Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal kjøpe meg nye 32 lashed boots, nytt brett og ny bukse. Meget sikker på at brettet blir enten lib-tech eller gnu med bananatech, men vet ikke hvilke modell enda. Har kun testet skatebanana fra lib-tech til nå. Det var temmelig rått ;) Bukse er ikke bestemt enda.

Klarte jo selvfølgelig å knekke brettet mitt på fonna på lørdag :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Aye, dudes! Check this out!

 

Jeg kom nettopp hjem fra idrett 1 studiet til Gateway College på Bali. Seriøst! Dette var helt sykt. Jeg oppfordrer alle som liker board/brett/fjøl-sport til å ta en nærmere kikk på det her. Man får studiepoeng akuratt som man skulle gått grunnfag idrett i norge(hvis man tar både idrett 1 og idrett 2), og kan derfor fortsette ved NiH eller en annen høyskole som tilbyr Bachelor/master i idrett.

 

Bali er det stedet i verden der forholdene for bølgesurfing er mest "consistent". 27 grader i vannet skader heller ikke. Det er altid waves på bali! Finnes ikke noe bedre sted å lære/utvikle noen heftige surfe-skillz(finnes alt fra softe beach-breakes til hardcore/worldclass reef-brakes), samtidig som du faktisk går på skole og får stipend. Lærerne er fra olympiatoppen, NiH og HISF, så de er også prima!

 

www.gatewaycollege.no

PS! har også idrett 1 i brasil og california!

 

Surfs' uP! FhoSho! Smack!

post-165000-1214563029_thumb.jpg

post-165000-1214563102_thumb.jpg

post-165000-1214563183_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan parken på Galdhøpiggen er i år? Hvis jeg overhodet skal få stått noe i sommer, må det nesten bli der - dagstur fra hytta. :(

 

det har jo vært camp der nå da, så det er nok noen hopp og rails der, men tviler på at kvaliteten på dette er så alt for bra. Send mail til dem og spørr? juvass.no ellerno

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...