Gå til innhold

Den store Snowboardtråden

jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke vært noe aktivitet her i påska? Hvordan har det vært rundt om i ferien da?

Selv har jeg bare vært på hytta og bygde meg noen deilige hopp.

Noen bilder:

173348.jpeg

Backside 360 stalefish.

173350.jpeg

Fall?

173351.jpeg

Forsøk på stalefish.

Endret av tommyeggen
Lenke til kommentar

stor fart på vei mot en av de store hoppene, så kommer en liten unge rett foran meg, så skal jeg svine unna og treffer en isklump å lander på ryggen. Armen gikk automatisk bak for å ta meg i mot, noe jeg ikke skulle gjort:p Men jeg ga faen og forsatte å stå til hafjell stengte, som var 5 timer etterpå. Så gikk jeg på sykehuset:)

Når jeg først har kjørt 7 timer for å komme ett sted, skal jeg ikke bare stå noen få timer

Lenke til kommentar

Kjørte i hagen idaG;P kommet litt snø på sørlandet, så jeg lagde en haug opp til garage taket. Og ett hopp lenger borte i hagen:P kjørte ned langs garagjen, droppa til da "landings" haugen min som ga meg rimelig god fart til hoppet.:) funket bra.

Må man improvisere så må man.

Lenke til kommentar

hihi, har egen almesmiaa rail i hagen :D Flat jr 3m. Den er deilig.

Men grunnen at jeg ikke backflipa med brett, var at brettet mitt lå igjen i bygda siden var i et alpintanlegg (savalen) og kjørte i powder dagen før. Hadde bare en dag igjen så orka ikke ådra med brettet opp fremm og tilbake for en dag. Må gå med langrenn inn så litt pes. Har fått stått på så mye brett i påsken uansett :D

Lenke til kommentar
Kjørte i hagen idaG;P kommet litt snø på sørlandet, så jeg lagde en haug opp til garage taket. Og ett hopp lenger borte i hagen:P kjørte ned langs garagjen, droppa til da "landings" haugen min som ga meg rimelig god fart til hoppet.:) funket bra.

Må man improvisere så må man.

Jeg og, vi har egentlig ett bratt jorde nedover, men lager alltid hopp og sånn over alt :p

Har fks. en rail som er laga av en rake og en bøtte :p

Edit : HILSEN Espen-kun på forumet ... (kikk lenger opp :p )

Endret av frkmac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...