Geita Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Lyst på noe fargerikt? ^^, Du blir sett! Uff! At Volcom kan lage noe så forjævelig!! Nå ble jeg nesten lei meg :\ wat? Det er jo den kuleste buksa noensinne. Nesten alle teamkjørerne til Volcom har teasa meg med den buksa der. Limited edition og greier. Har leita etter den, men nå var det bare small igjen. Samme gjelder jakka. Neste gang jeg skal ha bukse skal jeg ha en som er høy i livet med seler. Er så fette lei av snø opp i, og over alt. Ro deg ned nå. Kjøp Volcom outerwear. Alt av snøklær de lager har noe som heter ZipTech; du zipper sammen buksa og jakka over rompa vha. glidelås. Sæg til du sjems og vær tørr hele dagen. Glemmer aldri første dagen med det der, verden var ikke den samme etterpå. DCshoes har noe lignende, bare med knapper, litt mindre holdbart ved større rompetryn. Pluss at du har Special Blend sine bukser som er pre-sæga. Endret 8. mars 2008 av geita Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Lyst på noe fargerikt? ^^, Du blir sett! Uff! At Volcom kan lage noe så forjævelig!! Nå ble jeg nesten lei meg :\ Helt enig, var ikke noe fin... Endret 8. mars 2008 av M-Gard Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Den tok stygg til et helt nytt nivå! :!: Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Weheeey! Bestile Special Blend Annex Pant i M fra BuySnow.com i går kveld, så nå er det bare å vente! Det stod at jeg skulle få en mail fra de om fraktkostnader, men har ikke fått det enda..? Har bursdag i dag!! Endret 9. mars 2008 av -Jungeldyret Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Weheeey!Bestile Special Blend Annex Pant i M fra BuySnow.com i går kveld, så nå er det bare å vente! Det stod at jeg skulle få en mail fra de om fraktkostnader, men har ikke fått det enda..? Har bursdag i dag!! Godt valg Har den jeg og, i L da ! Men sinnsykt fet, og digg bukse ! Grattis med da´n da;) Endret 9. mars 2008 av Medlem-148998 Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Weheeey!Bestile Special Blend Annex Pant i M fra BuySnow.com i går kveld, så nå er det bare å vente! Det stod at jeg skulle få en mail fra de om fraktkostnader, men har ikke fått det enda..? Har bursdag i dag!! Godt valg Har den jeg og, i L da ! Men sinnsykt fet, og digg bukse ! Grattis med da´n da;) Håper den er baggy, selv om jeg har den i M. Har en følelse av at L ville falt rett av meg, må nok ha belte på M også. Pleier du å bruke den "ekstra-bokseren"? Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Weheeey!Bestile Special Blend Annex Pant i M fra BuySnow.com i går kveld, så nå er det bare å vente! Det stod at jeg skulle få en mail fra de om fraktkostnader, men har ikke fått det enda..? Har bursdag i dag!! Godt valg Har den jeg og, i L da ! Men sinnsykt fet, og digg bukse ! Grattis med da´n da;) Håper den er baggy, selv om jeg har den i M. Har en følelse av at L ville falt rett av meg, må nok ha belte på M også. Pleier du å bruke den "ekstra-bokseren"? Ja, Special Blend sine klær er jo kjent for å være baggy;) Bruker ikke den ekstra bokseren. Det er det som er så digg med baggy klar, kan bare ha dem på helt vanlig og de føles fortsatt baggy, trenger heldigvis ikke dra den ned på ræva xD Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Har bursdag i dag!! JEG OGSÅ :D:D:D Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Weheeey!Bestile Special Blend Annex Pant i M fra BuySnow.com i går kveld, så nå er det bare å vente! Det stod at jeg skulle få en mail fra de om fraktkostnader, men har ikke fått det enda..? Har bursdag i dag!! Godt valg Har den jeg og, i L da ! Men sinnsykt fet, og digg bukse ! Grattis med da´n da;) Håper den er baggy, selv om jeg har den i M. Har en følelse av at L ville falt rett av meg, må nok ha belte på M også. Pleier du å bruke den "ekstra-bokseren"? Ja, Special Blend sine klær er jo kjent for å være baggy;) Bruker ikke den ekstra bokseren. Det er det som er så digg med baggy klar, kan bare ha dem på helt vanlig og de føles fortsatt baggy, trenger heldigvis ikke dra den ned på ræva xD Hehe, jeg gleder meg vilt til jeg får den! Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Den "ekstra-bokseren" var bare blodharry :!: Lenke til kommentar
plaank Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Weheeey!Bestile Special Blend Annex Pant i M fra BuySnow.com i går kveld, så nå er det bare å vente! Det stod at jeg skulle få en mail fra de om fraktkostnader, men har ikke fått det enda..? Har bursdag i dag!! Du får den nok i løpet av dagen. Husk USA tid er litt annen enn norsk Min DC bukse var på Gardermoen i går kveld, så jeg får den nok etter skolen! Lenke til kommentar
plaank Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Fikk ikke den idag Vil på fjellet i morra!! Noen som skal på Strandafjellet, eller Fjellseter i morra? Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg synes heldressene fra norrøna er jævlig råe. er kanskje ikke så mye snowboardlook over de, men må være hærlig å kjøre med. Noen som vet om noen nettbutikker som selger? Problemet er vell at de fort koster 8000,- Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Oslo sportslager har hvertfall. Sjekk ut Sweet, de har også en sinnsykt fet heldress. Burton har også en/flere. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Har et par helt nye Burton Ion sko til salgs. http://bruktmarked.no/annonse.php?a=112038 Ta det på mail om du er interessert. Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Har kjøpt ny plate, nye bindinger og gleda meg voldsomt til påskeferien, men nå har jeg fucka opp ankelen (kansje knekt), så er ikke sikkert jeg kan stå.. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Å herregud, grusom den norrøna dressen. Ser ut som crimescene-antrekket til Kripos. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Å herregud, grusom den norrøna dressen. Ser ut som crimescene-antrekket til Kripos. Hva liker du å kjøre med da? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hva liker du å kjøre med da? Ikkje Kripos-antrekk iallfall. Lenke til kommentar
Geita Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Å herregud, grusom den norrøna dressen. Ser ut som crimescene-antrekket til Kripos. Har sett flere twintip-aper i slike dresser. Jeg rekna med de hadde dem på seg i ironi, da er de forsåvidt kule. Men innlegget til monkey island forandra nettopp hele verden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå