Gå til innhold

Splinter Cell: DA - Tips/hjelp tråden

phewBAR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL
Ser at di har samme type "lockpick" system enda.. Har bare spilt demoer av SC før, så har dermed aldri forstått dette.. Men hva er tingen med det da? Hvordan i allverden dirker jeg dører?

7117604[/snapback]

Ikke noe særlig avansert. Man bruker den venstre stikka. I dette minigamet har stikka 8 retniger(lik som d-pad'en), en av disse 8 er den riktige, da vil sam begynne å lirke låsen opp. For å få det til må man holde stikka i rikitg posisjon noen sekunder. Gjenta det hele 3-4 ganger til døren er oppe. Det letteste er bare å gjøre sirkelbevegelsen (sakte) med stikka til man finner riktig retning/posisjon.

Endret av qoutor
Lenke til kommentar
Litt opptopic...men har funnet enda en grunn til at Splinter Cell ikke kommer på PS3, når det skal pirkes dører , hvordan ville det blitt på PS3 uten rumble  :p

7117639[/snapback]

Tror den proximity sensoren er ett mye bedre eksempel på når du vil ha rumble, kjenner pulsen stiger når det begynner å riste så svakt i kontrollen når man spiller online

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Har dere noen tips for bane nr. 4?

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Har kommet dit du skal bruke en detonator til å sprenge en isvegg eller noe sånt. Men jeg kommer meg aldri bort til den uten å bli sett!
Lenke til kommentar

Har kommet dit du skal bruke en detonator til å sprenge en isvegg eller noe sånt. Men jeg kommer meg aldri bort til den uten å bli sett!

7121297[/snapback]

snik deg rundt....skyt folka....og finn detonatoren som smeller bomba

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

7121297[/snapback]

snik deg rundt....skyt folka....og finn detonatoren som smeller bomba

7122355[/snapback]

Får vel skyte litt ja. Skjøt han første som stod inni der, men gjemte ikke liket godt nok, så det ble oppdaget ganske fort. Men kom på nå at jeg kan prøve å slenge det ned i vannet. :p Får prøve litt mer i morra.

Lenke til kommentar
Vis det ikke står quicksave i menyen, er det vell ikke quicksave..? Jeg har hvertfall ikke sett noe.. Deres definisjon på quicksave er vell gjerne bare at det er vanlig save..

7128201[/snapback]

Du tenker på auto-save

Quick-save blir jo bare at man slipper å stresse med filnavn og "er du sikker på at du vil overskrive denne Save-gamen?".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...