Gå til innhold

Den store Snowboardtråden

jacoP

Anbefalte innlegg

Har ikke erfaring med å kjøpe snowboard-stuff fra USA i det hele tatt, men har et par kompiser som har bestilt fra Dogfunk og det gikk helt smertefritt. :) Kommer snart til å bestille en del derifra selv, også. Husk at det er flere merker de ikke har lov til å selge til utlandet (dvs, ut av USA/Amerika). Hvilke merker skal stå på siden dems et sted.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal også ha en hjelm, men vet ikke helt hvem. Har sett på denne i "Matilla" og eventuelt denne clean Bern'en.

Vil anbefale deg og ta en titt på Pro-Tec og RED, som begge leverer kvalitetshjelmer som scorer høyt i sikkerhetstester. Giro og Bern Baker har jeg ingen erfaringer med, men Giro har vel peiling på hjelmer da de lager hjelmer til all slags sporter.

Angående merker Dogfunk ikke kan selge til utlandet. Er det noen som vet/har erfaring med om det fungerer å sende klær av disse merkene til en postboks hos JetCarrier, hvor JetCarrier så videresender pakken til Norge?

Lenke til kommentar
Skal også ha en hjelm, men vet ikke helt hvem. Har sett på denne i "Matilla" og eventuelt denne clean Bern'en.

Vil anbefale deg og ta en titt på Pro-Tec og RED, som begge leverer kvalitetshjelmer som scorer høyt i sikkerhetstester. Giro og Bern Baker har jeg ingen erfaringer med, men Giro har vel peiling på hjelmer da de lager hjelmer til all slags sporter.

Angående merker Dogfunk ikke kan selge til utlandet. Er det noen som vet/har erfaring med om det fungerer å sende klær av disse merkene til en postboks hos JetCarrier, hvor JetCarrier så videresender pakken til Norge?

Så på R.E.D. Hi-fi, men den frakter de ikke til Norge siden det er datterselskap til Burton elns.

De hadde egentlig ingen kule Pro-Tec hjelmer der, iallfall ikke som jeg kunne finne. :c

Lenke til kommentar

Var på hafjell i vinterferien(uke 8)

Det var gøy å komme seg opp til noe stort noe.

Det var gøy å lære seg backflip på snowboard.

Det var gøy å kjøre mer en man sitter i heisen

Det var ikke gøy å brekke armen! (Det hadde ingenting med mislykket backflip å gjøre, de landa jeg og fiksa jeg før jeg brakk armen;p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...