Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, da var påsken over :( Det ble en tur i bakken det. Heldigvis med perfekt vær. Var i varingskollen på lørdag.

For de som har nettby kan se noen bilder her: nettby

Tøffe bilder ;] sende en venne greie og jeg :p og la igjen noen komentarer :p

 

Åja, det var deg jeg. Så på nettby før jeg var.

Noen som er med til Varing til lørdag eller søndag? Jeg og noen kompiser skal ditt :)

Lenke til kommentar
Noen som er med til Varing til lørdag eller søndag? Jeg og noen kompiser skal ditt :)

 

Kanskje, men jeg skal iallfall til Tryvann på fredag, kanskje lørdag/søndag og. Er nemlig Oslo Freeride Week der nå!

 

På programmet står det blant annet "Jibbe & Brettboltring" på fredag, så det må man jo være med på. Leste også at de skulle ha en Big Air Bag nederst i Hyttlibakken, så det blir konge! Aldri hoppet på det før. :)

Lenke til kommentar
OK. Men Hurdal er vel det største av disse? Aldri vært i Kjosbakken før men..

 

Hurdal er størst ja. Men syntes Åslia har fått et bra terreng park iår :)

Vært mye konkuranser å sånt.

 

Kjosbakken er bare et lite lokat trekk på et jorde. Har ikke vært åpent i år, pga mangel av snø.

Har 1 rainbow rail, Kink og 2,5m flat. De åpna heisen 2 dager for å sjekke om den funka. Fikk lov å være der da. Lagde hopp og sånt. Tok noen fs 3'ere og raila og sånt. Men stikker ut i hagen snart. Å jibber litt.

 

Kanskje jeg slenger opp et bilde av den :D

 

Kanskje, men jeg skal iallfall til Tryvann på fredag, kanskje lørdag/søndag og. Er nemlig Oslo Freeride Week der nå!

 

På programmet står det blant annet "Jibbe & Brettboltring" på fredag, så det må man jo være med på. Leste også at de skulle ha en Big Air Bag nederst i Hyttlibakken, så det blir konge! Aldri hoppet på det før. :)

 

Hyttlibakken, er det en bakke i tryvann? Var der sist da jeg bodde på røa.

 

Og Big Air bag!!!!!! det må jeg få med meg. Fant ingen informasjon på OFW.

Kan du si når (dato og klokkeslett)

Lenke til kommentar
Tenkte å kjøpe Forum destroyer.

Noen som har noe erfaring med dette brettet?

Jeg har Forum Destroyer. Det er et ganske bra brett.

Spørs vell egentlig hva du skal kjøre.. Freeride eller park ? Ganske greit i begge deler.. Er ikke alt for supert på og hoppe langt, men jeg er fornøyd :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...