DynamicPower Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Har ikke erfaring med å kjøpe snowboard-stuff fra USA i det hele tatt, men har et par kompiser som har bestilt fra Dogfunk og det gikk helt smertefritt. Kommer snart til å bestille en del derifra selv, også. Husk at det er flere merker de ikke har lov til å selge til utlandet (dvs, ut av USA/Amerika). Hvilke merker skal stå på siden dems et sted. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ja, vet... Blant annet Burton, som bare tenker på å tjene mest mulig penger. Er denne buksa jeg skal ha, men nå er alle fargene/str. fra i går borte. Hvordan kan det ha skjedd? =\ Skal også ha en hjelm, men vet ikke helt hvem. Har sett på denne i "Matilla" og eventuelt denne clean Bern'en. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Brands we cannot ship outside the US Lenke til kommentar
DynamicPower Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Skal også ha en hjelm, men vet ikke helt hvem. Har sett på denne i "Matilla" og eventuelt denne clean Bern'en. Vil anbefale deg og ta en titt på Pro-Tec og RED, som begge leverer kvalitetshjelmer som scorer høyt i sikkerhetstester. Giro og Bern Baker har jeg ingen erfaringer med, men Giro har vel peiling på hjelmer da de lager hjelmer til all slags sporter. Angående merker Dogfunk ikke kan selge til utlandet. Er det noen som vet/har erfaring med om det fungerer å sende klær av disse merkene til en postboks hos JetCarrier, hvor JetCarrier så videresender pakken til Norge? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Skal også ha en hjelm, men vet ikke helt hvem. Har sett på denne i "Matilla" og eventuelt denne clean Bern'en. Vil anbefale deg og ta en titt på Pro-Tec og RED, som begge leverer kvalitetshjelmer som scorer høyt i sikkerhetstester. Giro og Bern Baker har jeg ingen erfaringer med, men Giro har vel peiling på hjelmer da de lager hjelmer til all slags sporter. Angående merker Dogfunk ikke kan selge til utlandet. Er det noen som vet/har erfaring med om det fungerer å sende klær av disse merkene til en postboks hos JetCarrier, hvor JetCarrier så videresender pakken til Norge? Så på R.E.D. Hi-fi, men den frakter de ikke til Norge siden det er datterselskap til Burton elns. De hadde egentlig ingen kule Pro-Tec hjelmer der, iallfall ikke som jeg kunne finne. :c Lenke til kommentar
DynamicPower Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Dårlig utvalg av Pro-Tec hjelmer hos Dogfunk, ja. Pro-Tec B2 og Vigilante er gode hjelmer som også ser nok så bra ut i mine øyne. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Noen som veit hvor de selger Whiteout i oslo? Evt. salg på whiteoutklær noe sted? Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Jeg kjøpte denne R.E.D hjelmen her på ebay for en stund siden og er storfornøyd! Endret 4. mars 2008 av Kennet_H Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Noen som veit hvor de selger Whiteout i oslo? Evt. salg på whiteoutklær noe sted? Oslo sportslager selger Whiteout. Tviler på at det er salg der nå, men kan jo hende. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Er det ingen som har forslag til kule merker? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Er det ingen som har forslag til kule merker? Spørs hva du putter i "kult". Litt baggy klær med skrikende farger mener du? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Kult i den original typen seff. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Kult i den original typen seff. Ja? "Original-typen" sier meg ingen ting. Utdyr litt, kom med eksempler på klær. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg liker Jack and Jones og Alien Workshop. Så noe alla det i snowboard klær da. Den "Typen" liksom. Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Noen trøndere som kan si noe om hvordan det er i gråkallen? Litt usikker på om jeg skal ta turen dit eller til vassfjellet. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Mjeh, kjøpte meg ny jakke idag. "Skrikende til tusen:" http://skjermskudd.com/viewer.php?id=arx1204640440h.jpg Neste års modell special blend. Endret 4. mars 2008 av Ocularis Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Den var sykt fet Ocularis! : D Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Var fint vær i hafjell i går og i dag og er spåd fint til torsdag i gjenn. Men i morgen når vi skal dit med skolen(den beste dagen i året) så er det spåd heltoverskyet litt snø og vind! Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Var på hafjell i vinterferien(uke 8) Det var gøy å komme seg opp til noe stort noe. Det var gøy å lære seg backflip på snowboard. Det var gøy å kjøre mer en man sitter i heisen Det var ikke gøy å brekke armen! (Det hadde ingenting med mislykket backflip å gjøre, de landa jeg og fiksa jeg før jeg brakk armen;p) Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Mjeh, kjøpte meg ny jakke idag. "Skrikende til tusen:" Den var ganske kul den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå