Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Meh, noen som trenger nye bukser?

Vurderer å selge unna to stk.

 

En Volcom Björn V.Co-Operative Pant - Svart XL - årets modell.

En Ronin Cargo pant - Brun 05/06 Modell ellnsånt - XL

 

Noen som er interesserte, eller har noe input på hva jeg bør ta for de.?

 

Skal bestille bukse fra USA nå, og kom fram til at jeg må ha str. S, for at den ikke skal bli alt for stor i livet.

 

Hvordan får du XL til å ikke falle av, regner med at du ikke veier 120kg+?

Lenke til kommentar
Hvordan får du XL til å ikke falle av, regner med at du ikke veier 120kg+?

Belte, kanskje?

Eller bukseseler :wee:

 

Belte, pluss at mange bukser har borrelås i livet, som man kan endre vidden i livet med.

 

Men det er jo ikke noe fint å bruke beltet når buksa blir skikkelig "snurpa-sammen"... :p

 

Meh, får ikke følelsen av at det blir "Snurpa" sammen jeg, det er noe bunches under beltet, men det er det. :)

Pluss at jeg liker større klær da. =)

Lenke til kommentar

F22BKT.jpg

 

Noen som vet hvor de selger salomonsko i norge? Modellen over heter f22. webshop/butikkshop, whatever, ,

 

Har blitt litt småforelsket i de skoene over. Har bare lest positive tilbakemeldinger på dem, i tillegg er de smale, så bør passe føttene mine bra.

 

Noen?

 

Noen som vet om en side med fete klær?

 

 

Fete klær blir vell litt rundt? Og mener du snowboardklær/hverdagsklær? Utdyp litt så for du sikkert litt mer presist svar.

Endret av monkey island
Lenke til kommentar
F22BKT.jpg

 

Noen som vet hvor de selger salomonsko i norge? Modellen over heter f22. webshop/butikkshop, whatever, ,

 

Har blitt litt småforelsket i de skoene over. Har bare lest positive tilbakemeldinger på dem, i tillegg er de smale, så bør passe føttene mine bra.

 

Noen?

 

Noen som vet om en side med fete klær?

 

 

Fete klær blir vell litt rundt? Og mener du snowboardklær/hverdagsklær? Utdyp litt så for du sikkert litt mer presist svar.

 

 

 

Salomon sko finner du sikkert på de fleste sports butikker vil jeg tro. Eller så kan du bestille fra www.blue-tomato.at

 

 

Du finner klær på: theshop.no, 50-50.no, snowboardshop.no, formatshop.no, boardshop.no ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...