NothinDoin™ Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Noen som har planer om nytt "Kit" til vinteren? Jeg skal bare ha ei bukse, som jeg får i begynnelsen av Juli Edit : Skal trolig ha et par K2 T1 09mod sko også Endret 8. juni 2008 av NothinDoin Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Noen som har planer om nytt "Kit" til vinteren? Vurderer noen nye boots sjæl, siden brett og bindinger er freshe i år. Aner ikke hvilke ennå, tho. Ser det an til vinteren. Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Skal kjøpe meg nye 32 lashed boots, nytt brett og ny bukse. Meget sikker på at brettet blir enten lib-tech eller gnu med bananatech, men vet ikke hvilke modell enda. Har kun testet skatebanana fra lib-tech til nå. Det var temmelig rått Bukse er ikke bestemt enda. Klarte jo selvfølgelig å knekke brettet mitt på fonna på lørdag Lenke til kommentar
safags Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 :O Hvordan klarte du å knekke det? Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Landet litt langt bak på brettet når eg landet en frontflipp, med sånn slushy fonna snø så går det gale. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Tror det blir nytt jibbebrett på meg, da jeg er lei av mitt "allround". Kanskje nye bindinger og jakke og. Bør jeg bestille fra USA nå, med "fjorårets" model på salg, eller vente til vinteren? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Dollarkursen er lav, og utstyret er billig, så jeg ser ingen grunn til ikke bestille nå Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Da er de nye bootsa i hus! Veldig gode å gå med! + at de ser bra ut! Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Men det kommer jo nye brett til høsten da..? Lenke til kommentar
safags Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 jeg kjøpte det nye burton twin brettet. 2008 modell. Koster 6000kr i norge. fikk det for 1400kr i USA Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hva ble det når du hadde lagt til moms og frakt da? Lenke til kommentar
safags Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) frakt ble ca 500-800. moms la de litt i sammen så ble noe sånt som 350-400. tolle er det ikke, siden det er ikke toll på sportsvarer. Endret 25. juni 2008 av greveen Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Teaser til StandardFilms nye film, Asethetica, er ute: http://standardfilms.com/aestheticatrailer.mov Personlig ser jeg mer frem til Mack Dawgs bidrag, Dubble Decade. Endret 25. juni 2008 av Nilsen Lenke til kommentar
safags Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 digg teaser! Dubble decade er et must. Gleder meg Fint å høre litt rock/metal i en snowboard film Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 digg teaser! Dubble decade er et must. Gleder megFint å høre litt rock/metal i en snowboard film Er så enig! Disposable Heroes! Lenke til kommentar
hawkiz Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Aye, dudes! Check this out! Jeg kom nettopp hjem fra idrett 1 studiet til Gateway College på Bali. Seriøst! Dette var helt sykt. Jeg oppfordrer alle som liker board/brett/fjøl-sport til å ta en nærmere kikk på det her. Man får studiepoeng akuratt som man skulle gått grunnfag idrett i norge(hvis man tar både idrett 1 og idrett 2), og kan derfor fortsette ved NiH eller en annen høyskole som tilbyr Bachelor/master i idrett. Bali er det stedet i verden der forholdene for bølgesurfing er mest "consistent". 27 grader i vannet skader heller ikke. Det er altid waves på bali! Finnes ikke noe bedre sted å lære/utvikle noen heftige surfe-skillz(finnes alt fra softe beach-breakes til hardcore/worldclass reef-brakes), samtidig som du faktisk går på skole og får stipend. Lærerne er fra olympiatoppen, NiH og HISF, så de er også prima! www.gatewaycollege.no PS! har også idrett 1 i brasil og california! Surfs' uP! FhoSho! Smack! Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Noen som vet hvordan parken på Galdhøpiggen er i år? Hvis jeg overhodet skal få stått noe i sommer, må det nesten bli der - dagstur fra hytta. Lenke til kommentar
Kaarebass Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Noen som vet hvordan parken på Galdhøpiggen er i år? Hvis jeg overhodet skal få stått noe i sommer, må det nesten bli der - dagstur fra hytta. det har jo vært camp der nå da, så det er nok noen hopp og rails der, men tviler på at kvaliteten på dette er så alt for bra. Send mail til dem og spørr? juvass.no ellerno Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Noen som har noen tips til ei god ryggskinne? Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Noen som har noen tips til ei god ryggskinne? Jeg har en Pro tech ryggplate, den fungerer veldig bra det altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå