jacoP Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Noen her som har vært på team Eckbo her? Jeg var der på førpremiere og syntes det var herlig. Espen eckbo tok seg godt ut med Atle, Bård og Harald... Hvis noen har vært der? Hva synes dere? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Har desverre ikke fått vært der, men maser om at vi må skaffe biletter. Kjenner flere som har vært der og de påstår at det er genialt, noe jeg ikke har vanskelig for å tro. Bård og Harald (+Atle) kombinert med Espen Eckbos morsome komentarer og hysterisk morsome figurer må jo bare bli genialt. *gledeseg* Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hvorfor kommer ikke dette på TV? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hadde ikkje hatt noko imot om showet kom på DVD etterkvart. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Grunnen til at de ikke viser det på TV er for å tiltrekke flere folk til showet og tjene mer penger, men skulle ikke forundre meg om det kommer på DvD:P men det er vært pengene, så løp og kjøp Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Var å så på det i går, må si jeg ble positivt overasket Fin gjeng! Morsomt at de tar ting litt på sparket mht. publikum osv Endret 20. oktober 2006 av jh_ Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Ja det var herlig det der med kameraet som kunne zoome inn på alle publikumene... Der Espen Eckbo dissa folk i salen :!: Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hadde ikkje hatt noko imot om showet kom på DVD etterkvart. 7109721[/snapback] Jeg både håper og tror det gjør det. *krysserfingrene* Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hvordan får man tak i billetter? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Sjekk google, evt. billettservice eller ticketmasters nettsider + annonse i VG så og si hver dag Lenke til kommentar
marfo83 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Grunnen til at det ikke går på TV er ganske enkel: Eckbo er ansatt i TV2, og de andre i NRK, og ingen av disse ville at det skulle vises hos konkurrenten. Var vel kansje mest fordi de ikke vil låne bort folk til konkurrenten. Har selv sett det, og lo godt. Vurderer nesten en tur til.. Edit: Og billetter bestilles hos Billettservice: www.billettservice.no Endret 26. oktober 2006 av marfo83 Lenke til kommentar
socks Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 oooh nå gleder jeg meg:P hehe. Jeg skal på date å se team eckbo jeg:D føler meg veldig heldig:P menne..skjeller dem ut publikum? ooh noo :S jeg så et bilde på nrk`s side og jeg lo bare av bilde så jeg kommer garantert til å like dem:P Den bra responsen gjorde meg enda mere spent:O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå