NothinDoin™ Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Vet ikke åssen stil du har, men disse er jo fete! Link 1 Link 2 Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 "LINK 2" synes jeg var ganske kul, men ikke helt toppers enda Vil bestille fra utlandet, ja, men må få prøvd den her i Norge først. R.E.D er under Burton, så går desverre ikke shippe det. Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 http://www.friflyt.no/index.php?pagenr=32&threadnr=196372 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jepp! JetCarrier er en fin ting Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Tok sjansen på å bestille brett og bindinger fra USA (sierrasnowboard), og pakken er snart i Norge (gikk utrolig kjapt, bestilte mandag 25. aug, UPS anslår at pakken er fremme 2. sept). Bestilte Option Dufficy 155 og Union Force (hvite). Noen som har erfaringer med brettet/produsenten? Aldri hørt om (eller sett) Option Dufficy, men leste litt rundt på nettet at det skulle være et habilt parkbrett som ikke er for mykt. Bindingene prøvde jeg en gang, de er konge Litt skeptisk til å bestille sånt usett (og uten å ha prøvd det), men dollaren og 50% avslag gjorde at det ikke ble altfor dyrt. Pluss at det uansett må være bedre enn mitt 5150 brett og 5150 bindinger Ellers, Horgmo vant best trick i Stylewars. Shait. Lenke til kommentar
safags Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Kjørte mye iår. Men filma bare på starten av året. Så resultatet er ikke så veldig bra Triksene er ikke så gode og gjentatte:P Menmen det viktigste er at vi hadde det gøy det som er filmet er filmet over 2 helger. Men har jo forbedret oss. slenger kanskje opp en ny film når den nye sessongen er omme? Her er den iallefall, orka ikke å lage en tittel så ble bare hetende "Edit" Nok prat rull filmmm! Endret 1. september 2008 av greveen Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Najs Bra filming også Lenke til kommentar
safags Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 haha takker Gleder meg til vinterennn!!!! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jepp! Forhåpentligvis årskort på Bortelid skitrekk, + en tur til de franske alper :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 xD You ofcorse <3<3 Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Litt OT men nå gleder jeg meg sjuuukt til snowboard sesongen!! Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Umm ... OT? dette er snowboard tråden Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Får håpe denne tråden blir litt mer aktiv da ;D Noen som har noen planer i vinter eller skal til innkjøp av noe nytt utstyr? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Skal til hemsedal en del i år, ha oslopass forhåpentligvis, også blir det den årlige alpeturen. Trenger nye boots og en fisheyelinse egentlig også.. =/ Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Kan annbefale enten K2 T1 (09 modellen) eller Burton Moto (08 modellen)... Begge er noen sinnsykt digge sko! Endret 2. september 2008 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hiver meg på den.. Personlig liker jeg moto bedre inni, men stramme systemet på K2 T1 er sinnsykt deilig! Uans. hvilken du velger så blir du fornøyd Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Noen som vet om det kommer noen nye snowboard filmer i vinter? Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Gleder meg sykt til vinteren nå, skal stå masse på snow board! (*Notere i mine innlegg*, slik at jeg kan følge med litt lettere) xD Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Noen som vet om det kommer noen nye snowboard filmer i vinter? Double Decade kommer hvertfall, den ser helt sjuk ut. edit: Fant en liste over 08/09 filmer. http://www.snowboard-mag.com/node/30889 Endret 3. september 2008 av Ocularis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå