Gå til innhold

Den store Snowboardtråden

jacoP

Anbefalte innlegg

Og Big Air bag!!!!!! det må jeg få med meg.

Me fekk eit eksemplar her på Voss i vinter, og tru meg - big air bag er noko av det tristaste eg har opplevd. Tenk at fjellheisane brukte 200 000 på eit sirkusnummerr i staden for å spytte meir pengar inn i vedlikehald av (ein ikkje eksisterande) park, kafear etc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kameraet mitt gikk til helvete den første dagen i alpene, så alt som kom ut av det var et par rævva bilder..

Men vinkel og lys på dette likte jeg:

Jumpfuck.png

Stilig bilde, var bare litt vel mye snø og litt lite action:P hehe men uansett vil jeg dit! gaaah*ønske seg vekk!*

Lenke til kommentar

Da fikk jeg kjøpt meg en hifi-hjelm, men mangler selve mp3-tilkoblingen. Hvis noen kan tipse meg om hvor jeg får kjøpt det separat så blir jeg veldig glad :-) Har sjekket med Session og Swag (bare den på Oslo Byporten), de var utsolgt for sesongen. Men det må da være noen som har det fortsatt? Det er jo ikke akkurat noe som tvunget er sesongavhengig.

Setter avgårde til http://www.camplofoten.no i morgen, gleder meg til toppturene!

Er det forresten noen som har erfaring med truger som passer til snowboardsko? Alle de jeg har sett har vært litt trange foran, og virket for små i forhold til snowboardsko. Det virker som at alle er tilpasset fjellsko og kun det.

Lenke til kommentar
Kameraet mitt gikk til helvete den første dagen i alpene, så alt som kom ut av det var et par rævva bilder..

Jumpfuck.png

Så sykt digg ut der! Hvor i alpene er det? Når jeg var i alpene i vinterferien var det så alt for lite snø, det så det ikke ut som det var der.

Lenke til kommentar

Jumpfuck.png

Så sykt digg ut der! Hvor i alpene er det? Når jeg var i alpene i vinterferien var det så alt for lite snø, det så det ikke ut som det var der.

Ischgl. :)

Det falt 150 Cm de to første dagene jeg var der oppe. :) resten var bare himmelsk. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...