Pysj Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Apple selger iPod-spillere som aldri før, og selskapets pengesekk blir stadig større. Les mer Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Vel fortjent! Stort sett fornøyd med Apples produkter, så gleder meg at de selger bra og... Om 2007 skal være det _mest_ interessante året for nye produkter må det vel nesten være en iphone, ipod med touchscreen eller begge deler.. Spennende Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg er desverre ikke så fornøyd med Apples produkter. I min erfaring (ipods) har de meget lett for å gå istykker, og garantien de tilbyr er meget laber (1 år). I tillegg, etter 2.Gen spillerene sluttet de å legge ved en sånn beskyttende holder (eller hva jeg nå skal kalle det), slik at ved mindre du punger ut med 499,- ekstra har den enda lettere for å gå i stykker! Jeg gleder meg til Zune jeg Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 Min iPod Nano har helt grei batteritid, den tåler alt (noen få unntak vil jeg tro) pluss at det nå 1 år etter at den kom har det så vidt jeg ser ikke kommet noen andre mp3-spillere som konkurrerer på design (altså slim, men heller stor flate). Jeg vet i hvert fall ikke om en eneste mp3-spiller som kan gi meg det Nanoen gjør i dag.. Er nok klart mye negativt med Apple, men jeg har til gode å oppleve noe av det, så unner Apple godt salg. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 Er veldig fornøyd med både Macen og iPoden (nano 2G), så jeg gleder meg til Keynoten i januar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg