Gå til innhold

Lian Li, er de verdt pengene?

Foretrekker du lian li fremfor andre kabinetter?  

111 stemmer

1. 1. Foretrekker du lian li fremfor andre kabinetter?

• Ja
      80
    • Nei
      22
    • Ingen mening
      9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøper du Lian Li får du mye for pengene, men å kjøpe et kabinett til 3k er for mye. Man bruker ikke mer enn 1,5k på kabinett. Men Lian Li er kvalitet. Finn deg et billigere alternativ av kassene til Lian Li. :)

Mvh Erling

7106969[/snapback]

jaja, får leite og rote litt.

Mvh Erling, hetter nokk det jeg oxo

Lenke til kommentar

Sammenlign Lian Li med noe annet, og du finner ut at det meste annet ser billig og trashy ut, og tyr til billige og korttenkte løsninger. Å si at Lian Li er svindyrt osv syntes jeg er tull. Man får Lian Li kabinetter til meget fornuftige priser, som ikke overstiger vanlige priser med så veldig mye. Joa, man får dyrere kabinetter også, men det skulle da bare mangle. Har man penger og vil ha det ypperste, så må man da få legge ut litt kronasjer om ønskelig. Det er jo en investering, og man får Lian Li til prisen av hva et hovedkort koster.

Kabinett er ikke noe man bør spare et par stusselige hundrelapper på ;)

Lenke til kommentar

Synes Lian Li har fått alt for mye hype rundt seg. Har hatt det selv, og VET det er kvalitet. Men det finnes like gode, om ikke bedre alternativer. Alt avhenger av hva bruker ønsker. F.eks synes jeg Thermaltake Armor i ren aluminium er et meget pent kabinett.

Er litt samme saueflokkmentalitet som rundt iPod *kaste brannfakkel*

Endret av jovaa
Lenke til kommentar
Kjøper du Lian Li får du mye for pengene, men å kjøpe et kabinett til 3k er for mye. Man bruker ikke mer enn 1,5k på kabinett.

7106969[/snapback]

Det der er provoserende! "man bruker ikke mer enn 1500 på kabinett"?? Hvis man bruker mangfoldige titusener på hardware som byttes ut hvert eneste år, hvorfor i pokker kan man ikke legge litt ekstra i kabinettet også? Dette kan du jo som kjent bruke mye lengre enn hardware ellers.

Selv om du ikke bryr deg om kvalitet, funksjonalitet og design, betyr ikke det at det er en universell sannhet at "man bruker ikke mer enn 1500 på kabinett". Hold slikt idioti for deg selv, takk. Man bruker så mye penger man føler for på kabinett.

Tilbake til topic: Jeg synes Lian Li er verdt det. Jeg digger mitt pc6277b (som forøvrig kostet over 1500), og mener forskjellen fra billigere kabinetter er stor. Som sagt, kjøper du et virkelig godt kabinett som du er fornøyd med, kan du ha det resten av livet.

Lenke til kommentar

Jeg har både Stacker og LianLi Cube, begge til over 1500 kroner m/ nødvendig utstyr... Å si at 1500 er makspris på ett kabinett er tøvete, hvem bestemmer egentlig det annet enn deg selv når du selv skal kjøpe?

Lian-Li-kabinetter er av bedre kvalitet enn Thermaltake sine alu-kabinetter. Tt har mange dårlig løsninger, skrangler og lager ulyder, jeg har hatt flere av de... Det eneste som funker for meg pr. d.d. er Coolermaster Stacker og LL Cube.

Lenke til kommentar
Jeg har både Stacker og LianLi Cube, begge til over 1500 kroner m/ nødvendig utstyr... Å si at 1500 er makspris på ett kabinett er tøvete, hvem bestemmer egentlig det annet enn deg selv når du selv skal kjøpe?

Lian-Li-kabinetter er av bedre kvalitet enn Thermaltake sine alu-kabinetter. Tt har mange dårlig løsninger, skrangler og lager ulyder, jeg har hatt flere av de... Det eneste som funker for meg pr. d.d. er Coolermaster Stacker og LL Cube.

7109450[/snapback]

Kan jeg få gi deg en klem?

Et kabinett er en investering. Andre komponenter er ikke det.

Lenke til kommentar
Sammenlign Lian Li med noe annet, og du finner ut at det meste annet ser billig og trashy ut, og tyr til billige og korttenkte løsninger. Å si at Lian Li er svindyrt osv syntes jeg er tull. Man får Lian Li kabinetter til meget fornuftige priser, som ikke overstiger vanlige priser med så veldig mye. Joa, man får dyrere kabinetter også, men det skulle da bare mangle. Har man penger og vil ha det ypperste, så må man da få legge ut litt kronasjer om ønskelig. Det er jo en investering, og man får Lian Li til prisen av hva et hovedkort koster.

Kabinett er ikke noe man bør spare et par stusselige hundrelapper på  ;)

7109283[/snapback]

Chieftec har jo bedre løsninger en lian li.

Lenke til kommentar

Kjøpte selv et rimelig dyrt(2000+) Lian Li kabinett for noen år siden og det er vel noe av de mer bortkastede pengene jeg har gjort hva PC-utstyr angår. God kvalitet var det men styggelig overpriset.

Er ingen grunn til å bruke mye penger på et "merkekabinett" idag når man får like gode løsninger til en billigere penge. Lian-Li var nok helt ledende i sin tid, men de andre produsentene har for lengst klart å begynne å konkurrere med dem i dagens marked.

Jeg kommer hvertfall neppe til å kaste bort pengene på noe Lian-Li kabinett igjen, med mindre de klarer å opparbeide seg et forsprang til alle andre igjen ved å lage noe revolusjonerende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...