dymoletratag Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Brettet skal bort pga. overgang til twintip-ski . Allrighty Jungeldyret, sender PM seinere. Lenke til kommentar
saxin Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Bytter ut snowboard med twintip? Hva i all verden?! Den 100 siden i tråden nå btw. Endret 26. februar 2008 av saxin Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Skal ærlig innrømme at jeg har vurdert det selv :S Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Yey, denne siden har 100 sider. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Brettet skal bort pga. overgang til twintip-ski Som så alt for mange gjør Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 La merke til at det var flere i "Den store jibbetråden" som hadde tenkt å gå fra brett til twin-tip. Kan noen fortelle meg hvorfor? Liksom, jeg har selv stått på ski i to/tre år nå, og det er så alt for lett! Dessuten er det jo ikke morsomt å være "god" på ski, siden det er enormt mange andre som er det! Men det er jo min mening. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Så, du mener du er utlært på ski? Ingen utfordring? Tar du alt av tricks etc. ? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ski er daukjedelig da. Glad i brettet mitt jeg Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 espennyh: Det er ikke det jeg sier. Klart, når nånn faktisk ER god på ski, er det imponerende. En skikkelig cork eller noe på ski, imponerer meg! Men de som kjører twintip, og har stått lenge, og de bare kjører ned løypa og kanskje en runde eller to i skogen, ikke prøver å lære seg triks og sånn. Det er, i mine øyne, kjedelig. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg skjønner god hvorfor folk vil gå over til twintip. Det er lettere rett og slett. Man har to frie bein, i motsetning til snowboard hvor man har begge beina festet til ett brett. Jeg var for første gang denne sesongen og sto på snowboard, og la merke til hvor mange som egentlig står på twintip. Alle sammen klarte 360 uten problemer. Og det er fordi det er lett. Jeg prøvde også twintip, og tok 540 uten problemer. Jeg mener at snowboard er mye mer utfordrende enn twintip, og derfor syntes jeg snowboard er morsomere. De som går fra snowboard til twintip er de som ikke vil ta utfordringen. De vil over på noe lettere, som ser bedre ut kjappere. Det er sånn jeg ser på det. Jeg skal i alle fall holde meg til snowboard inntil videre;) Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg bytter fra Snowboard til twintip rett og slett fordi jeg ønsker å gjøre noe nytt. Jeg har stått på snowboard i 6 år, og har synes det har vært kjempegøy. Nå vil jeg bare gjøre noe nytt og spennende, og bytter derfor til ski. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Jeg bytter fra Snowboard til twintip rett og slett fordi jeg ønsker å gjøre noe nytt. Jeg har stått på snowboard i 6 år, og har synes det har vært kjempegøy. Nå vil jeg bare gjøre noe nytt og spennende, og bytter derfor til ski. Exactly derfor jeg også vil bytte. Og det er vel ikke så mye annet å bytte til bortsett fra carving/gayblades/telemark? Endret 26. februar 2008 av Fev4ng Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Skulle jeg begynt med noe annet ville det blitt SMX Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg kan ikke tenke meg å stå noe annet enne snowboard. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Vel, når du har stått i 6 år er det kanskje forståelig at du vil prøve noe nytt. Men, vær forberedt på at du kommer tilbake! Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg har stått i minst 10år og kommer aldri til og gå over til noe annet. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg har stått i åtte år og vil fortsette med snowboardkjøring. Lenke til kommentar
Larze Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Syns det er synn å høre at folk skal bytte over til twin-tip. Hvis du fortsetter med snowboard og pusjer deg selv, vil du garantert lære deg nye tricks og du vil fortsette å syns det værer drit fett med snowboard. Men hvis du bare kjører rundt og ikke gidder å prøve noe, bare sitter å ser på ski kjørerne, vil du nok gå over til ski ja. Du må ikke bry deg om hva ski kjørerne tar, det har ingen ting å si, det er to helt forskjellige ting. Det er som å stå på skateboard og se på rolleblades kjørere. Skateboard er mye vanskligere en rolleblades og derfor er det ikke rart at man ikke tar de samme triksene, men det er en helt annen følelse å stå på skateboard enn rolleblades, og det er en helt annen stil. Det samme er det med Snowboard og Twintipp. Har selv tidligere stått på twintipp men byttet til snowboard fordi jeg syntes det var en mye bedre følelse og deiligere å lande triksene, samtidig syns jeg det er en mye rener og bedre stil på snowboard enn ski. Men dette er min mening. Jeg har stått på snowboard i en del år nå og for meg blir det bare morsommere og morsommere for hvert år. Jo bedre man blir jo morsommere er det. Så for meg vil det alltid være SNOWBOARD!! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Noen her som har lagd en film dere har lyst til å legge ut? Gjerne youtube link ol Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Haha, ligger en film av meg på YouTube ja, men den er så dårlig at jeg tør ikke linke til den her. De som finner den må bare se den (Lykke til forresten), men da vil jeg si i mitt forsvar at jeg har blitt bedre : D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå