kewell79 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Litt opptopic...men har funnet enda en grunn til at Splinter Cell ikke kommer på PS3, når det skal pirkes dører , hvordan ville det blitt på PS3 uten rumble Endret 21. oktober 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Ser at di har samme type "lockpick" system enda.. Har bare spilt demoer av SC før, så har dermed aldri forstått dette.. Men hva er tingen med det da? Hvordan i allverden dirker jeg dører? 7117604[/snapback] Ikke noe særlig avansert. Man bruker den venstre stikka. I dette minigamet har stikka 8 retniger(lik som d-pad'en), en av disse 8 er den riktige, da vil sam begynne å lirke låsen opp. For å få det til må man holde stikka i rikitg posisjon noen sekunder. Gjenta det hele 3-4 ganger til døren er oppe. Det letteste er bare å gjøre sirkelbevegelsen (sakte) med stikka til man finner riktig retning/posisjon. Endret 21. oktober 2006 av qoutor Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Når du finner riktig posisjon rister det veldig Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Litt opptopic...men har funnet enda en grunn til at Splinter Cell ikke kommer på PS3, når det skal pirkes dører , hvordan ville det blitt på PS3 uten rumble 7117639[/snapback] Tror den proximity sensoren er ett mye bedre eksempel på når du vil ha rumble, kjenner pulsen stiger når det begynner å riste så svakt i kontrollen når man spiller online Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Den lampa på ryggen til sam, når den er gul, skyter folk meg om de ser meg da eller bare undersøker de? EDIT: Jeg irriterer meg grenseløst over at man ikke kan ta en vakt som går bak en annen vakt uten å bli avslørt Endret 21. oktober 2006 av stekri88 Lenke til kommentar
RoutineX Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Når den er gul vil det bare si at du er en plass hvor du kan bli sett. Den er grønn når du står i mørket og er "usynlig" og når du blir oppdaget blir den rød. Endret 21. oktober 2006 av RoutineX Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Noen som har noen tips til decryptering? Pokkers 3d sodoku jo! >.< *tilt faktor* Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Noen som har noen tips til decryptering? Pokkers 3d sodoku jo! >.< *tilt faktor* 7119666[/snapback] http://www.gamespot.com/features/6159962/p-25.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Har dere noen tips for bane nr. 4? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Har kommet dit du skal bruke en detonator til å sprenge en isvegg eller noe sånt. Men jeg kommer meg aldri bort til den uten å bli sett! Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hvor finner jeg Quicksave funksjonen? Jeg trodde jeg skulle finne den i pausemenyen, men der er det bare vanlig save Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Har dere noen tips for bane nr. 4? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Har kommet dit du skal bruke en detonator til å sprenge en isvegg eller noe sånt. Men jeg kommer meg aldri bort til den uten å bli sett! 7121297[/snapback] snik deg rundt....skyt folka....og finn detonatoren som smeller bomba Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hvor finner jeg Quicksave funksjonen? Jeg trodde jeg skulle finne den i pausemenyen, men der er det bare vanlig save 7122241[/snapback] finnes ingen quicksave Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Det står i manualen at det er quicksave i pausemenyen. Side 10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Har dere noen tips for bane nr. 4? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Har kommet dit du skal bruke en detonator til å sprenge en isvegg eller noe sånt. Men jeg kommer meg aldri bort til den uten å bli sett! 7121297[/snapback] snik deg rundt....skyt folka....og finn detonatoren som smeller bomba 7122355[/snapback] Får vel skyte litt ja. Skjøt han første som stod inni der, men gjemte ikke liket godt nok, så det ble oppdaget ganske fort. Men kom på nå at jeg kan prøve å slenge det ned i vannet. Får prøve litt mer i morra. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg leste Gamereactors anmeldelse av dette spillet hvor de sier at forskjellen er stor, faktiskt det spillet hvor det er størst forskjell mellom HDTV og Sdtv.. Noen som har testa spillet på hdtv og sdtv ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 hadde aldri trodd at det er Unreal 2 grafikkmotoren som er brukt i dette spillet... Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Finnes det quicksave eller ikke? Det står på side 10 i manualen at det skal være quicksave i Pausemenyen. Flere en kewell79 som kan avkrefte det? Lenke til kommentar
Northland Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Vis det ikke står quicksave i menyen, er det vell ikke quicksave..? Jeg har hvertfall ikke sett noe.. Deres definisjon på quicksave er vell gjerne bare at det er vanlig save.. Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Du kan save når du vil i løpet av spillet, men det er ikke slik quicksave som man er vandt til med PC, der du bare trykker F5, men du saver på "vanlig" måte. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Vis det ikke står quicksave i menyen, er det vell ikke quicksave..? Jeg har hvertfall ikke sett noe.. Deres definisjon på quicksave er vell gjerne bare at det er vanlig save.. 7128201[/snapback] Du tenker på auto-save Quick-save blir jo bare at man slipper å stresse med filnavn og "er du sikker på at du vil overskrive denne Save-gamen?". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå