Gå til innhold

Den store Snowboardtråden

jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Medlem-148998
er det mye billigere med bukser i usa?

Bestefaren min bor der(han som kjøpte bindingene mine for meg), og han kan sikkert ta med ei bukse for meg, men hvis jeg sparer bare en 50lapp så er det ikke visti..

Det er MYE billigere. Kjøpte Special Blend bukse,genser og jakke, og tjente ca. 2000kr på det, selvom det er frakt og moms og sånn.

www.dogfunk.com

Lenke til kommentar

Den buksa jeg nettopp investerte i kostet meg totalt 200 USD (1100kr), fant samme modell, men annen farge på formatshop.no eller noe, for 2200.

Lett! Tenker jeg om sånt :)

Endret av plaank
Lenke til kommentar

Bestefaren min bor der(han som kjøpte bindingene mine for meg), og han kan sikkert ta med ei bukse for meg, men hvis jeg sparer bare en 50lapp så er det ikke visti..

Det er MYE billigere. Kjøpte Special Blend bukse,genser og jakke, og tjente ca. 2000kr på det, selvom det er frakt og moms og sånn.

www.dogfunk.com

Slepper jo frakt og moms, pga fri frakt over hele usa og fordi bestefar bestiller fra USA til huset sitt i USA....Så tar han den med i kofferten :):)

Lenke til kommentar

www.dogfunk.com

Slepper jo frakt og moms, pga fri frakt over hele usa og fordi bestefar bestiller fra USA til huset sitt i USA....Så tar han den med i kofferten :):)

Jeg kjøpte Saun White 2006 modellen for to år siden i USA, i norge kostet bare plata ca 6000kr, jeg betalte 3000kr :p

Lenke til kommentar

De har ingen problemer med shipping til norge. Koster fra 40-70 USD for ei snowboardbukse. Jeg bruker ofte BuySnow.com/BuySkateshoes.com til innkjøp av klær og sko.

Bruker også som regel International Priority shipping, koster 70 USD, er fremme på 4-5 dager. Like raskt som komplett.no :p

http://www.buysnow.com/catalog/detail/bs8kd

Denne her var kul eller hva?

Den var NICE!!

Endret av plaank
Lenke til kommentar
De har ingen problemer med shipping til norge. Koster fra 40-70 USD for ei snowboardbukse. Jeg bruker ofte BuySnow.com/BuySkateshoes.com til innkjøp av klær og sko.

Bruker også som regel International Priority shipping, koster 70 USD, er fremme på 4-5 dager. Like raskt som komplett.no :p

Wow, høres konge ut! Bare greit å vite at det er trygt å kjøpe derifra, siden jeg bruker mammas kort. ;):p

Lenke til kommentar

Jeg bare lurer på hvordan det er når man betaler med kort... Henter man varen på Posten?

Hvordan betaler man momsen osv.?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...