Gå til innhold

Splinter Cell: DA - Tips/hjelp tråden

phewBAR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan unlocker man brett på multiplayerdelen?

7157993[/snapback]

Spill MYE MP :D

7160261[/snapback]

Hver gang jeg spiller gir jeg opp fordi alle andre er bedre en meg, jeg kjenner ikke brettene og ingen vil at jeg skal følge dem, så blir jeg bare skjelt ut til jeg drar...

Lenke til kommentar
Prøver å decrypte noen emails for Emile, men skjønner ikke en lyd av denne sudoku kuben... Noen som kan gi meg en kort innføring?

FYI så har jeg ikke noen gang "spilt"/"løst" sudoku...

7177072[/snapback]

He he ikke jeg heller, men synes den dekrypteringen var ganske fin oppgave. Litt hjernetrim. Uansett følgende tall skal legges inn i kuben som i alt består av 24 ruter. Tallene er (000,001,010,011,100,101,110,111). I oppdraget står det at det samme tallet ikke kan brukes i den same raden eller rekken. Så uten å måtte forklare dette legger jeg ved noen bilder som viser fremgangsmåten. Egentlig veldig enkelt. De 3 eller 4 første tallene må du legge inn i tre forskjelige ruter på kuben. Resten er det bare å legge inn random.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

post-43894-1162154409_thumb.jpg

post-43894-1162154443_thumb.jpg

post-43894-1162154469_thumb.jpg

Slik skal det da se ut etter å ha inputa det første nummeret 3 ganger

post-43894-1162154520_thumb.jpg

Som nevnt ovenfor må du legge inn de 3-4 første numrene 3 ganger inn i kuben. deretter er det bare å fylle inn resten etter eget ønske. Håper dette hjalp. ;)

Lenke til kommentar
Takk, det funket! Aldri i verden om jeg hadde skjønt detta på egenhånd... :)

Takk igjen!

Ser forøvrig nå at dette spillet er altfor kort!

7180811[/snapback]

Er akkurat derfor at jeg håper det blir muligheter for å laste ned flere brett etterhvert :)

7180990[/snapback]

Sammenlignet med Splinter Cell Chaos Theory var DA i korteste laget. 6 levler plus 4 JBA levler men, disse regner jeg nesten ikke som stand alone oppdrag men mere som avslappende oppdrag fra de virkelige oppdragene. Men spillet var jo topp for det om. :D:ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...