : 500 + 25%moms + 12prosent toll eller noe) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå