Gå til innhold

darkness| har blitt brukermoderator

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei det er det ikke. Om det skulle vise seg å være tilfellet så ville jeg fly i flint ;)

7112532[/snapback]

Bare å starte da.

Du har tilgang til intraforumet, bare å lese der. Kan også se på forslagene. En rimelig ny 'admin' hadde et temmelig horribelt forslag til ny jentemoderator. Samme person klarte å gi en permbannet bruker 80% warn 8 måneder etter han ble bannet, godt gjort vil jeg si.

Og du vet godt at det er svært mange gutter som hadde passet ypperlig som moderator, som også har stor teknisk innsikt og fartstid på forumet. Ikke noe imot Kine og Anette, jeg tror de kommer til å gjøre en fin jobb. Synes bare det er litt teit å ikke innrømme at de ble valgt kun fordi de er jenter, spesielt siden det er såpass åpenbart...

Lenke til kommentar
Nei det er det ikke. Om det skulle vise seg å være tilfellet så ville jeg fly i flint ;)

7112532[/snapback]

Bare å starte da.

Du har tilgang til intraforumet, bare å lese der. Kan også se på forslagene. En rimelig ny 'admin' hadde et temmelig horribelt forslag til ny jentemoderator.

Jeg leser intra daglig jeg og der står det ingenting om at man ville begynne å kvotere inn kvinner. Men jeg vet at både Anette og Darkness er blitt foreslått av andre moderatorer og fått støtte, før forumstyret til slutt enstemmig godkjente å gi de brukermoderatorstatus.

Så nei, det er ingen grunn til å starte med å gå i flint fordi enkelte føler for å være konspiratoriske :)

Og du vet godt at det er svært mange gutter som hadde passet ypperlig som moderator, som også har stor teknisk innsikt og fartstid på forumet. Ikke noe imot Kine og Anette, jeg tror de kommer til å gjøre en fin jobb. Synes bare det er litt teit å ikke innrømme at de ble valgt kun fordi de er jenter, spesielt siden det er såpass åpenbart...

7113151[/snapback]

Jeg vet om mange gutter jeg. Men så ser jeg ikke på kjønn som noen faktor overhodet og det er meg revnende likegyldig om det er en gutt eller jente. For det er irrelevant og har ingenting med hvordan man er skikket eller ikke skikket til å være moderator.

Om de hadde vært valgt fordi de var jenter regner jeg med at forumstyret ville informert både modteamet og brukere. Noe de ikke har gjort, de har tvert om sagt det motsatte. Jeg regner ikke med at de farer med løgn (da ville ikke jeg vært moderator). Du kan selvfølgelig mene annet og spekulere i det. Men om noen ønsker å diskutere dette så får man opprette en tråd i "tilbakemeldinger om forumet".

Lenke til kommentar
Jeg vet om mange gutter jeg. Men så ser jeg ikke på kjønn som noen faktor overhodet og det er meg revnende likegyldig om det er en gutt eller jente. For det er irrelevant og har ingenting med hvordan man er skikket eller ikke skikket til å være moderator.

7113266[/snapback]

Hvorfor ble det da valgt to jenter samtidig? Og hvorfor heller ikke velge minst én person som faktisk holder til utenfor Off Topic også?

Jeg vil tro det er mer hensiktsmessig å ha en moderator som faktisk interesserer seg i å lese om det tekniske, som er grunnpilaren til dette forumet. Det er mange her som er slik og sannsynligvis kunne vært fantastiske moderatorer.

Ikke at jeg har noe imot Kine og Anette som moderatorer, men jeg, og en haug andre folk, synes bare det var et veldig rart valg. Både med tanke på hvor de holder til og aktivitetsnivået. Og jeg kommer ikke over at det ble valgt to jenter samtidig, er nok i et konspiratorisk lune idag. ;)

Lenke til kommentar

Hvorfor ble det da valgt to jenter samtidig? Og hvorfor heller ikke velge minst én person som faktisk holder til utenfor Off Topic også?

Hvorfor har det tidligere blitt valgt både to og tre gutter samtidig? ;)

Jeg vil tro det er mer hensiktsmessig å ha en moderator som faktisk interesserer seg i å lese om det tekniske, som er grunnpilaren til dette forumet. Det er mange her som er slik og sannsynligvis kunne vært fantastiske moderatorer.

Da bør jeg vel slutte da, siden jeg har null interesse i teknisk/hardware. Hadde det en gang i tiden, men det døde hen. Dette er diskusjon.no, ikke hardware.no. Er uten tvil haugevis som kunne vært fantastiske moderatorer noe også de to nye kan ende opp med å bli. Kine har vel også sin utdannelse innen IT eller noe i den dur om jeg ikke er helt på bærtur og Anette ser ut til å være ganske så aktiv i mobildelen. Begge to er mer aktiv i "tekniske" delene av forumet enn jeg f.eks. er, noe som ikke skal mye til.

La oss nå ønske de velkommen og la livet gå videre :)

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor dette blir diskutert i det hele tatt. Det er vel ikke som om noen skulle komme noe så glupt at de ombestemte seg?

De to lekre jentene er blitt moderatorer, ferdig med det. Verden går faktisk ikke under, det er bare internett.

(jajaja, jeg vet det er DISKUSJON.no, men er det egentlig noe vits å diskutere?)

Lenke til kommentar
Hvorfor har det tidligere blitt valgt både to og tre gutter samtidig? ;)

Helt sikkert ikke fordi det er 99% gutter her... :)

Da bør jeg vel slutte da, siden jeg har null interesse i teknisk/hardware. Hadde det en gang i tiden, men det døde hen. Dette er diskusjon.no, ikke hardware.no. Er uten tvil haugevis som kunne vært fantastiske moderatorer noe også de to nye kan ende opp med å bli. Kine har vel også sin utdannelse innen IT eller noe i den dur om jeg ikke er helt på bærtur og Anette ser ut til å være ganske så aktiv i mobildelen. Begge to er mer aktiv i "tekniske" delene av forumet enn jeg f.eks. er, noe som ikke skal mye til.

Nei, de er nok ikke det. Men du ble moderator for å ta over i PRS etter at TWFA trakk seg, det var et behov for å ha en moderator der, og du var jo rimelig aktiv.

Så når man skal ha to nye GLOBALE moderatorer nå synes jeg det ville passet med noen som faktisk var aktive over hele forumet, ikke bare en bitte liten del.

Men du sier vel noe i at det ikke er hw.no lenger, størsteparten av postene er jo i off-topic. Virkelig synd det der, mye av grunnen til at jeg gav opp dette her for litt over et år siden, men det får så være.

Anette har ikke vært aktiv i mobildelen på to år og jeg skal ikke si noe om jobben til Kine, da blir hun bare sur, men riktig at det er IT. Men tilbake til der jeg var, du har PRS og vi får nå to moderatorer som holder til Off Topic. Trenger man flere moderatorer der? Hvis man faktisk gjør det burde det jo være greit. Men jeg har ihvertfall fått det for meg at de fleste som er aktive moderatorer nå holder til der de også...

Litt diskusjon har vel ikke skadet noen, emnet er jo ikke så nøye. Dette er jo diskusjon.no. ;)

Bitex, jeg er ikke misunnelig. Ville aldri i verden gjort en sånn drittjobb gratis. All honnør til de som faktisk gidder det. Eller kanskje jeg er misunnelig!? :o

Endret av Zerblat
Lenke til kommentar

Noe må det jo være som plager deg så voldsomt, siden du engasjerer deg så voldsomt i denne tulletingen. De er moderatorer, og jeg tviler på noe du sier vil få dem degradert. Så la det nå bare være. Skulle nesten bare stengt tråden, eller hva?

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Noe må det jo være som plager deg så voldsomt, siden du engasjerer deg så voldsomt i denne tulletingen. De er moderatorer, og jeg tviler på noe du sier vil få dem degradert. Så la det nå bare være. Skulle nesten bare stengt tråden, eller hva?

7113877[/snapback]

Hvorfor kan du få lov å lure litt på. Men det er ikke fordi jeg er misunnelig. ;)

Degradert blir de nok heller ikke, ser ikke hvorfor de skulle det. Begge to kommer nok til å gjøre en framifrå jobb.

Plager det deg virkelig så mye å diskutere dette litt? :)

Lenke til kommentar

Hva med å bare drite i å kapre tråden til Kine for å undergrave hennes og Anettes ferdigheter og heller ta det et annet sted? Dette her skal være en informasjonstråd/"gratulerer"-tråd og pleier som regel å være noe som moderatorer titter innom en gang i blandt for å se hvorfor de i det hele tatt tok "jobben." Har på følelsen dette ikke vil ende som noe særlig lykkelig tilbakeblikk.

Det eneste du kan klare å oppnå nå er å ydmyke være to nyeste moderatorer på en slik måte at de trekker pga dårlig samvittighet. Dette for angrep som ikke burde vært rettet mot de i det hele tatt. Det syns jeg er feigt av deg.

Og du trenger ikke være misunnelig på moderatormakten som kommer med stillingen, men heller av statusen som følger. Noe jeg holder på uansett hva du forklarer det som.

Men bare for å legge diskusjonen død: Det spiller ingen rolle om du ikke har mastergrad i Datateknikk. 90% av modereringen på dette forumet kunne blitt gjort av en apekatt.

Så hva om vi nå bare kan droppe hele kranglingen og bare fortsette med lykkeønskningene? Hvis det viser seg at noen av moderatorene ikke gjør en god jobb kan du ta det opp i Tilbakemeldinger-forumet senere.

All heder til Kine og Anette som tør ta ansvaret som moderator, spesielt i et så teknisk og mannsdominert forum som dette er.

Lenke til kommentar
Dette for angrep som ikke burde vært rettet mot de i det hele tatt. Det syns jeg er feigt av deg.

7113995[/snapback]

Jeg antar du mener meg.

Når har jeg angrepet de og sagt de kommer til å gjøre en dårlig jobb? Mener da å ha presisert flere ganger det motsatte, samt sagt det til de personlig. Er det feigt? Hvorfor?

Alt jeg lurte på var hvorfor akkurat de ble valgt og ville gjerne ha det skrevet HER. Men greit nok, jeg skal slutte. Beklager.

Endret av Zerblat
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...