DynamicPower Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Mjeh, kjøpte meg ny jakke idag. "Skrikende til tusen:" http://skjermskudd.com/viewer.php?id=arx1204640440h.jpg Neste års modell special blend. Vet du om den finnes i andre farger? Likte mønsteret, men fargen er ikke helt min stil Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Nei, fargen var ikke helt bra. Rosa liksom. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Var på hafjell i vinterferien(uke 8) Det var gøy å komme seg opp til noe stort noe. Det var gøy å lære seg backflip på snowboard. Det var gøy å kjøre mer en man sitter i heisen Det var ikke gøy å brekke armen! (Det hadde ingenting med mislykket backflip å gjøre, de landa jeg og fiksa jeg før jeg brakk armen;p) Brakk armen i hafjell for 3 år siden jeg å. Men de rødekors/hjelpe folka som var der trodde ikke den var brekt så måtte gå ned hele bakken med brette under armen. Brukte over 2 timer for jeg kunne bare ta museskritt om gangen hvis ikke gjorde det så vondt. Og når jeg endelig kom ned måtte jeg stå i buss kø med masse folk som sprengte. Så kom jeg endelig inn på bussen som brukte over 2 timer til gjøvik for den stoppa så mange steder. Når jeg endelig kom til Gjøvik tengte jeg at jeg fikk dra innom sykehuset for og se om armen var brekt. Det var den jo seff men jeg måtte dra tilbake til Lillehammer for de tok seg ikke av brudd på Gjøvik lenger! En av de dessidert kjipeste dagene i mitt liv Endret 4. mars 2008 av Kennet_H Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Mjeh, kjøpte meg ny jakke idag. "Skrikende til tusen:" http://skjermskudd.com/viewer.php?id=arx1204640440h.jpg Neste års modell special blend. Vet du om den finnes i andre farger? Likte mønsteret, men fargen er ikke helt min stil Hehe, syns fargen var rimelig fresh jeg. Som sagt så er det neste årets modell, så får se neste sesong om det dukker opp noen andre farger. Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Noen som vet hvor de selger ei snowboardbukse i denne fargen i herre modell? Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Jeg lurer på om det er noen som vet om Dragon DX Snow Goggles - White Frame er mørke å se igjennom... Og om de er gode å ha på, og om størelsen er passe Link: http://www.amazon.com/Dragon-DX-Snow-Goggl...282&sr=1-14 Endret 5. mars 2008 av M-Gard Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 har ikke prøvd de, men glasset så ganske smalt ut Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg lurer på om det er noen som vet om Dragon DX Snow Goggles - White Frame er mørke å se igjennom...Og om de er gode å ha på, og om størelsen er passe Link: http://www.amazon.com/Dragon-DX-Snow-Goggl...282&sr=1-14 Sånne har jeg lyst på. de var fete da. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Noen som vet hvor de selger ei snowboardbukse i denne fargen i herre modell? http://snowboardshop.no/user_ProdView.asp?pid=3951 Sånn? Lenke til kommentar
veluci Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 hei.. kjøpt meg brett idag.. og skal på fjellet i mårra.. noen som kan fortelle meg hvordan eg skal få stillt bindingene rett? Lenke til kommentar
Husee Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det er litt smak og behag. Jeg liker 15 foran og -15 bak Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det er litt smak og behag. Jeg liker 15 foran og -15 bak What he said, prøv deg frem og finn noe du liker. jeg kjører personlig med bredeste stance, -12 på bakfoten og +17 på forfoten, og trives med det. Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ocularis; Så den der også, akkurat sånn jeg har lyst på, men glemte og si at jeg trenger M(SBS har den kun i xl) Uans; takk for hjelpa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Nei, fargen var ikke helt bra. Rosa liksom. Rosa er kult, "liksom". Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Har ikke fått helt sansen for det enda jeg da. Lenke til kommentar
plaank Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ah, jeg kjøpte meg nylig ny bukse. Kjører "old school" - gikk for camo-fargede bukser. Ikke det mest moderne kanskje, men jeg synes det er fett. Kjøpte forresten denne: DC "Bar". Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Nei, fargen var ikke helt bra. Rosa liksom. Rosa er kult, "liksom". Har ikke fått helt sansen for det enda jeg da. Godt at det er forskjell på folk.. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ah, jeg kjøpte meg nylig ny bukse. Kjører "old school" - gikk for camo-fargede bukser. Ikke det mest moderne kanskje, men jeg synes det er fett. Kjøpte forresten denne: DC "Bar". Nice den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå