Gå til innhold

Den store Snowboardtråden

jacoP

Anbefalte innlegg

Låvedør skrev:
Hei!

Jeg stod dritmye på brett før! I en del år..  men så tryna jeg av en rail å fikk hjernrystelse.. :(

Men når jeg ble bra igjen fortsatte jeg å stå..  men så, bare en uke el. no etter at jeg ble frisk hoppa jeg på et bigjump og tryna..  da klarte jeg å vri kneet så jeg nesten ikke kunne gå på en uke el 2..  :(

har mista litt interessen for brett etter det..

det er litt trist :cry:

men syns det er kult å se på andre stå da ;)  hehe..

jeje...

7200581[/snapback]

Jeg har hatt en del tryn jeg og, men kanskje ikke like ille... Men jeg elsker snowboard så mye at det skal mye til for å få meg til å slutte :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  Turbo-Jokke skrev:
  zling skrev:
Hvilke ski-anlegg er det som best her i Norge?

Jeg foretrekker Hemsedal, ganske bra utvalg for oss på snowboard..

Noen som har vært utenfor Norge å stått? Vil gjerne ha tips til andre ski-anlegg, f.eks i canada eller alpene... Ta gjerne med hva det koster også..  :)

7203005[/snapback]

Jeg vil si Trysil er best av det jeg selv har prøvd!

7204081[/snapback]

Trysil har også kjempe fint ski-anlegg. Vært der ett par ganger, skal 1 uke til hemsedal neste år.. Det skal bli kult!

Lenke til kommentar
  Turbo-Jokke skrev:
Har ikke vært i Hemsedal selv, men får vell se om jeg får sjekket det ut en gang. Ellers så er vell drømmen Alpene  :love:

7206481[/snapback]

Ja, alpene tror jeg er sjukt bra! Men er det ikke ett ski-anlegg som er ganske kjent i canada? ett eller annet med resort...

Lenke til kommentar

står nesten bare i aron (drammen) fordi jeg jobber der! hvem som er best i norge veit jeg egentlig ikke! men er glad i parken på tryvann! hehe... så har man jo stryn om sommern da! DET er deilig det!

også vil jeg anbefall st.anton i alpene! jævlig digg og kjøre off-pist der! pudder som faen

Lenke til kommentar
  Turbo-Jokke skrev:
Kommer helt ann på... de selger det på blant annet vanelige sportsbutikker..

Du kan eventuelt sjekke butikker som swag(usikker) eller sea sport ved Vika

7212494[/snapback]

Vet at Swag har et par brett, men de ligger på samme prisen som G-sport. Sea sport kan jeg sjekke. Whitewater selger visst ikke Burton i år.

Edit:

ClawHammer skrev:
Jeg er medlem av SSK .. salangen snowboard klubb.. vi holder på å lage bakke  :w00t:

7213292[/snapback]

Haha, SSK er jo Skjetten Sportsklubb. :p Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Skal nå ordne allt klart til bakkene åpner... da jeg kjørte utenfor løypene i fjor senvinter hadde jeg ganske uflaks :p Jeg kjørte i ganske stor hastighet og traff en sten og det ble et langt (ganske dypt) hakk i brettet mitt... i dag skal jeg sende det på reprasjon...

Lenke til kommentar
  Turbo-Jokke skrev:
Mitt burton brett kostet 5000, men fikk det for 3900 pga... jeg kjenner en som jobber der jeg kjøpte det.. han kjøpte det for meg med sine rabatter  :cool:

7215855[/snapback]

haha fikk han bare 1100rabatt, hvilke sjappe jobber han i?

Jeg fikk 50% når jeg jobba

Lenke til kommentar
  Migr skrev:
  Turbo-Jokke skrev:
Mitt burton brett kostet 5000, men fikk det for 3900 pga... jeg kjenner en som jobber der jeg kjøpte det.. han kjøpte det for meg med sine rabatter  :cool:

7215855[/snapback]

haha fikk han bare 1100rabatt, hvilke sjappe jobber han i?

Jeg fikk 50% når jeg jobba

7216241[/snapback]

Eeeeller, så ble han lurt av kameraten! Han betalte kun 2500 for plata, men sa han betalte 3900 og fikk derfor 1400 i egen lomme! Den sniken

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...