Gå til innhold

darkness| har blitt brukermoderator

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er grunnen til at det blir ansatt flere kvinner?

7107675[/snapback]

For å sitere Aalton:

Som sagt vil dette bli "globale moderatorer" det er snakk om å få inn litt annet kjønn i rekke nav moderatorer så jeg tror OT blir passet på like godt selv etter Orre. sin avgang, men hvem og hvor, og hva vil jeg komme tilbake med når de er valgt.

Greit å ha litt av begge kjønn, men eg håpar dei ikkje har unnlatt å vurdere gode mannlege kandidatar av den grunn.

Er du mykje rundt omkring darkness? Har sett deg i ein del innlegg rundt Hardware, men statistikken heller jo kraftig mot OT. Hadde håpt på to globale moderatorar som er innom dei fleste kategoriane, håpar dette er tilfelle.

Lenke til kommentar

Jenter er ofte et bedre valg enn gutter, da de:

Vurderer situasjonen anderledes og sjelden handlingene er basert på humør og følelser

De er fornuftige og bedømmer situasjoner bedre

Og ingen har problem med å bli irettesatt av ei jente. (Like gjerne å venne seg til det om du har problemer med det, for snart er du gift og da har du ingen egne meninger lengre)....

Heia Darkness, som virkelig har fortjent dette :)

Lenke til kommentar
Hva er grunnen til at det blir ansatt flere kvinner?

7107675[/snapback]

For å sitere Aalton:

Som sagt vil dette bli "globale moderatorer" det er snakk om å få inn litt annet kjønn i rekke nav moderatorer så jeg tror OT blir passet på like godt selv etter Orre. sin avgang, men hvem og hvor, og hva vil jeg komme tilbake med når de er valgt.

Greit å ha litt av begge kjønn, men eg håpar dei ikkje har unnlatt å vurdere gode mannlege kandidatar av den grunn.

7107731[/snapback]

Jeg trodde ikke hverken darkness| eller Anette_ var særlig aktive - i hvert fall ikke Anette_.

Blir for dumt å ansette kvinnelige moderatorer bare fordi de er kvinner. Har disse søkt, eller blir de spurt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...