Gjest Slettet+918234 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hei Jeg har en Dlink 624 router med siste firmware installert. Når jeg bruker Emule så restarter den seg ganske ofte. I loggen i routeren så står det "Ping Of Death"!! Kan noen forklare meg hva dette betyr og om dette irriterende problemet kan fjernes? På forhånd takk.. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 her tror dette kan forklare deg det meste om den saken:p her!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+918234 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 her tror dette kan forklare deg det meste om den saken:p her!! 7106596[/snapback] Denne leste jeg for en stund tilbake. Den forklarer hva POD(Ping Of Death) betyr, men fikk ikke noe svar der hvordan jeg løser problemet på min Dlink 624 router eller er det bare meg som ikke skjønner det.. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 However most systems since 1997-1998 or so have been fixed, so this bug is mostly historical. Les litt her. Kanskje det står litt mer.. (Har ikke lest igjennom alt x] ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå