Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Anbefaler Rome Agent på det høyeste!

Har kjøpt mitt denne sesongen, og det er som og komme til himmelen fra mitt gamle burton brett ;)

Mener ikke at mitt gamle var dårlig, for det var det slett ikke, men agent er i en helt anen klasse.

http://www.snowboardshop.no/user_ProdView....p;prodCatId=120

Hvilken plate og årsmodell var det?

 

Personlig har jeg bare gode erfaringer med Burton, og Custom X plata som jeg har nå er den diggeste plata jeg noen gang har prøvd. Jeg synes det blir feil å si at Burton er overpriset og har oppskrytte brett, da dette er helt subjektivt og opp til hver enkelt. Smaken er som baken...

 

Edit: Kan for øvrig nevne at dette er første gangen jeg har eid et Burton-brett, så vil ikke akkurat kalle meg en hardbarka Burton-fanboy.

Endret av jorg1s1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi en mening er subjektiv betyr ikke det at det er feil å komme med den.

 

Jeg sier ikke at burton er dritt, men det er mye som er overpriset. Og burton har vært utrolig flinke til å markedsføre seg. Når jeg skulle ha mitt første brett var jeg allerede instilt på å kjøpe burton, uten å ha testet et eneste brett.

 

Skal du ha burtonbrett(egentlig alle brett), så bestill fra usa. På ebay får du til og med folk til å shippe burton, noe ikke nettbutikker gjør. Eventuelt å sent på sesongen finner du fort noe til halv pris, vet at swag fører burton og har halv pris på burtonbrett i trondheim iallfall.

Lenke til kommentar
Anbefaler Rome Agent på det høyeste!

Har kjøpt mitt denne sesongen, og det er som og komme til himmelen fra mitt gamle burton brett ;)

Mener ikke at mitt gamle var dårlig, for det var det slett ikke, men agent er i en helt anen klasse.

http://www.snowboardshop.no/user_ProdView....p;prodCatId=120

Hvilken plate og årsmodell var det?

Den plata linken var til, med forum lien young blood bindinger og burton moto sko :D

Elsker pakka mi!

årsmodell var 07-08

Edit: har 156cm da, annet design, syns det er fetere ;)

Endret av Hi-DEQ
Lenke til kommentar
Ikke forje brette mitt men det før var Santa Cruz og jeg syntes forum plata er mye bedere!

 

jahaa, og hva heter denne forum plata di?

 

i alle fall nå er de jeg har mest lyst på: Burton Twin, Burton Seven, Rome Agent og Forum Eddie Wall og kaaanskje lib tech travice rice. Veit noen om dette er et bra park brett?

 

Takker så mye, bare kom med flere gode Park brett (Mest hopp men rail er også viktig)

 

EDIT:

Kan noen si hva slags sko størelser som passer i de forskjellige bindingene. ( Large, Medium og Small)

 

 

EDIT 2: Hva hadde dere tatt av Burton Seven og Rome Agent? Penger er ikke et problem.

Endret av greveen
Lenke til kommentar
Ikke forje brette mitt men det før var Santa Cruz og jeg syntes forum plata er mye bedere!

 

jahaa, og hva heter denne forum plata di?

 

i alle fall nå er de jeg har mest lyst på: Burton Twin, Burton Seven, Rome Agent og Forum Eddie Wall og kaaanskje lib tech travice rice. Veit noen om dette er et bra park brett?

 

Takker så mye, bare kom med flere gode Park brett (Mest hopp men rail er også viktig)

 

EDIT:

Kan noen si hva slags sko størelser som passer i de forskjellige bindingene. ( Large, Medium og Small)

 

 

EDIT 2: Hva hadde dere tatt av Burton Seven og Rome Agent? Penger er ikke et problem.

 

 

Alle brettene du har nevnt er gode park brett. Jeg ville heller gått for seven enn agent, har hatt begge to og var mest fornøyd med seven. Ride DH er også et alternativ da, det har jeg nå;)

Lenke til kommentar

Ah ok, tror du du hadde giddet å si litt om Seven: Tror du du kan si litt om det, Hvordan det føles på hopp og rails. Og om det er lett til å spinne/ hvor lett det er og sånt?

Er det flexibelt? God popp.

 

samme som jeg spurte til hi-deq :)

 

minner igjen

Kan noen si hva slags sko størelser som passer i de forskjellige bindingene. ( Large, Medium og Small)
Lenke til kommentar
Ikke forje brette mitt men det før var Santa Cruz og jeg syntes forum plata er mye bedere!

 

jahaa, og hva heter denne forum plata di?

 

 

Tror jeg skrev det på en post rett før der. Er i allefall en forum lander plate. Koster 5300kr i Norge jeg betalte 2000kr fra ebay helt på satarten av sessongen inkl frakt. Tollfri/moms-fri.

Lenke til kommentar
Ah ok, tror du du hadde giddet å si litt om Seven: Tror du du kan si litt om det, Hvordan det føles på hopp og rails. Og om det er lett til å spinne/ hvor lett det er og sånt?

Er det flexibelt? God popp.

 

samme som jeg spurte til hi-deq :)

 

minner igjen

Kan noen si hva slags sko størelser som passer i de forskjellige bindingene. ( Large, Medium og Small)

 

 

Tror 38-41 er Medium, 41 ++ er Large... Er kun 6-10 åringer som bruker Small, så vet ikke hva den passer til

Lenke til kommentar

aww heldiggris. Skal langt inni helv*e**e i granskauen til hytta. Uten strøm og innlagt vann :)

Ligger midt i fjellet med ingen andre på mange kilometer unna. Må ta skuter inn ;)

 

Så skal vel opp på toppen av fjellet og kjøre powder, som vanlig :) Tradisjon det. Helt uberørt og masse snø! blir digg. Skal lage stort hopp med brodern i løssnøn så vi kan gutse på med mer tricks!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...