Mr. Purple Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Takker... Lette over hele compunden, men trodde ikke at den var nede i labben Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hvordan unlocker man brett på multiplayerdelen? Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hvordan unlocker man brett på multiplayerdelen? 7157993[/snapback] Spill MYE MP Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Håper det blir muligheter til å laste ned flere SP brett etterhvert, via Live. Hadde vært genialt. Spillet har jo akkurat kommet, så forventer ikke at det blir helt ennå, men, jeg ønsker nye muligheter hjertelig velkommen! Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hvordan unlocker man brett på multiplayerdelen? 7157993[/snapback] Spill MYE MP 7160261[/snapback] Hver gang jeg spiller gir jeg opp fordi alle andre er bedre en meg, jeg kjenner ikke brettene og ingen vil at jeg skal følge dem, så blir jeg bare skjelt ut til jeg drar... Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Høres ut som du har fått noen uheldige kamper. Har ikke spilt noe MP selv enda, men er ikke "co-op" brettene de samme som på multiplayer? Kan jo øve deg litt der. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Prøver å decrypte noen emails for Emile, men skjønner ikke en lyd av denne sudoku kuben... Noen som kan gi meg en kort innføring? FYI så har jeg ikke noen gang "spilt"/"løst" sudoku... Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Prøver å decrypte noen emails for Emile, men skjønner ikke en lyd av denne sudoku kuben... Noen som kan gi meg en kort innføring? FYI så har jeg ikke noen gang "spilt"/"løst" sudoku... 7177072[/snapback] Er på denne jeg også. Må nok ty til gamespots walkthrough Link til spoiler: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor gamespot walk through Dr Peedee Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Prøver å decrypte noen emails for Emile, men skjønner ikke en lyd av denne sudoku kuben... Noen som kan gi meg en kort innføring? FYI så har jeg ikke noen gang "spilt"/"løst" sudoku... 7177072[/snapback] He he ikke jeg heller, men synes den dekrypteringen var ganske fin oppgave. Litt hjernetrim. Uansett følgende tall skal legges inn i kuben som i alt består av 24 ruter. Tallene er (000,001,010,011,100,101,110,111). I oppdraget står det at det samme tallet ikke kan brukes i den same raden eller rekken. Så uten å måtte forklare dette legger jeg ved noen bilder som viser fremgangsmåten. Egentlig veldig enkelt. De 3 eller 4 første tallene må du legge inn i tre forskjelige ruter på kuben. Resten er det bare å legge inn random. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Slik skal det da se ut etter å ha inputa det første nummeret 3 ganger Som nevnt ovenfor må du legge inn de 3-4 første numrene 3 ganger inn i kuben. deretter er det bare å fylle inn resten etter eget ønske. Håper dette hjalp. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Takk, det funket! Aldri i verden om jeg hadde skjønt detta på egenhånd... Takk igjen! Ser forøvrig nå at dette spillet er altfor kort! Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Takk, det funket! Aldri i verden om jeg hadde skjønt detta på egenhånd... Takk igjen! Ser forøvrig nå at dette spillet er altfor kort! 7180811[/snapback] Er akkurat derfor at jeg håper det blir muligheter for å laste ned flere brett etterhvert Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Takk, det funket! Aldri i verden om jeg hadde skjønt detta på egenhånd... Takk igjen! Ser forøvrig nå at dette spillet er altfor kort! 7180811[/snapback] Er akkurat derfor at jeg håper det blir muligheter for å laste ned flere brett etterhvert 7180990[/snapback] Sammenlignet med Splinter Cell Chaos Theory var DA i korteste laget. 6 levler plus 4 JBA levler men, disse regner jeg nesten ikke som stand alone oppdrag men mere som avslappende oppdrag fra de virkelige oppdragene. Men spillet var jo topp for det om. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ja, det jeg likte godt med dette var lokasjonene. Store, flott steder, som gir litt mer inntrykket av å være eksotiske steder rundt hele verden enn det tidligere utgivelser har. Skulle dog vært noen flere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå