vk2elev Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hei!, Noen idioter har tegnet mye dritt med en penn på en genser ejg har, finnes du noen måte jeg kan få det bort? Lenke til kommentar
rekar Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Prøv sitron. Det tar knekken på det meste. Men best av alt. Det går ikke ut over plagget. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Dette må jo være en jobb for Vanish! Ellers vil vel de fleste organiske løsemidler ta knekken på det. Alkohol (etanol) er kanskje ikke så dumt. Kanskje isopropanol hvis det ikke blir for sterkt. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Jeg har ikke prøvd Vanish altså. Endret 19. oktober 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
vk2elev Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Takktakk!, men hva tror dere om whitesprit eller rødsprit? Lenke til kommentar
rekar Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Åssn plagg er det vi snakker om? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Den mest effektive måten er å kamuflere bort flekkene. Få tak i tøyfargemiddel og farg tøyet kølsvart. Kanskje en svart genser er det du alltid har ønsket deg? Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Eller du kan feige ut og kjøpe en flekkfjerner! Finnes jo ulike typer, jeg kjøpte en som tok blekk for en stund siden. Var en som sølte blekk på teppet mitt. Men tror jeg brukte tepperens på det også. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Takktakk!, men hva tror dere om whitesprit eller rødsprit? 7107452[/snapback] Rødsprit er alkohol (etanol), og er relativt harmløst. Du må skylle/vaske tøyet for å få vekk rødfargen etterpå, men ellers tror jeg ikke det er noe problemer med det.White spirit er litt værre. Brukte det på en genser en gang, og da ble området litt rart/falmet. Endret 20. oktober 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå