tanju Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hei! Har litt problemer med lappen, jeg har ikke tatt den og er veldig langt i fra. Og jeg har ett spørsmål, siden jeg ikke har lest noe konkret om det er mulig å ta lappen uten at man har blitt tatt for promillekjøring eller noe slikt her i Norge. Så jeg lurer på om det mulig å ta lappen i Polen og deretter komme hit til statensvegvesen å gjøre den om til norsk registrert serfikat? Setter pris på all svar og takker på forhånd! mvh tanju Lenke til kommentar
martbo Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Det er mulig, men du må ha bodd i landet du tok lappen i sammenhengende i minst et halvt år. Og det må du kunne bekrefte! Les førerkortforskriften på lovdata.no for utfyllende informasjon Dette blir også diskutert i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=590205&st=0 hvor du også har lagt inn det samme spørsmålet. Denne tråden stenges Endret 20. oktober 2006 av macfjott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg