monkey island Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Neste gang jeg skal ha bukse skal jeg ha en som er høy i livet med seler. Er så fette lei av snø opp i, og over alt. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 er det mye billigere med bukser i usa? Bestefaren min bor der(han som kjøpte bindingene mine for meg), og han kan sikkert ta med ei bukse for meg, men hvis jeg sparer bare en 50lapp så er det ikke visti.. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 er det mye billigere med bukser i usa? Bestefaren min bor der(han som kjøpte bindingene mine for meg), og han kan sikkert ta med ei bukse for meg, men hvis jeg sparer bare en 50lapp så er det ikke visti.. Det er MYE billigere. Kjøpte Special Blend bukse,genser og jakke, og tjente ca. 2000kr på det, selvom det er frakt og moms og sånn. www.dogfunk.com Lenke til kommentar
plaank Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Den buksa jeg nettopp investerte i kostet meg totalt 200 USD (1100kr), fant samme modell, men annen farge på formatshop.no eller noe, for 2200. Lett! Tenker jeg om sånt Endret 7. mars 2008 av plaank Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 er det mye billigere med bukser i usa? Bestefaren min bor der(han som kjøpte bindingene mine for meg), og han kan sikkert ta med ei bukse for meg, men hvis jeg sparer bare en 50lapp så er det ikke visti.. Det er MYE billigere. Kjøpte Special Blend bukse,genser og jakke, og tjente ca. 2000kr på det, selvom det er frakt og moms og sånn. www.dogfunk.com Slepper jo frakt og moms, pga fri frakt over hele usa og fordi bestefar bestiller fra USA til huset sitt i USA....Så tar han den med i kofferten :) Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 er det mye billigere med bukser i usa? Bestefaren min bor der(han som kjøpte bindingene mine for meg), og han kan sikkert ta med ei bukse for meg, men hvis jeg sparer bare en 50lapp så er det ikke visti.. Det er MYE billigere. Kjøpte Special Blend bukse,genser og jakke, og tjente ca. 2000kr på det, selvom det er frakt og moms og sånn. www.dogfunk.com Slepper jo frakt og moms, pga fri frakt over hele usa og fordi bestefar bestiller fra USA til huset sitt i USA....Så tar han den med i kofferten :) Jeg kjøpte Saun White 2006 modellen for to år siden i USA, i norge kostet bare plata ca 6000kr, jeg betalte 3000kr Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg hadde seriøse planer om å kjøpe fra dogfunk.com, men nå er alt utsolgt og de har ikke planer om å ta inn nytt denne sesongen. :O Derfor må jeg enten bestille fra boardshop.no(med DÅRLIG utvalg) eller vente til høsten. Lenke til kommentar
plaank Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Buy Snow. Sjekk ut denne, da Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 http://www.buysnow.com/catalog/detail/bs8kd Denne her var kul eller hva? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Buy Snow. Sjekk ut denne, da YEY! Endelig fant jeg et sted hvor de har buksa jeg vil ha i min str. (M)! Nå står det mellom denne og denne. Har sendt en mail til buysnow.com og spurt hvordan det er med shipping til Norge. Noen som har erfaring med å kjøpe derifra? Lenke til kommentar
plaank Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) De har ingen problemer med shipping til norge. Koster fra 40-70 USD for ei snowboardbukse. Jeg bruker ofte BuySnow.com/BuySkateshoes.com til innkjøp av klær og sko. Bruker også som regel International Priority shipping, koster 70 USD, er fremme på 4-5 dager. Like raskt som komplett.no http://www.buysnow.com/catalog/detail/bs8kdDenne her var kul eller hva? Den var NICE!! Endret 8. mars 2008 av plaank Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Lyst på noe fargerikt? ^^, Du blir sett! Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 De har ingen problemer med shipping til norge. Koster fra 40-70 USD for ei snowboardbukse. Jeg bruker ofte BuySnow.com/BuySkateshoes.com til innkjøp av klær og sko. Bruker også som regel International Priority shipping, koster 70 USD, er fremme på 4-5 dager. Like raskt som komplett.no Wow, høres konge ut! Bare greit å vite at det er trygt å kjøpe derifra, siden jeg bruker mammas kort. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Da har jeg funnet snowboardbuksa mi til neste sessong.. Bestefar tar den med til Norge i Juni <3<3<3 Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 De har ingen problemer med shipping til norge. Koster fra 40-70 USD for ei snowboardbukse. Jeg bruker ofte BuySnow.com/BuySkateshoes.com til innkjøp av klær og sko. Bruker også som regel International Priority shipping, koster 70 USD, er fremme på 4-5 dager. Like raskt som komplett.no Jeg bare lurer på hvordan det er når man betaler med kort... Henter man varen på Posten? Hvordan betaler man momsen osv.? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Man betaler når man bestiller...Toll regninga kommer en stund etter du har fått varen Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ok, så det er ikke sjanse for at buksa mi blir stoppet i tollen eller noe siden jeg ikke har betalt moms? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Nei, det er det ikke . Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Lyst på noe fargerikt? ^^, Du blir sett! Uff! At Volcom kan lage noe så forjævelig!! Nå ble jeg nesten lei meg :\ Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hadde dere giddi å ramse opp en del sider fra Usa som selger snowboard klær? (Tenkte mest på bukse) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå