ErlendRU Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Gratulerer til deg å.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Tja, begge har vært ganske aktive. Særlig darkness|. 7109804[/snapback] Hvis dere absolutt vil ha flere OT-moderatorer, hvorfor ikke velge noen som henger der 24/7? SteffyBoy, fredrikrb, Tomat-Ulf etc. Edit: Kanskje forumstyret burde vurdere å ha med OT-innlegg med i "Innlegg", slik at det er lettere å se hvor aktiv personen er? :-) 7109867[/snapback] Å velge moderator på grunnlag av hvor aktive de er i OT er som å skyte seg selv i foten. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Tja, begge har vært ganske aktive. Særlig darkness|. 7109804[/snapback] Hvis dere absolutt vil ha flere OT-moderatorer, hvorfor ikke velge noen som henger der 24/7? SteffyBoy, fredrikrb, Tomat-Ulf etc. Edit: Kanskje forumstyret burde vurdere å ha med OT-innlegg med i "Innlegg", slik at det er lettere å se hvor aktiv personen er? :-) 7109867[/snapback] Å velge moderator på grunnlag av hvor aktive de er i OT er som å skyte seg selv i foten. 7110072[/snapback] Skulle man hatt en ny OT-moderator, så nei. Men nå er jo du blitt utnevnt til global moderator, og da er OT-baren helt irrelevant. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har mye jeg kunne hatt lyst til å si i denne saken, men nå setter vi en strek for diskusjonen om hvorvidt den mest aktive OT-brukeren passer som moderator eller ikke. Hvis dere ønsker å ta dette opp til videre diskusjon, kan dere ta diskusjonen et annet sted. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har mye jeg kunne hatt lyst til å si i denne saken, men nå setter vi en strek for diskusjonen om hvorvidt den mest aktive OT-brukeren passer som moderator eller ikke. Hvis dere ønsker å ta dette opp til videre diskusjon, kan dere ta diskusjonen et annet sted. 7110095[/snapback] Det er som sagt satt strek for den delen av diskusjonen. Vil dere diskutere dette på generelt grunnlag kan dere starte en tråd under Tilbakemeldinger. En post er fjernet, og det kommer ytterligere poster om dette til å bli også. Geir Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Gratulerer! Seriøsitet, i kombinasjon med glimt i øyet vil nok gjøre deg til en god moderator også Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Gratulerer så mycket Darkness, flere jenter inn som mods, betyr et bedre "balansert" forum Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Kan vel egentlig imme gjøre noe annet enn å gratulere de to damene som skal begynne å sette grenser for oss Håper dere vil gjøre en rettferdig modering, og trives i deres posisjon.. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Så lenge de modererer bra så gir jeg nå katta i at de er jenter. Grattis. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Må dere slutte å syte over at andre blir moddiser. Det er like trist som å spamme på op'ene i en IRC-kanal om å få op-status. Da skjer det HVERTFALL aldri. Jeg synes absolutt ikke en av de mest aktive SO5-spammerne skulle bli moderator der. Det er som å sette bukken til å passe på havresekken. Alle smører hverandre på brødskiva, og syter til hverandre på MSN etterpå. Endret 20. oktober 2006 av Bitex Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Takker for alle gratulasjoner Disse moderatorbuksene er ganske store, så jeg har mye å vokse ut i Endret 20. oktober 2006 av darkness| Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Takker for alle gratulasjoner Disse moderatorbuksene er ganske store, så jeg er mye å vokse ut i 7111189[/snapback] Er de rosa? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Gratulerer så mye! Jeg tror du kommer til å gjøre en veldig god jobb Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Takker for alle gratulasjoner Disse moderatorbuksene er ganske store, så jeg er mye å vokse ut i 7111189[/snapback] Er de rosa? 7111270[/snapback] Nei, de er desverre brune og kjedelige Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Gratulerer så mye til deg og Lenke til kommentar
MRN Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 2. [...] Om jeg ble valgt på grunn av mitt kjønn, så er det svært trist. 7109285[/snapback] Er jo nøyaktig det som har skjedd Men jeg stiller meg langt mer positiv til å ha Darkness (med | på slutten av nicket) som global brukermoderator. Dette var et godt valg. Når jeg nå gratulerer deg og ønsker deg lykke til, så mener jeg det faktisk. Gratulerer og lykke til! Lenke til kommentar
Battone Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Jeg er mest imponert over at folk tar drittjobbene. Både søppelkjørere og moderatorer gjør en uvurderlig jobb. Uansett, synes det burde vært ansatt en moderator som kun hjalp brukerne med rettskrivning i topic. Synes det har gått nedenom og hjem de siste 2 årene, nesten så det burde vært en regel som sa at brukerne her må bruke mer enn 10 sekunder på å skrive overskrifter.. ********** Og ja, gratulerer Darkness.. Du florerer i bortimot alle tråder jeg er i, en stund trudde jeg du var en "stalker", men fant til slutt ut at du var i absolutt alle tråder som er på forumet.. Endret 20. oktober 2006 av Battone Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 2. [...] Om jeg ble valgt på grunn av mitt kjønn, så er det svært trist. 7109285[/snapback] Er jo nøyaktig det som har skjedd 7112046[/snapback] Nei det er det ikke. Om det skulle vise seg å være tilfellet så ville jeg fly i flint Kjønn er ikke faktor for om man blir moderator, da ens vagina eller penis ikke gir noen fordeler eller ulemper når man modererer. Om noen tror våre to nye tilskudd er så dårlige fordi man ikke har noe hengende der nede så tenk dere litt om Darkness er en gammal ringrev som var et godt valg. Anette_ kjenner jeg ikke til men jeg ønsker henne lykke til og er glad teamet er styrket. Regner med brukere vurderer jobben de gjør på bakgrunn av jobben de gjør og ikke forhåndsdømmer på bakgrunn av sine egne fordommer mot dem Det er flott at folk sier seg villig til å gjøre slikt dugnadsarbeid. Ulønnet og tidkrevende er det og jeg er glad flere har sagt seg villig. Er man kritisk til noe så er det greit å være litt saklig og komme med annet enn spydighet og sarkasme da slikt gir oss som moderatorer null verdi som tilbakemelding (dette er ikke rettet mot den jeg her quoter, men på generell basis). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg