darkness| Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Takk for alle gratulasjonene. Var godt å se at det ikke var så mye hets Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Takk for alle gratulasjonene. Var godt å se at det ikke var så mye hets 7106855[/snapback] Den kommer senere. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Du er virkelig en erfaren bruker, kan vel ikke gjøre noe annet enn å gratulere Nå er vel T-Solberg stolt? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg må nesten bare fnise. Lykke til og gratulerer. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Gratulerer, Mørket Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Nei! haha, nei du mekker det sikkert bra. ^^ Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Gratulerer, darkness|. Det var egentlig litt uventet, men en hyggelig overraskelse. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Grattis Noen som har det Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg ler passe høyt. Jaja...gratz og der der... ahhahahahahahaha Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Gratulerer Kine Du er garantert den med finest rompe i moderatorteamet Lykke til med drittjobben Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Gratulerer med jobben Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Gratulerer Kine Du er garantert den med finest rompe i moderatorteamet Lykke til med drittjobben 7107566[/snapback] Haha. Det har jeg ingen kjennskap til Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hva er grunnen til at det blir ansatt flere kvinner? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Ja, nå blir det nazimoderering all the way! 7106581[/snapback] OMG, ikke døm meg fordi jeg er kjekk da Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hva er grunnen til at det blir ansatt flere kvinner? 7107675[/snapback] For å sitere Aalton: Som sagt vil dette bli "globale moderatorer" det er snakk om å få inn litt annet kjønn i rekke nav moderatorer så jeg tror OT blir passet på like godt selv etter Orre. sin avgang, men hvem og hvor, og hva vil jeg komme tilbake med når de er valgt. Greit å ha litt av begge kjønn, men eg håpar dei ikkje har unnlatt å vurdere gode mannlege kandidatar av den grunn. Er du mykje rundt omkring darkness? Har sett deg i ein del innlegg rundt Hardware, men statistikken heller jo kraftig mot OT. Hadde håpt på to globale moderatorar som er innom dei fleste kategoriane, håpar dette er tilfelle. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 sorry for å si det, men dette blir for dumt! no lurer eg på å avslutte min karriere her på forumet. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jenter er ofte et bedre valg enn gutter, da de: Vurderer situasjonen anderledes og sjelden handlingene er basert på humør og følelser De er fornuftige og bedømmer situasjoner bedre Og ingen har problem med å bli irettesatt av ei jente. (Like gjerne å venne seg til det om du har problemer med det, for snart er du gift og da har du ingen egne meninger lengre).... Heia Darkness, som virkelig har fortjent dette Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hva er grunnen til at det blir ansatt flere kvinner? 7107675[/snapback] For å sitere Aalton: Som sagt vil dette bli "globale moderatorer" det er snakk om å få inn litt annet kjønn i rekke nav moderatorer så jeg tror OT blir passet på like godt selv etter Orre. sin avgang, men hvem og hvor, og hva vil jeg komme tilbake med når de er valgt. Greit å ha litt av begge kjønn, men eg håpar dei ikkje har unnlatt å vurdere gode mannlege kandidatar av den grunn. 7107731[/snapback] Jeg trodde ikke hverken darkness| eller Anette_ var særlig aktive - i hvert fall ikke Anette_. Blir for dumt å ansette kvinnelige moderatorer bare fordi de er kvinner. Har disse søkt, eller blir de spurt? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jenter er ofte et bedre valg enn gutter, da de: Vurderer situasjonen anderledes og sjelden handlingene er basert på humør og følelser De er fornuftige og bedømmer situasjoner bedre 7108099[/snapback] Hahaha, hva nå Øyvind? =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg