Dorian Gray Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Var det tidenes ironiske innlegg vi var vitne til, eller prøver han å få seg noe? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Oh noes Nå tørr jeg ikke å være her lengere ... Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) *sjekke kalenderen* er det sån "la oss utnevne masse mods dag" i dag? hehe Uansett, gartulere darkness| Endret 19. oktober 2006 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jenter er ofte et bedre valg enn gutter, da de: Vurderer situasjonen anderledes og sjelden handlingene er basert på humør og følelser De er fornuftige og bedømmer situasjoner bedre 7108099[/snapback] Hahaha, hva nå Øyvind? =D 7108115[/snapback] Jeg er snart gift og har nå ingen egne meninger. Har bare akseptert situasjonen Lars. Man kan kjempe og tape eller bare gi opp. Endelig gikk det opp for meg hva Bruce Lee mente med "be like water"... Bare gi opp, finn de enkleste løsningene... Eneste skanse vi menn har igjen er bilen. Kø er faktisk mannskapt, da kan vi høre på radioen, klø oss i nesa og kose oss. Alt annet her i livet er en lidelse.... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Dritt. Nå får vi sette opp PMS-kalendere. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Blir for dumt å ansette kvinnelige moderatorer bare fordi de er kvinner. Har disse søkt, eller blir de spurt? 7108102[/snapback] Skal bare si til deg gutten min at f. eks. Darkness| har en blodklokket EE6800 som halssmykke og har spist opp flere hovedkort og HDD til frokost enn de aller fleste skosliterer her i huset. Så ikke tvil, bli redd.... Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Fælt til utnevning av nye moderatorer i det siste Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Gratulere da frøken Men hvor skal du moderer? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Velkommen i "klubben" det blir bra og se deg rundt her, flott med litt kvinnlig kjemi på "kjeftingen" her på forumet Hun kommer til å moderere der hun selv ønsker Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hva er det som skjer med jenteinvasjonen, har noen "funnet" Uelands private filmer og brukt dem som pressmiddel? Satser på at forumet begynner å gli sakte men sikkert over til å bli et underforum av kvinneguiden sitt forum nå, der er det jo tross alt god standard. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hva er det som skjer med jenteinvasjonen, har noen "funnet" Uelands private filmer og brukt dem som pressmiddel? Det stemmer, vi fant en del "snuskete" filmer av Ueland som vi fikk kjennskap til via Anette_ og Darkness| Men dette forumet er og blir diskusjon.no og kommer aldri til å forsvinen inn under kvinneguiden, så det er sagt! Gratulerer igjen, dette kommer du til å gjøre en god jobb med EDIT: Unødvendige innlegg blir slettet uten varsel Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å svare på alle disse morsomme innleggene deres, fordi dere må få mene akkurat hva dere vil om at jeg har fått brukermod-status, men klarer desverre ikke å holde munn. 1. Jeg er faktisk bruker på kvinneguide-forumet og har konstantert for lenge siden at de operer med dårlige regler og deretter crappy moderering. At noen insinuerer at min brukermodstatus skulle skape et like dårlig moderert forum her, ser jeg ikke helt logikken i. 2. På hvilket grunnlag jeg ble valgt som brukermod vet jeg faktisk ikke. Om jeg ble valgt på grunn av mitt kjønn, så er det svært trist. Jeg brukte nå uansett en dag på å tenke gjennom tilbudet, og kom frem til at jeg ville prøve å gjøre en innsats, så ser vi hvordan det går. Om dere bastant mener at jeg ble valgt pga kjønn, så anbefaler jeg dere å snu på flisa og faktisk slutte å dømme på grunnlag av kjønn også. 3. Anette_ og jeg er to vidt forskjellige personer. Hva dere måtte mene om henne, trenger dere ikke dra over på meg. Hva dere måtte mene om meg, trenger dere ikke dra over på henne. Eneste vi har til felles er at vi er av samme kjønn og tilfeldigvis ble valgt som brukermod samtidig. Om hennes moderering skulle vise seg å være dårlig eller god, har ingenting med mine evner til å moderere. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Du verkar engasjert, det er ein god start. Håpar du ikkje tar tilbakemeldingane personlig, det er forumstyret som har valgt, ikkje du. Eg er sikker på at du kjem til å gjere ein god jobb, min kritikk, om du kan kalle det det var retta mot styret, du har berre fått jobben og burde ikkje forsvare deg på denne måten. Tilfeldig at det vart to jenter/damer/kvinner denne gangen var det ikkje, derfor stiller eg meg skeptisk. Ikkje fordi eg fryktar du vil gjere ein dårleg jobb, men fordi det kan virke som valget var mykje basert på kjønn. For meg er det likegyldig kva kjønn ein moderator har, kan ikkje påstå eg har opplevd det som noko problem at dei fleste moderatorane er mannlege. Så lenge me får ein aktiv og god moderator er eg nøgd. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Tilfeldig at det vart to jenter/damer/kvinner denne gangen var det ikkje, derfor stiller eg meg skeptisk. Ikkje fordi eg fryktar du vil gjere ein dårleg jobb, men fordi det kan virke som valget var mykje basert på kjønn. 7109315[/snapback] Har heller ikke noe i mot kvinnelige moderatorer, og at de gjerne gjør en god jobb, men som du sier, jeg tror også valget har stått mye på kjønn. I hvert fall om jeg får sitere Aalton: Velkommen i "klubben" det blir bra og se deg rundt her, flott med litt kvinnlig kjemi på "kjeftingen" her på forumet Hun kommer til å moderere der hun selv ønsker 7108684[/snapback] Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Forumstyret har min 100% støtte i valg av disse to. Darkness har deltatt i en del tråder jeg er og kan ikke annet si enn at hun er en reflektert, fornuftig og respektert bruker. Hun har dessuten lang erfaring på forumet og er i tillegg gammel nok til å ta de riktige avgjørelsene. Kine er i mine øyne en av de bedre brukerne her inne, og at hun er valgt ut er ikke på bakgrunn av kjønn, men rett og slett på bakgrunn av at hun er den hun er. Kine har all min støtte og jeg kan ikke annet enn å gratulere henne og ønske lykke til på veien. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Gratlurererererererererer Hehe... Jeg vil bli moderator Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Gratulerer darkness|! Har absolutt ingenting negativt å si om at du er blitt moderator. Lykke til!! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg trodde ikke hverken darkness| eller Anette_ var særlig aktive - i hvert fall ikke Anette_. Blir for dumt å ansette kvinnelige moderatorer bare fordi de er kvinner. Har disse søkt, eller blir de spurt? 7108102[/snapback] Tja, begge har vært ganske aktive. Særlig darkness|. Hun har absolutt gjort seg fortjent til det, det er nok ikke pga. kjønnet hennes. Hun har rett og slett vært en god bruker. Såvidt jeg vet så blir spør en ikke om å bli mod, hw.no spør en selv. Men så legger en mer opp til å bli mod hvis en ikke tuller så mye og holder seg mer seriøs. Gratulerer darkness| med moddejobben, har tro på henne. Hun har vist seg å være meget flink og reflektert bruker. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Tja, begge har vært ganske aktive. Særlig darkness|. 7109804[/snapback] Har vært, ja. Men Anette_ har 1.3 poster per dag, og har ikke særlig mye mer poster i "mest aktiv i" enn meg. :-) Signaturen hennes: "Har flyttet til Oslo og mangler internett for tiden. " Hvis dere absolutt vil ha flere OT-moderatorer, hvorfor ikke velge noen som henger der 24/7? SteffyBoy, fredrikrb, Tomat-Ulf etc. Edit: Kanskje forumstyret burde vurdere å ha med OT-innlegg med i "Innlegg", slik at det er lettere å se hvor aktiv personen er? :-) Endret 20. oktober 2006 av Sipi Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Tja, begge har vært ganske aktive. Særlig darkness|. 7109804[/snapback] Hvis dere absolutt vil ha flere OT-moderatorer, hvorfor ikke velge noen som henger der 24/7? SteffyBoy, fredrikrb, Tomat-Ulf etc. 7109867[/snapback] Haha ... nei hmmm si det! Gratulerer, darkness! Har lagt merke til deg leeeenge, så du er ikke ny for meg. Regner med du gjør en knakende god jobb. Noe annet ville overasket meg iallefall. Endret 20. oktober 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg