Jakoozie Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hvordan er det med saving? Kan du save når du vil og finnes det en quick save knapp på 360? Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hvordan er det med saving? Kan du save når du vil og finnes det en quick save knapp på 360? 7130055[/snapback] Skummet du gjennom tråden før du la inn eller? Kan save når du vil og det finnes ikke quick save. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ville unngå spoilere så jeg leste ikke alt Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Har dere noen tips for bane nr. 4? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Har kommet dit du skal bruke en detonator til å sprenge en isvegg eller noe sånt. Men jeg kommer meg aldri bort til den uten å bli sett! 7121297[/snapback] snik deg rundt....skyt folka....og finn detonatoren som smeller bomba 7122355[/snapback] Det beste er å holde seg under isen og ta en etter en. Tok alle mens jeg var under isen:P Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Har dere noen tips for bane nr. 4? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Har kommet dit du skal bruke en detonator til å sprenge en isvegg eller noe sånt. Men jeg kommer meg aldri bort til den uten å bli sett! 7121297[/snapback] snik deg rundt....skyt folka....og finn detonatoren som smeller bomba 7122355[/snapback] Det beste er å holde seg under isen og ta en etter en. Tok alle mens jeg var under isen:P 7130877[/snapback] Utrolig artig variant forøvrig! Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Runna spillet idag, og jeg må si at dette spillet er genialt, Siste brettet er jo best da. (ikke bonusbrettet) Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Runna spillet idag, og jeg må si at dette spillet er genialt, Siste brettet er jo best da. (ikke bonusbrettet) 7136715[/snapback] Jup var meget bra spill, litt i korteste laget. Men så er det jo MP man kan herje med. Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Jeg er på siste compound oppdraget, og tenkte at jeg skulle prøve å få til alle Profiloppdragene. Jeg mangler 1/5 Pofessional backroundinfo. Jamie Washington. Hvis noen vet hvor denne profilen er hadde det vært fint. Endret 24. oktober 2006 av k_wannebo Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 bump...noen som vet hvor Professional backround info til Jamie Washington ligger? Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Har ett spørsmål til de som har runda spillet! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Hvilket oppdrag er ekstra oppdraget? Er det der hvor du må ned i kjelleren for å desarmere bomben? Svar Ja/Nei! Vil ikke ha noe spoila hvis det ikke er det som er ekstra oppdraget! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Har ett spørsmål til de som har runda spillet! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Hvilket oppdrag er ekstra oppdraget? Er det der hvor du må ned i kjelleren for å desarmere bomben? Svar Ja/Nei! Vil ikke ha noe spoila hvis det ikke er det som er ekstra oppdraget! 7149291[/snapback] Nei, ekstra brettet er etter du har tatt ut Emelio. Ett lite spørsmål selv! Om jeg spiller ett HQ mission opp igjen (load save: mission) og samler mer informasjon om personenene, vil dette oppdatere seg eller må jeg skaffe alt om alle i en game for å få achievement? (Jeg VIIIIL være agent of the month) Endret 25. oktober 2006 av Ghaundan Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Har ett spørsmål til de som har runda spillet! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Hvilket oppdrag er ekstra oppdraget? Er det der hvor du må ned i kjelleren for å desarmere bomben? Svar Ja/Nei! Vil ikke ha noe spoila hvis det ikke er det som er ekstra oppdraget! 7149291[/snapback] Nei, ekstra brettet er etter du har tatt ut Emelio. Ett lite spørsmål selv! Om jeg spiller ett HQ mission opp igjen (load save: mission) og samler mer informasjon om personenene, vil dette oppdatere seg eller må jeg skaffe alt om alle i en game for å få achievement? (Jeg VIIIIL være agent of the month) 7149350[/snapback] Den informasjonen kan du jo samle helt på slutten altså siste/nest siste brett da du ikke har tid på deg. Sier siste/nest siste avhengig av hvilken slutt man får. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Har ett spørsmål til de som har runda spillet! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Hvilket oppdrag er ekstra oppdraget? Er det der hvor du må ned i kjelleren for å desarmere bomben? Svar Ja/Nei! Vil ikke ha noe spoila hvis det ikke er det som er ekstra oppdraget! 7149291[/snapback] Nei, ekstra brettet er etter du har tatt ut Emelio. Ett lite spørsmål selv! Om jeg spiller ett HQ mission opp igjen (load save: mission) og samler mer informasjon om personenene, vil dette oppdatere seg eller må jeg skaffe alt om alle i en game for å få achievement? (Jeg VIIIIL være agent of the month) 7149350[/snapback] Den informasjonen kan du jo samle helt på slutten altså siste/nest siste brett da du ikke har tid på deg. Sier siste/nest siste avhengig av hvilken slutt man får. 7151204[/snapback] Antar jeg bør skjule teksten her... Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Ett lite problem der, dama er nemlig ganske så..tja...død? Og har allerede gjort brettet, 100% stealth rating og alt ^^' Edit så glememr jeg å skjule! Endret 25. oktober 2006 av Ghaundan Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hm kanskje noe i den duren du lurer på? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Du mener åssen du skal få scannet irisen hennes? Liket hennes skal ligge der du la liket til den avdøde helikopter piloten fra Shanghai oppdraget. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hm kanskje noe i den duren du lurer på? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Du mener åssen du skal få scannet irisen hennes? Liket hennes skal ligge der du la liket til den avdøde helikopter piloten fra Shanghai oppdraget. 7151748[/snapback] Tehehehe, okei, det hjalp å vite såpass. Men hvor er han hen? Gjorde nemlig ikke den delen men en hel haug med andre i stedet. Lenke til kommentar
Bueal Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 spillet er genialt ass, sc rocker Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 jeg vil unngå spoilers så jeg spør bare, på Oppdraget NYC Part One, det førte terrorist oppdraget så skal du sette opp en bug i antenna og legge inn et virus. Har greid alt med greier ikke og få de personelige mappene fra han som sitter i server rommet... Alt er umulig. Noen tips? Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Bananus Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Når du har kommet deg inn i serverrommet er det en eller to personer der, dersom det er to venter du til han ene stikker. Når han har dratt slukker du lyset ved døren og løper opp den lille trappa og presser deg inn til veggen. Da vil han som sitter ved datamaskinen gå for å slå på lyset igjen, i mens kan du rappe filene Meneh Vet noen hvor Professional backround info til Jamie Washington ligger? Mangler bare den for å få ferdig Profilene Har lett igjennom hele compounden Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Bananus Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Når du har kommet deg inn i serverrommet er det en eller to personer der, dersom det er to venter du til han ene stikker. Når han har dratt slukker du lyset ved døren og løper opp den lille trappa og presser deg inn til veggen. Da vil han som sitter ved datamaskinen gå for å slå på lyset igjen, i mens kan du rappe filene Meneh Vet noen hvor Professional backround info til Jamie Washington ligger? Mangler bare den for å få ferdig Profilene Har lett igjennom hele compounden 7154013[/snapback] Kan se hva jeg får til når jeg kommer hjem, burde jo tross alt ligge ett sted tross alt. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hm kanskje noe i den duren du lurer på? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Du mener åssen du skal få scannet irisen hennes? Liket hennes skal ligge der du la liket til den avdøde helikopter piloten fra Shanghai oppdraget. 7151748[/snapback] Tehehehe, okei, det hjalp å vite såpass. Men hvor er han hen? Gjorde nemlig ikke den delen men en hel haug med andre i stedet. 7151763[/snapback] Prøver igjen. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Liket skal ligge i kjelleren rett under garasjen Meneh Vet noen hvor Professional backround info til Jamie Washington ligger? Mangler bare den for å få ferdig Profilene Har lett igjennom hele compounden 7154013[/snapback] Hm, denne tror jeg skal ligge: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Helt på slutten av compound oppdraget, altså del to etter at du har kommet deg ned til laben, da skal det være to vakter og to forskere der. Kvitt deg med alle fire så skal det være en dør med keypad kelt til venstre siden (altså før du går inn døren som viser cutscenen med Emile beordrer vakten om å drepe to forskere). Her er det viktig at du har fått med deg alle dør kodene fordi keypaden går nemlig ikke an å haxse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå