Guybrush Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Kan noen hjelpe meg å skaffe norsk bruksanvisning til dette kameraet? Gjerne som PDF! Takk! Lenke til kommentar
hemoglobin Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Du kan prøve her: http://www.fujifilm.no/dt_wrap.asp?gid=55&...id%3D%26g55%3Dx Lasse Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 Linken hjelper meg lite da jeg ikke har norsk serie-nummer på kameraet. (det er kjøpt i utlandet) Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 hvis du har manualen på engelsk, så kan jeg oversette det du lurer på. Bare send PM. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 Problemet er at det ikke er til meg, men til en kamerat av meg på over 40 år. Han kan null engelsk, og da hadde det blitt litt av en jobb :wink: Derfor hadde det vært ganske kjekkt om noen med norsk Fujifilm 401 kunne ha lastet ned .pdf-filen og mailet den til meg... Men takk for tilbudet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå