Hi-DEQ Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 tenkte litt mer spesifisert, produkt navn og merke Lenke til kommentar
Kaarebass Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Noen som vet hvordan parken på Galdhøpiggen er i år? Hvis jeg overhodet skal få stått noe i sommer, må det nesten bli der - dagstur fra hytta. http://tacky.no/snowboard/bildeserier/bild...?imgcollid=4435 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Noen som har fått stått noe i sommer? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 var på stryn ikke forige helg. altså for 1,5 uker siden. var ganske greit egentlig. annet en at jeg tok et leddbånd i kragebeinet når jeg sto på skateboard på folven på kvelden (jeg lærer aldri at jeg ikke kan stå på skateboard, hvetfall ikke i fylla) Lenke til kommentar
ApeiBur Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Noen som vet om en bra amerikansk webshop som sender til norge? Lav dollarkurs om dagen Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg bestilte bukse fra buysnow.com i vår. Veldig bra! Skal bestille jakke, og sannsynligvis brett, derifra nå til høsten. Selv om jeg er litt usikker på hvor dyr frakten er på noe så stort som brett. Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hva blei tilleggsprisen til buksa? Inkl. mva, frakt og alt det der? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Husker ikke helt, skal sjekke i morgen. Men fikk toll ca. 2 måneder senere. Frakten kan du egentlig velge selv, i forhold til hvor fort du vil ha den her. Men som sagt, sjekker i morra. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Åssen er det sånn Audio Helmet funker? Er det kabel, eller trådløs...Og hvis det er trådløs, åssen gjør man det? Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg bestilte bukse fra buysnow.com i vår. Veldig bra! Skal bestille jakke, og sannsynligvis brett, derifra nå til høsten. Selv om jeg er litt usikker på hvor dyr frakten er på noe så stort som brett. Sender de til Norge? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Åssen er det sånn Audio Helmet funker? Er det kabel, eller trådløs...Og hvis det er trådløs, åssen gjør man det? De er kabla.. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Okei... Takkar ;D Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Dette bestiller jeg neste måned Endret 13. august 2008 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg bestilte bukse fra buysnow.com i vår. Veldig bra! Skal bestille jakke, og sannsynligvis brett, derifra nå til høsten. Selv om jeg er litt usikker på hvor dyr frakten er på noe så stort som brett. Sender de til Norge? Hei, beklager at jeg glemte å sjekke det, skal gjøre det i morgen. Ja, de sender til Norge. De sender deg en mail med prisen på frakten i forhold til hvilket fraktalternativ du valgte. De bruker FedEx, og til meg kom de iallfall med budbil. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Dette bestiller jeg neste måned Helt ærlig, så vil jeg heller kjøpe en annen hjelm og bruke ørepropper. Men det er mest fordi jeg ikke liker størrelsen og utseende på HiFi hjelmen .. Mye andre kulere hjelmer.. Just my two cents Endret 15. august 2008 av Ocularis Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Ubehagelig og kjøre med ørepropper syns jeg .. gnager liksom innover Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 mhm....synes hjelmen er drit fet! mhm....synes hjelmen er drit fet! Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Forslag til hjelm jeg kan kjøpe nå til vinteren? Skal ikke ha innebygd audio. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 bestille fra utlandet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå