Gå til innhold

Splinter Cell: DA - Tips/hjelp tråden

phewBAR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har dere noen tips for bane nr. 4?

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Har kommet dit du skal bruke en detonator til å sprenge en isvegg eller noe sånt. Men jeg kommer meg aldri bort til den uten å bli sett!

7121297[/snapback]

snik deg rundt....skyt folka....og finn detonatoren som smeller bomba

7122355[/snapback]

Det beste er å holde seg under isen og ta en etter en. Tok alle mens jeg var under isen:P

Lenke til kommentar
Har dere noen tips for bane nr. 4?

Har kommet dit du skal bruke en detonator til å sprenge en isvegg eller noe sånt. Men jeg kommer meg aldri bort til den uten å bli sett!

7121297[/snapback]

snik deg rundt....skyt folka....og finn detonatoren som smeller bomba

7122355[/snapback]

Det beste er å holde seg under isen og ta en etter en. Tok alle mens jeg var under isen:P

7130877[/snapback]

Utrolig artig variant forøvrig!

Lenke til kommentar

Jeg er på siste compound oppdraget, og tenkte at jeg skulle prøve å få til alle Profiloppdragene.

Jeg mangler 1/5 Pofessional backroundinfo.

Jamie Washington.

Hvis noen vet hvor denne profilen er hadde det vært fint. :D

Endret av k_wannebo
Lenke til kommentar

Har ett spørsmål til de som har runda spillet!

Hvilket oppdrag er ekstra oppdraget? Er det der hvor du må ned i kjelleren for å desarmere bomben? Svar Ja/Nei! Vil ikke ha noe spoila hvis det ikke er det som er ekstra oppdraget! :p
Lenke til kommentar

Hvilket oppdrag er ekstra oppdraget? Er det der hvor du må ned i kjelleren for å desarmere bomben? Svar Ja/Nei! Vil ikke ha noe spoila hvis det ikke er det som er ekstra oppdraget! :p

7149291[/snapback]

Nei, ekstra brettet er etter du har tatt ut Emelio.

Ett lite spørsmål selv! Om jeg spiller ett HQ mission opp igjen (load save: mission) og samler mer informasjon om personenene, vil dette oppdatere seg eller må jeg skaffe alt om alle i en game for å få achievement? (Jeg VIIIIL være agent of the month)

Endret av Ghaundan
Lenke til kommentar

7149291[/snapback]

Ett lite spørsmål selv! Om jeg spiller ett HQ mission opp igjen (load save: mission) og samler mer informasjon om personenene, vil dette oppdatere seg eller må jeg skaffe alt om alle i en game for å få achievement? (Jeg VIIIIL være agent of the month)

7149350[/snapback]

Den informasjonen kan du jo samle helt på slutten altså siste/nest siste brett da du ikke har tid på deg. Sier siste/nest siste avhengig av hvilken slutt man får. :yes:

Lenke til kommentar

7149291[/snapback]

7149350[/snapback]

Den informasjonen kan du jo samle helt på slutten altså siste/nest siste brett da du ikke har tid på deg. Sier siste/nest siste avhengig av hvilken slutt man får. :yes:

7151204[/snapback]

Antar jeg bør skjule teksten her...

Ett lite problem der, dama er nemlig ganske så..tja...død? Og har allerede gjort brettet, 100% stealth rating og alt ^^'

Edit så glememr jeg å skjule! :whistle:

Endret av Ghaundan
Lenke til kommentar

Hm kanskje noe i den duren du lurer på?

Du mener åssen du skal få scannet irisen hennes? Liket hennes skal ligge der du la liket til den avdøde helikopter piloten fra Shanghai oppdraget.
Lenke til kommentar

Du mener åssen du skal få scannet irisen hennes? Liket hennes skal ligge der du la liket til den avdøde helikopter piloten fra Shanghai oppdraget.

7151748[/snapback]

Tehehehe, okei, det hjalp å vite såpass. Men hvor er han hen? Gjorde nemlig ikke den delen men en hel haug med andre i stedet.

Lenke til kommentar

jeg vil unngå spoilers så jeg spør bare, på Oppdraget NYC Part One, det førte terrorist oppdraget så skal du sette opp en bug i antenna og legge inn et virus. Har greid alt med greier ikke og få de personelige mappene fra han som sitter i server rommet... Alt er umulig. Noen tips?

Lenke til kommentar

Bananus Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Når du har kommet deg inn i serverrommet er det en eller to personer der, dersom det er to venter du til han ene stikker. Når han har dratt slukker du lyset ved døren og løper opp den lille trappa og presser deg inn til veggen. Da vil han som sitter ved datamaskinen gå for å slå på lyset igjen, i mens kan du rappe filene :D

Meneh

Vet noen hvor Professional backround info til Jamie Washington ligger?

Mangler bare den for å få ferdig Profilene :(

Har lett igjennom hele compounden :(

Lenke til kommentar
Bananus Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Når du har kommet deg inn i serverrommet er det en eller to personer der, dersom det er to venter du til han ene stikker. Når han har dratt slukker du lyset ved døren og løper opp den lille trappa og presser deg inn til veggen. Da vil han som sitter ved datamaskinen gå for å slå på lyset igjen, i mens kan du rappe filene :D

Meneh

7154013[/snapback]

Kan se hva jeg får til når jeg kommer hjem, burde jo tross alt ligge ett sted tross alt.

Lenke til kommentar

7151748[/snapback]

Tehehehe, okei, det hjalp å vite såpass. Men hvor er han hen? Gjorde nemlig ikke den delen men en hel haug med andre i stedet.

7151763[/snapback]

Prøver igjen.

Liket skal ligge i kjelleren rett under garasjen

Meneh

7154013[/snapback]

Hm, denne tror jeg skal ligge:

Helt på slutten av compound oppdraget, altså del to etter at du har kommet deg ned til laben, da skal det være to vakter og to forskere der. Kvitt deg med alle fire så skal det være en dør med keypad kelt til venstre siden (altså før du går inn døren som viser cutscenen med Emile beordrer vakten om å drepe to forskere).

Her er det viktig at du har fått med deg alle dør kodene fordi keypaden går nemlig ikke an å haxse. :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...