Hi-DEQ Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Ischgl er drit fint! Var i St.anton 19-26 januar, og vi fikk se en brosjyre, + en drøss med info og en film fra ischgl! Misunner deg mye!! Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Ah ok, tror du du hadde giddet å si litt om Seven: Tror du du kan si litt om det, Hvordan det føles på hopp og rails. Og om det er lett til å spinne/ hvor lett det er og sånt?Er det flexibelt? God popp. samme som jeg spurte til hi-deq Agent er kjempe flexibelt, beste brettet jeg har prøv på rails, men har ikke prøvd det ordentlig på hopp enda. Railing ble en helt anen verden med det På pudder funka det som fjell også, ettersom du ikke trenger og lene deg spesielt mye bakover, og lett og svinge. http://www.romesnowboards.com/product/boards/agent/ se på "tech details", "personality" og "board spesc" for mer detaljer om brettet Edit; skal ta bilde og legge ut her i løpet av dagen/morra Endret 14. mars 2008 av Hi-DEQ Lenke til kommentar
safags Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) OK takk! Var foresten i de Tyske/Bayer alpene i vinterferien. Garmich - Partenkirchen!! Høyeste fjell er på 2963 meter eller no. Heter Zugspitze. Andre gang jeg har vært der. Helt fantastisk. Masse cliffs og meter på meter med powder snø. driit bra og var jævlig heldig med været! Bare sol om dagen og ingen skyer, og snødde litt på natta Den uken var knall! Men blir enten Canada eller Trysil neste år!. hvis hytta er ferdig enda. (venta i 3 år på at den skal bli bygde. Har hatt 3 forskjellige firmaer. 2 gikk kong 1 fikk kreft. Er på den tredje nå hihi) Endret 14. mars 2008 av greveen Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Brettet mitt m/bindinger : Endret 14. mars 2008 av Hi-DEQ Lenke til kommentar
plaank Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Wah! Skal på hytta i morra! Langt uti huttiteita, uten trekk... Men jeg har godt av å gå litt Skal være 2.5m snø der, lite folk der, så sikkert rikelig med off-piste pow til meg! *gledeseg* Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 hi-DEQ : Nice brett ! hvor kjøpte du det? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Wee, satte fs 3 på "rød"hopp på tryvann i går Blir henta om 25 min, så er det en tur til Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 hi-DEQ : Nice brett ! hvor kjøpte du det? takk, Kjøpte både bindinger og plate på www.snowboardshop.no Tilbud på plata nå til 3799,- Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 hi-DEQ : Nice brett ! hvor kjøpte du det? takk, Kjøpte både bindinger og plate på www.snowboardshop.no Tilbud på plata nå til 3799,- Ja! Det var fett som faen! Lenke til kommentar
saxin Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Skal være 2.5m snø der, lite folk der, så sikkert rikelig med off-piste pow til meg! *gledeseg* Skal du sitte på med en snøskuter opp i fjellet? Eller hvordan fungerer det? Lenke til kommentar
Larze Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Skal være 2.5m snø der, lite folk der, så sikkert rikelig med off-piste pow til meg! *gledeseg* Skal du sitte på med en snøskuter opp i fjellet? Eller hvordan fungerer det? Han bruker vell det som kalles ben Lenke til kommentar
saxin Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Skal han labbe helt oppi fjellet i 2,5m snø? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Skal han labbe helt oppi fjellet i 2,5m snø? Hvem gjør ikke det, hvis det er mulighet til å kjøre ned igjen? Lenke til kommentar
jH- Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Spenn på noen truger og trask i vei. Det er så sykt verdt det hvis du får et helt fjell med urørt pudder i slike mengder. Har gjort det selv en gang, og er definitivt noe jeg skal gjøre igjen! Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Ah, en helg på Hovden unnagjort. Digge forhold, spesielt idag.. Strålende sol, minus, ikke en sky på himmelen:) Helt fantastisk.. Eller. Alt utenom at jeg halvveis brakk nesa. God Påske! Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Ah, to dager i Ischgl nå og snøen har bare lavet ned. Har vel falt en 40 cm disse to dagene jeg har kjørt. Nydelige forhold, noe flatt lys, men perfekt off-piste. Har allerede fått en person skadet her nede i går.. Flatt lys, og noe overmodig kjøring førte til et brukket kragebein og kraftig hjernerystelse. Han ligger på sykehus nå, og de vurderer å operere. Men resten av oss skal nå ut i bakken og cruise pudder. Nyt været i Norge. Peace. Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Spenn på noen truger og trask i vei. Det er så sykt verdt det hvis du får et helt fjell med urørt pudder i slike mengder. Har gjort det selv en gang, og er definitivt noe jeg skal gjøre igjen! på hytta er det akkurat sånn, Og jeg krabber opp hver gang Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Bare jeg som synes det er bra at det fortsatt er snø på Tryvann? : D Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hei, da jeg ankom det lokale annlegget mitt i går morges oppdaget jeg til min forferdelse at brettet hadde fått en bulk/sprekk på undersiden. Stålkanten har fått et lite hakk, og er bøyd utover. Dette gjør at det er en åpning mellom stålkanten og brettet, så det kommer snø inn i mellom. Hele åpningen er 12-13 cm lang, og på det meste 2-3 mm bred. Skaden er ca. midt på brettet, helt ute på kanten. Jeg kjører regular og det er på min helkant. Jeg aner ikke hvordan jeg har fått det, men har mistanke om at det har kommet fra en rail. Hva skal jeg gjøre med det? Er brettet ødelagt for alltid, og hvor kan jeg eventuelt få fikset det? Siden snøen nå kommer i kontakt med trekjernen, har jeg hørt at brettet råtner opp innvendig..? Dum som jeg var, stod jeg 4-5 timer med det i går, siden jeg ikke gadd å dra hjem igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå