laiise Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Håper noen kan hjelpe meg med dette, og håper at jeg poster i rett forum nå Jeg sjekket selvfølgelig ikke min min laptop hadde S-videoutgavng elns før jeg kjøpte den. Selvfølgelig har den jo ikke det. Det jeg lurer på er om det er noen annen måte å koble min laptop til Tven på? Jeg har rett og slett ikke peiling :/ Håper på hjelp! Endret 19. oktober 2006 av laiise Lenke til kommentar
Peavey Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Håper noen kan hjelpe meg med dette, og håper at jeg poster i rett forum nå Jeg sjekket selvfølgelig ikke min min laptop hadde S-videoutgavng elns før jeg kjøpte den. Selvfølgelig har den jo ikke det. Det jeg lurer på er om det er noen annen måte å koble min laptop til Tven på? Jeg har rett og slett ikke peiling :/ Håper på hjelp! 7106862[/snapback] Har du VGA utgang? I så fall kan du bruke denne: http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=b:974;p:990195 Har en slik selv, funker bra! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hvilken laptop? Kan være at den har det likevel, men at du ikke vet det... Min laptop har kun Composite-utgang i tillegg til VGA. Men det virker heldigvis utmerket. Lenke til kommentar
laiise Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Har en Acer Aspire 1640Z Står at den har: 1x external display (VGA) port Funker det da? Vil bare gjøre det så enkelt som mulig, men med bra resultat Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) VGA funker (ikke glem at du fortsatt trenger en kabel for lyd) Endret 20. oktober 2006 av glennandre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå