Frigata Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Og Big Air bag!!!!!! det må jeg få med meg. Me fekk eit eksemplar her på Voss i vinter, og tru meg - big air bag er noko av det tristaste eg har opplevd. Tenk at fjellheisane brukte 200 000 på eit sirkusnummerr i staden for å spytte meir pengar inn i vedlikehald av (ein ikkje eksisterande) park, kafear etc. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Snowboard trenger da vel ikke være ekstremsport? Snowboard er en Extreme sport jo...Da tenker man ikke på folk som renner 2km/t ned bakken, men de proffe.. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Var vel ment som litt ironi da hehe. Vil nå kalle min egen snowboard kjøring ekstremspot også, eller skadesport, siden det går hardt utover armen min! Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg Har prøvd Big Air bag en del i hafjell og syntes det er ganske kult. Kommer sikkert til og dra dit i sommer og teste det på bmx og Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Skal på Camp Lofoten ( http://www.camplofoten.no ) til helga og fant ut at jeg må kjøpe meg hjelm i morgen. Er det noen som har erfaring med RED-hjelmene til Burton, spesifikt HiFi-modellen? Kan få tak i den til 500 kr, er det et godt kjøp eller kan noen anbefale noe bedre/kulere/billigere? Endret 1. april 2008 av Solaar Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg har denne her i Hvit. Hjelmen er veldig lett og digg! Men bluetooth musikk delen er så som så. Son over det hele fornøyd med hjelmen. spessielt "hjelm" delen Lenke til kommentar
DynamicPower Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 R.E.D HiFi til 500 kr? Go for it! Ordinær pris er vel rundt 1300 kr, hvis jeg ikke husker feil. Pro-Tec har også veldig gode hjelmer. Du kan ta en titt på Pro-Tec B2. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Sweet-hjelmene er også noe å titte på. Sweet.no Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeps, tror jeg går for den Hifi-hjelmen. Er det noen som vet om det følger med slik ipod-tilkobling i pakken, eller er det noe man må kjøpe utenom? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Kameraet mitt gikk til helvete den første dagen i alpene, så alt som kom ut av det var et par rævva bilder.. Men vinkel og lys på dette likte jeg: Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Kameraet mitt gikk til helvete den første dagen i alpene, så alt som kom ut av det var et par rævva bilder.. Men vinkel og lys på dette likte jeg: Jeg var også i alpene i påsken! Verbier Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Kameraet mitt gikk til helvete den første dagen i alpene, så alt som kom ut av det var et par rævva bilder.. Men vinkel og lys på dette likte jeg: Stilig bilde, var bare litt vel mye snø og litt lite action:P hehe men uansett vil jeg dit! gaaah*ønske seg vekk!* Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Da fikk jeg kjøpt meg en hifi-hjelm, men mangler selve mp3-tilkoblingen. Hvis noen kan tipse meg om hvor jeg får kjøpt det separat så blir jeg veldig glad :-) Har sjekket med Session og Swag (bare den på Oslo Byporten), de var utsolgt for sesongen. Men det må da være noen som har det fortsatt? Det er jo ikke akkurat noe som tvunget er sesongavhengig. Setter avgårde til http://www.camplofoten.no i morgen, gleder meg til toppturene! Er det forresten noen som har erfaring med truger som passer til snowboardsko? Alle de jeg har sett har vært litt trange foran, og virket for små i forhold til snowboardsko. Det virker som at alle er tilpasset fjellsko og kun det. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Nå er vel vinteren slutt eller hva? Lenke til kommentar
DynamicPower Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Kom 20cm snø her for et par uker siden, men nå er alt borte. Kjipt at vinteren er over, men må si jeg gleder meg til sommeren nå! Håper på å få en tur til Hafjell eller Hemsedal før jeg pakker bort utstyret for sessongen. Lenke til kommentar
Larze Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Kameraet mitt gikk til helvete den første dagen i alpene, så alt som kom ut av det var et par rævva bilder.. Men vinkel og lys på dette likte jeg: Så sykt digg ut der! Hvor i alpene er det? Når jeg var i alpene i vinterferien var det så alt for lite snø, det så det ikke ut som det var der. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Kameraet mitt gikk til helvete den første dagen i alpene, så alt som kom ut av det var et par rævva bilder.. Men vinkel og lys på dette likte jeg: Så sykt digg ut der! Hvor i alpene er det? Når jeg var i alpene i vinterferien var det så alt for lite snø, det så det ikke ut som det var der. Ischgl. Det falt 150 Cm de to første dagene jeg var der oppe. resten var bare himmelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå