Morfiril Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Drar til folgefonna på torsdag sommer kjøring er offisielt i gang 1. mai! Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 åHh digg. Må prøve å få tatt ein tur ned i løpet av mai. Ellers blir det eit par helger i juni og juli der nede! Hører at parksjefen i år kan sine saker (Emil Fossheim) Kan nesten ikkje vente! Lenke til kommentar
safags Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Drar til folgefonna på torsdag sommer kjøring er offisielt i gang 1. mai! *Misunne* Må dit i år Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Heisann! : D Fikk et brukt brett av tanta mi just (Hun har aldri brukt det, men fikk det av en venn), men har ikke anelse på hva det heter eller hva det er verdt!?! Vet at det er Drake F-50 bindinger, men brettet ; No Idèa! På brettet står det : Bjørn Haakonsen Så kan folket/dere hjelpe meg? Legger ut noen bilder.. Si også gjerne en pris det er verdt ! ;D Edit : Fant ut at merke var Type A, men det er umulig å google det merke... Kommer bare masse tullball Endret 3. mai 2008 av NothinDoin Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Noen her som liker å ta bilder ? (Tenker på speilrefleks) Åssen linse bruker dere til snowboard bilder? Har sett litt på denne men vet ikke helt hvor bra bildene blir, ute i det blå.... Kom med forslag til "Snowboard-linser" ! Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 send en pm til zettec, han har greie på kamera Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Eller spør i Objektiv-forumet. (Ja, det heiter objektiv, ikkje linse.) Hugs å skriv kva kamera du har, og kor mykje du vil investere i objektiva. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Eller spør i Objektiv-forumet. (Ja, det heiter objektiv, ikkje linse.) Hugs å skriv kva kamera du har, og kor mykje du vil investere i objektiva. Var ikke helt sikker, så brukte begge ordene Men takk for det Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 YES! Teaser til Mack Dawgs nye film er ute: Dubble decade. http://mackdawgproductions.com/video_page.php?1560 Fy søren så vill den virker. HD <3 Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hiver meg på den, denne skal ses så kjapt den kommer ut! Lenke til kommentar
safags Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 åå så digg. Gleder meg alerede til vinteren Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Snowboard Skal bli mye mer til vintarn enn de andre sessongene ass! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Skal til Colombia i sommer, skal se om jeg får prøvd wakeboard ! (en liten erstatter for snowboard på sommeren ) Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Skal en tur til Mallorca om 3 uker, hvis det er wakeboard på stranda der, må jeg prøve. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Har litt lyst til å prøve surfing også! Frister å se om balansen er på topp Lenke til kommentar
safags Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Wakeboard? Prøv heller kiteboard eller wakeskate Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Tviler på at de har det der.... De har for det meste de mest kjente tingene... (Banan, ring, vannski, wakeboard ++) Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Drar til folgefonna i morgen siden srfsnosk8 skal holde konkurranse der og mulighet til å prøvekjøre neste års banana-tech brett fra lib-tech og gnu. Med stor sol på værkartet forventer eg meg en fantastisk dag! Sessoner er ikke over før alle skitrekk er stengt! Lenke til kommentar
safags Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 misunne! Uretferdig at jeg skal til Tyskalnd når Quicksilver campen akkuratt er!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå