Gå til innhold

Den store Snowboardtråden

jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah ok, tror du du hadde giddet å si litt om Seven: Tror du du kan si litt om det, Hvordan det føles på hopp og rails. Og om det er lett til å spinne/ hvor lett det er og sånt?

Er det flexibelt? God popp.

samme som jeg spurte til hi-deq :)

Agent er kjempe flexibelt, beste brettet jeg har prøv på rails, men har ikke prøvd det ordentlig på hopp enda.

Railing ble en helt anen verden med det :D

På pudder funka det som fjell også, ettersom du ikke trenger og lene deg spesielt mye bakover, og lett og svinge.

http://www.romesnowboards.com/product/boards/agent/

se på "tech details", "personality" og "board spesc" for mer detaljer om brettet ;)

Edit; skal ta bilde og legge ut her i løpet av dagen/morra

Endret av Hi-DEQ
Lenke til kommentar

OK takk!

Var foresten i de Tyske/Bayer alpene i vinterferien. Garmich - Partenkirchen!!

Høyeste fjell er på 2963 meter eller no. Heter Zugspitze. Andre gang jeg har vært der. Helt fantastisk. Masse cliffs og meter på meter med powder snø. driit bra og var jævlig heldig med været! Bare sol om dagen og ingen skyer, og snødde litt på natta :)

Den uken var knall! Men blir enten Canada eller Trysil neste år!. hvis hytta er ferdig enda. (venta i 3 år på at den skal bli bygde. Har hatt 3 forskjellige firmaer. 2 gikk kong 1 fikk kreft. Er på den tredje nå hihi)

Endret av greveen
Lenke til kommentar
Skal være 2.5m snø der, lite folk der, så sikkert rikelig med off-piste pow til meg! *gledeseg*

Skal du sitte på med en snøskuter opp i fjellet? Eller hvordan fungerer det? :)

Han bruker vell det som kalles ben

Lenke til kommentar

Spenn på noen truger og trask i vei. Det er så sykt verdt det hvis du får et helt fjell med urørt pudder i slike mengder. :love: Har gjort det selv en gang, og er definitivt noe jeg skal gjøre igjen!

Lenke til kommentar

Ah, to dager i Ischgl nå og snøen har bare lavet ned.

Har vel falt en 40 cm disse to dagene jeg har kjørt.

Nydelige forhold, noe flatt lys, men perfekt off-piste.

Har allerede fått en person skadet her nede i går..

Flatt lys, og noe overmodig kjøring førte til et brukket kragebein og kraftig hjernerystelse. Han ligger på sykehus nå, og de vurderer å operere.

Men resten av oss skal nå ut i bakken og cruise pudder. Nyt været i Norge.

Peace.

Lenke til kommentar
Spenn på noen truger og trask i vei. Det er så sykt verdt det hvis du får et helt fjell med urørt pudder i slike mengder. :love: Har gjort det selv en gang, og er definitivt noe jeg skal gjøre igjen!

på hytta er det akkurat sånn, Og jeg krabber opp hver gang

Lenke til kommentar

Hei,

da jeg ankom det lokale annlegget mitt i går morges oppdaget jeg til min forferdelse at brettet hadde fått en bulk/sprekk på undersiden.

Stålkanten har fått et lite hakk, og er bøyd utover. Dette gjør at det er en åpning mellom stålkanten og brettet, så det kommer snø inn i mellom.

Hele åpningen er 12-13 cm lang, og på det meste 2-3 mm bred.

post-55595-1205788059_thumb.jpg

post-55595-1205788021_thumb.jpg

Skaden er ca. midt på brettet, helt ute på kanten. Jeg kjører regular og det er på min helkant.

Jeg aner ikke hvordan jeg har fått det, men har mistanke om at det har kommet fra en rail.

Hva skal jeg gjøre med det? Er brettet ødelagt for alltid, og hvor kan jeg eventuelt få fikset det? Siden snøen nå kommer i kontakt med trekjernen, har jeg hørt at brettet råtner opp innvendig..?

Dum som jeg var, stod jeg 4-5 timer med det i går, siden jeg ikke gadd å dra hjem igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...