rhymenocerous Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Ah, da blir det en tur til vassfjellet i morgen! Flere ? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Ligger Vassfjellet i Melhus/Trondheim? Ferdig på jobb i dag, da er det ferie! Blir vel et par dager til Trysil og svømme i folk :s Noen som har kjørt på Beitostølen? Isåfall, hvordan er det der? Lenke til kommentar
saxin Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Noen som skal til Valdres alpinsenter i påsken? Evt. Hemsedal? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Ligger Vassfjellet i Melhus/Trondheim?Halvtimes busstur sør for Trondheim. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Da har jeg fått den nye Special Blend Annex buksa mi i M. Den var mye større enn jeg trodde, faktisk "insane baggy" Minner om det siste innlegget mitt på forrige side om skaden på brettet mitt, hadde vært fint om noen kom med noen tips. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Ah, det va herlig føre på vassfjellet i morges. Satte noen treere og greide for første gang en 270 out på boxen. Herlig. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Ikke vært noe aktivitet her i påska? Hvordan har det vært rundt om i ferien da? Selv har jeg bare vært på hytta og bygde meg noen deilige hopp. Noen bilder: Backside 360 stalefish. Fall? Forsøk på stalefish. Endret 23. mars 2008 av tommyeggen Lenke til kommentar
safags Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Var seff på hytta!! Mekka noen 3'ere og en frontflip Og backflip på mini ski hihi. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Backflip er værre på miniski en på snowboarD! Jeg er så heldig at jeg brakk armen på hafjell:( sesong over for meg-.- Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 stor fart på vei mot en av de store hoppene, så kommer en liten unge rett foran meg, så skal jeg svine unna og treffer en isklump å lander på ryggen. Armen gikk automatisk bak for å ta meg i mot, noe jeg ikke skulle gjort:p Men jeg ga faen og forsatte å stå til hafjell stengte, som var 5 timer etterpå. Så gikk jeg på sykehuset:) Når jeg først har kjørt 7 timer for å komme ett sted, skal jeg ikke bare stå noen få timer Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 leit, eirikant. jeg hadde heller ikke stoppa å kjøre før det stengte, er man i alpinsenter så er man der jeg for min del, har kjørt rundt omkring i hagen, dratt meg sjøl etter snøfreser på belter og litt sånn : P Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Kjørte i hagen idaG;P kommet litt snø på sørlandet, så jeg lagde en haug opp til garage taket. Og ett hopp lenger borte i hagen:P kjørte ned langs garagjen, droppa til da "landings" haugen min som ga meg rimelig god fart til hoppet. funket bra. Må man improvisere så må man. Lenke til kommentar
safags Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 hihi, har egen almesmiaa rail i hagen Flat jr 3m. Den er deilig. Men grunnen at jeg ikke backflipa med brett, var at brettet mitt lå igjen i bygda siden var i et alpintanlegg (savalen) og kjørte i powder dagen før. Hadde bare en dag igjen så orka ikke ådra med brettet opp fremm og tilbake for en dag. Må gå med langrenn inn så litt pes. Har fått stått på så mye brett i påsken uansett Lenke til kommentar
frkmac Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Kjørte i hagen idaG;P kommet litt snø på sørlandet, så jeg lagde en haug opp til garage taket. Og ett hopp lenger borte i hagen:P kjørte ned langs garagjen, droppa til da "landings" haugen min som ga meg rimelig god fart til hoppet. funket bra. Må man improvisere så må man. Jeg og, vi har egentlig ett bratt jorde nedover, men lager alltid hopp og sånn over alt Har fks. en rail som er laga av en rake og en bøtte Edit : HILSEN Espen-kun på forumet ... (kikk lenger opp ) Endret 25. mars 2008 av frkmac Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ja, da var påsken over Det ble en tur i bakken det. Heldigvis med perfekt vær. Var i varingskollen på lørdag. For de som har nettby kan se noen bilder her: nettby Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Noen som skal til Valdres alpinsenter i påsken? Evt. Hemsedal? Yess, jeg var i Valdres Torsdag og Fredag. Åssen så du ut? Lenke til kommentar
saxin Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg var der på Torsdag. Grå jakke, svart bukse (sikkert veldig lett ) og kjørte HEAD-brett. Kjørte sammen med min kusine Lenke til kommentar
safags Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Har fortsatt påske jeg Kommet masse snø her, på Jessheim/Gardermoen/Sand Stikker ut snart!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå